Wat leuk! Maken jullie ook wel eens samen dingen? Hij het frame en jij kussens/bekleding oid?
Dat lijkt me leuk in een relatie, als ieders eigen hobby/talent in iets voor het huis samenkomt.
(Mijn vader is van de knutselprojecten, van een oud olievat van de een antiekmarkt een kruk maken bijvoorbeeld, en zijn partner heeft dan het kussen erop elkaar gemaakt. Ik word dan warm van binnen als ik die kruk zie)
Random dit en niet on-topic maar door het verhaal van @KipTokTok moet ik denken aan dit account over eigenlijk een printstudio, maar haar man en al zijn hobbyâs hebben het overgenomen (hij kan ook alles heel goed!)
Tot zover nog niet op die manier eigenlijk! Maar we gaan een camper kopen en dan kan ik mooi de bekleding doen met mijn naaihobby ![]()
Omg wat is dit voor fantastische man?? Alles is waanzinnig mooi en blijkbaar tuiniert en poetst hij ook nog.
Haha ja dit is volgens mij ook de gemiddelde reactie op iedere post. Hoe bestaat zoân man?! ![]()
Ik probeer mijn kind te leren omgaan met geld. Geef haar dan een random bedrag soms 1 euro, vandaag 4 euro en dan mag ze wat uitzoeken. Ik kom veel bij âhet goedâ en die manier van prijzen daar vind ik toch zo debiel. Zag vandaag weer hele hoge prijzen, banken voor 200,- etc.
Vrijdag kocht ik een rokje van een echt prijzig merk voor 4 euro en dan een blousje van de zeeman erbij dat dan ook gewoon 3 euro kost.
Mijn kind koos vandaag deze vaiana pop voor 3 euro. Vind dat al best wel duur voor in een kringloopwinkel. Maar nu wilde ik de haren van Vaiana een beetje gaan redden met conditioner en een haarmaskertje. Zie ik dat ze aan 1 hand nog maar 1 vinger heeft en dat haar voet geen teen meer over heeft ![]()
![]()
Geen idee of mijn kind dit gezien had en ik had misschien een kwaliteitscontrole moeten doen maar wtf waarom vragen ze hier 3 euro voor
Wij hebben hier ook een âhet Goedâ die vrij duur is⊠puzzels voor 2.99, die dan bij de Kruidvat liggen voor 3.49, ja waarom zou je dat dan doen?
Met risico dat niet alle 1000 stukjes er in zitten haha
Ik dacht dat je kwam melden dat ze wormpjes heeft (Viana)
Ik heb een keer een kinderpuzzel met 208 stukjes staan tellen in de kringloop
Maar hij was wel compleet!
Haha ik ging ooit vrijwillig om een kringloop te helpen stukjes tellen in de puzzels en kwam er zodoende achter dat 1000 stukjes in de meeste gevallen niet letterlijk 1000 stukjes is maar een paar minder of een paar meer ![]()
Ik had laatst klapstoeltjes bij de kringloop gekocht, 17,50, best prijzig vond ik maar ze zagen er best goed uit en van massief hout. Ook geen idee wat het ergens anders zou kosten als ze nieuw waren.
Zag ik dus later die dag de exacte klapstoeltjes bij IKEA staan, voor 20 euro per stuk. Alsnog blij mee want vijf euro bespaard en dit hout is of mooi gelakt of een ander soort hout (want mooier) maar toch, wat een achterlijke prijs voor de kringloop.
Waar vinden jullie qua kleding echt pareltjes qua basics, blousejes, sjaaltjes, broches en riemen? Ik ben mân garderobe aan het veranderen en vind het leuk om tweedehands dingen te vinden! Ik woon in het zuiden, tips zijn welkom (ook in BelgiĂ«).
Lekker vaasje ook!
Ja wow die kleur!
Vast over het hoofd gezien đ«Ł
Ja ik denk eigenlijk dat een jong persoon gewoon dacht âjemig wat is dit voor lelijke omavaas, 50 cent is genoeg joeeeâ
![]()
Voelde me de koning te rijk hahaha.
Bij mij in de buurt is een kringloopwinkel die (heel goed) handelaren wil ontmoedigen. Alleen kleding en schoenen hebben een vaste prijs. De rest is dus niet geprijsd en dan moet je dus aan de kassa gaan vragen hoeveel iets kost. Wat ik wel echt kut vind. Het is een beetje een ons kent ons winkel.
En het is altijd dezelfde vrouw achter de kassa en ze mag mij echt niet volgens mij. Ze geeft altijd hele dure prijzen. Er stonden vandaag 6 schaaltjes (maat soepkom), geen merk en niet echt bijzonder qua materiaal. Ik vraag wat 1 schaaltje kost en dat was dan 2 euro.
Later zag ik iemand anders kopen met al die schaaltjes en die moest 6 euro betalen ![]()
Misschien probeert die vrouw wel in te schatten hoeveel je uit te geven hebt en past ze de prijs daar op aan?
Niet een hele ethische methode als dat zo is haha, maar het is wel iets waar ik zelf vaak aan denk als ik de verhoogde prijzen in kringloopwinkels zie.
Haha bij mij is ook een vrouw die prijzen gewoon bedenkt als er geen sticker op zit.
Ik koop vanalles voor werk ook daar, voor themaâs bij de kleuters. Had een paar spullen samen, ongeveer 5 euro. Moest 25 cent bijbetalen voor pinnen.
Mijn moeder die voor mij stond en 1 ding van 1 euro had hoefde niks bij te betalen voor het pinnen van een euro. En ik zie er absoluut niet rijk uit ofzo. Al met al is 5.25 alsnog helemaal prima maar doe dat even bij iedereen dan. Alle andere keren bij andere medewerkers aan de kassa hoef je ook niets bij te betalen voor pinnen.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik een paar dingen had iets van 1 euro, 1.25, 0.50 en 0.75 en dat diegene dan zei ohja bij elkaar 8 euro! hahaha oke prima joh