Schoenen voor 10 euro, ze zijn echt nog bijna zo goed als nieuw ![]()
Dit tafeltje had ik vorige week al gezien. Maar vond het best duur (45,-). Had verwacht dat het al weg was nu maar hij stond er nog, had er de hele week nog aan moeten denken. Verder nog een paardenbeeld en een spel voor m’n kind.
Waaaaauw jouw trap!
Ik was al een tijdje niet meer bij een bepaalde kringloop geweest, maar vanochtend was ik er en ik schrok echt van de prijzen.
Een vaasje wat wel beetje West Germany stijl was, maar daar niet van was, kostte €6,50.
Later zag ik een Moccamaster staan, waarvan er geen DE-kan bij zat, het dekseltje van het filtergedeelte en dat ijzeren gedeelte waarin het water wordt opgewarmd ontbraken en gewoon nog €55 kostte. Vind ik echt bizar veel.
Ik was vanmorgen oa bij Het Goed en zag een Uniqlo vestje hangen. Gewoon meest basic vestje met knoopjes, voor 14,95?!
Allemachtig zeg, wie prijst dat?
Wow, wat heb je een mooie hal. Misschien ook maar emigreren?![]()
Ik was op de vintage markt in Ede en daar heb ik dit grote Delfts Blauw bord gekocht. Ik hou echt van Delfts Blauw omdat het zo goed te achterhalen is waar het vandaan komt. Door alle info op de achterkant weet ik dat hij is geschilderd door Adrianus Koert in 1931. En dat in de decennia daarna dit ontwerp nog steeds werd geschilderd. Anyway dit is mijn nieuwe fruitschaal ![]()
@Speurneus Ik heb ook zin om te kringlopen, maar ik heb alleen de optie Het Goed en toen ik dat bedacht verging de zin mij al meteen. De kledingcollectie bestaat voor een groot gedeelte uit vodjes van Shein die dan alsnog € 7,50 zijn. En vorige keer zag ik 3 wollen truien in maat m maar die waren dan zo gewassen dat het vervilten kindertruitjes waren geworden en bij xxs waren gehangen voor alsnog een te hoge prijs :’) Qua kleine decoratie of keukendingen vind ik de prijs en aanbod wel OK daar, maar qua kleding of boeken of grotere meubels is het helemaal niks en veel te prijzig.
Ik dacht dat dit over de traps (spieren) van Karl ging dus scrollde al terug ![]()
Vond vandaag deze Thaise keramiek in de kringloop. Wil de kannen als bloemenvaasjes gaan gebruiken en de kommetjes voor zeepjes in de badkamer.
Oh celadon, wat mooi!
Ja, had er tot vandaag nog nooit van gehoord en nog nooit gezien. Prachtig inderdaad! ![]()
Waaauw prachtig! Die schaaltjes en die onderste kan ![]()
![]()
Weer wat bijzondere dingen gespot bij de kringloop. Het onderste tegeltje ging wel mee, vind ik wel een pareltje voor op het toilet
Hahahaha waar ik dit? Geweldig die laatste!
In mijn woonplaats, die hou ik anoniem hahaha. Maar het is gewoon een plaatselijke kringloopwinkel waar de oude shag-lucht al op je longen slaat als je al 2 seconden binnen bent, waar 90% troep ligt dat nauwelijks is schoongemaakt maar als je goed zoekt en kijkt en geduld hebt altijd wel wat pareltjes vind. Ik had dat tegeltje, een kinderpuzzel en 4 borre-boekjes voor €2,50 totaal.
Pas op, aan de hand van deze beschrijving weten de echte puzzelaars onder ons zo waar je huis woont!!! ![]()
Hmm volgensmij zit er in elke stad en/of dorp wel een kringloop die wel aan die omschrijving voldoet ![]()