Ja, klopt.
In Wenen zijn kringloopwinkels over het algemeen een stuk duurder dan in Nederland helaas. Koop zelf daarom liever via marktplaats. Maar af en toe vind ik het toch leuk om naar binnen te lopen.
Spelletje voor in de onderwegtas
Waterpomp voor in bad
Voor in de auto
En een witte badstof badjas met een naam erop, maar ze kan toch niet lezen. Die moet ik wel nog even verven voor dr.
Wat leuk die waterpomp!
Ja grappig hé! Het spuit er wel erg onsubtiel uit en ze zit nog in dr babybad, dus ik verwacht een natte badkamer ![]()
Relax take it eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Hoor die cd direct in mn hoofd haha
Omg die Mika cd luisterden we altijd met het hele gezin in de auto op weg naar vakantie
En allemaal meezingen. Wat een nostalgie
Wooow dat spelletje had ik vroeger ook
Was het bestaan ervan helemaal vergeten haha. Vond dat erg leuk om te doen
Tof kastje voor aan de muur, leuk met snuisterijen erin zoals beeldjes, schelpen etc. 14.50 voor betaald. Blij met deze aankoop!
Zelf nog even een leuke nieuwe knop vinden voor het onderste laatje.
Ik heb een zwak voor zielige knuffels in de kringloop
Na een rondje wasmachine, conditioner en een borstel is dit het resultaat.
En deze mannen zwembroek als shortje voor mij in de zomer.
Edit; en ja sorry mijn auto is echt smerig vol met kruimels
Ahh ik ben je namens deze knuffel dankbaar 🥹❤️ wat een glam up!
Mijn lokale kringloop (De Buurtkringloop, Amsterdam-Oost) heeft echt altijd zulke parels qua kleding. Hierbij mijn score van gistermiddag:
COS jumpsuit
T-shirt met hoog halsje van & Other Stories
100% merino trui van Profuomo
H&M sportbroekje
Mango minirokje
Ach wat lief die poes
Ik kwam deze vandaag tegen. Hij past niet nu niet bij onze stijl maar ik vind hem wel leuk voor op een kinderkamer, misschien met een andere lijst erom heen. Ga maandag toch maar even kijken of hij er nog staat.
Och echt fantastisch deze!
Het idee vind ik heel schattig, maar wat ga je nu met die knuffel doen? Zet je die neer in huis?
Dit is echt te lief voor een kinderkamer inderdaad. Ik vind kleding met geborduurde mickey figuren enzo ook altijd heel schattig, echt vintage kids vibes.
Nee die is voor mijn kind, dus die ligt op haar kamer nu