Het is een ikea lamp.dus wellicht nog wel elders te vinden op marktplaats /kringloop
Heel tof!
Thanks!
Oh wauw dit is echt een gouden vondst! Zeker voor die prijs!
Ik wil heeeel graag een soort velvet jaren 70 bank die bestaat uit losse elementen. Heb zoiets ooit bij een meisje op insta gezien en zij had ‘m uit de kringloop. Zie ze ook weleens op marktplaats, maar echt best zelden en voor meer dan 1200 euro vaak. Hebben jullie tips voor kringlopen met grotere meubels? Overal waar ik kom staan vooral 2 zitsbanken en fauteuils enzo.
Bedoel dit een beetje qua stijl, dus mocht je zoiets ergens zien staan, denk aan me!! Haha
Ik weet er eentje te koop, maar kleiner. Hoe groot zoek je?
Oh wow! Uh ja geen idee eigenlijk? Heb geen minimale afmeting ofzo wat dat betreft. Hoe groot is hij? Vond deze van de afbeelding ook wel een beetje aan de grote kant, zou zelf bijv de hoek links voor niet neer zetten, maar alleen de 3 rechte elementen als een gewone bank.
Ik zag er laatst een in de Facebook groep Vintage Marketplace, ken je die? Als je zoekt op “vintage bank” kom je hem wel tegen. Nog wat excentrieker dan die jij post, maar ik vind hem zoo tof. Het is dat ik er geen plek voor heb!
Als je daar geen lid bent, PM me even, dan kan ik je altijd de advertentie/foto’s doorsturen zodat je kunt zien of het iets voor je is. Soms duurt het even voordat je in zo’n groep wordt toegelaten, namelijk. Zou zonde zijn als jij hem wil en hij wordt in de tussentijd verkocht!
Weet niet of iemand in de buurt van Arnhem woont, maar zondag is er een rommelmarkt op de parkeerplaats van de Rijnhal in Arnhem. Entree is 3,50. en er staan iets van 200 kramen. (als ik FB mag geloven). Nu al zin in!
oh damnit
Ga vanmiddag met mijn ouders een kringloop rondje doen.
Ben benieuwd, hoop dat ik wat leuke dingen vindt.
En?
Zo te zien is het goudsteen, een synthetische steen.
Even naar beneden scrollen, dan zie je de afbeelding van roodbruine goudsteen
Helaas niet veel bijzonders gevonden.
wel een paar boeken gescoord, en een leuk tasje. (zal later nog een foto plaatsen van het tasje)
Je had echt gelijk, het was drie keer niks. Echt troep troep. Plus volgens mij niet eens volledig aantal kramen. denk dat ze hem minder groot hebben gemaakt. Denk dat we max een half uurtje hebben gelopen daar. zonde van de entree xD
Nawhh haha maar snoep helpt weer! Had geld gepind voor de zekerheid maar dat raak ik nu nergens meer kwijt denk ik.
Ik zag vorige week een mooi bureau staan ‘achter de schermen’ en ze zeiden dat die deze week in de winkel zou komen, maar ik zag hem niet en hij stond ook niet meer achter (niet waar ik het kon zien iig). Dus nu ben ik bang dat ie al verkocht is of dat ze de mooie dingen zelf ergens anders te koop aanbieden ofzo. Had er eigenlijk even naar moeten vragen. Maar ik heb wel kniepertjes gekocht om het leed te verzachten.
De laatste tijd niet zo heel veel succes in de kringloop,ook in Berlijn niets gekocht.Misschien maar goed ook want zo groot is mijn studio niet.Maar wel vorige week dit boek gevonden,denk dat alles weer in lijsten zal belanden in huis.En maar €2,50
Als bonus in spoiler mijn favorieten (sorry voor armoedige kwaliteit maar het is al donker).
hallo ik wil gewoon plaatjes kijken
Natalie Wood
Sophia Loren
Sara Foster
Audrey Hepburn
Frank Sinatra
David Bowie
Marlene Dietrich
En last but not least: Sting op links,de leadzanger van één van mijn meest favoriete bands aller tijden: The Police.En op rechts één van mijn andere favoriete bands: The Rolling Stones.Voor het volledige plaatje ff op de foto klikken.