Staat op de site dat je Emmaus kunt bellen voor een afspraak, Emmaus Feniks! Voor kleding zou ik er niet heen gaan, ik ga meestal voor kleine meuk en heb er ook wel eens een meubel gekocht.
Wauw is dat nou gewoon deze kast maar dan voor 5 euro ipv 200€?!
Goede vondst!
Ja ik zag het! Ik ga morgen eens bellen! Maar kleine meuk klinkt heel goed haha, daarvoor ga ik. Merci!
Kom overigens bij Het Goed in Venlo ook nog wel eens leuke crap tegen!
Wow ik denk dat je gelijk hebt. En anders lijkt hij er iig heel erg op.
Mocht er iemand deze week naar Emmaus Feniks in Tegelen willen gaan; ik heb net naar ze gebeld en ze gaan deze week helaas niet meer open. Volgende week wellicht weer wel!
Ik ga nu proberen een afspraak te maken bij een andere kringloop
Gisteren heerlijk een uur kunnen kringlopen! (En was nog te kort ) heb wat leuke kledingstukken gescoord! (Even in een samenvatting omdat de post anders zo lang wordt)
Dankjewel nog voor de tips! Ben in Boxmeer geweest en die had leuke spulletjes! Niet superveel prullaria (waar ik toch wel van hou haha), vooral veel kleding voor volwassenen. Ook wel wat speelgoed voor kinderen, maar kon er weinig vinden uiteindelijk.
Heb net gebeld naar Emmaus Feniks tegelen, maar die geven aan dicht te zijn ivm corona geval. Voor deze en volgende week in ieder geval. Dus afspraken daar zijn vooralsnog niet mogelijk!
Ik ga kijken of ik vandaag (of morgen) nog ergens anders naartoe kan en anders houdt het op
EDIT; HAHA grapje, je plaatst net hetzelfde. Okeeeee doei ik heb niets gezegd spuit elf.
Ik ben vandaag bij Twedde Kans in Meterik geweest en vond dat echt een aanrader! Best groot aanbod en heel georganiseerd. Misschien een beetje uit de richting, maar het is ongeveer een halfuurtje van Gennep!
Dit is mijn buit vandaag, niet heel veel maar wel blij mee! Klein porseleinen potje met print, een schelpenlamp (vond deze zooo cool! Zag het laatst hier of op instagram ofzo tegen en toen dacht ik nog; als ik die eens vind dan koop ik hem) en een externe flitser voor één van mijn analoge camera’s. Verder nog een paar boeken voor mijn moeder.
Edit; ik had deze lamp gezien: Oesterlamp Met Parel Wit Keramiek | Lamp | Reliving
Die is wel wat mooier en gedetailleerder, maar toch blij met mijn vondst voor 9 euro haha
Misschien werkt LOA alleen voor kringloopvondsten.
Aaah gave lamp en ik heb hetzelfde bakje ook ooit eens bij de kringloop gekocht, grappig!
Love de lamp!
Mss moet ik ook maar eens langs Twedde Kans. Wil mijn moeder vast mee, die houdt van kringloopwinkels! Ik ken echt bijna niks hier in de buurt… Als ik ergens kom is het Emmaus of het goed…
Ik vind jouw lampje leuker dan die van de link!
Echt leuk, door de vorm doet hij me een beetje denken aan die hamburgertelefoon uit Juno (maar daar lijkt hij helemaal niet op)
Oh wauw, jaloers op je lamp.
Ik ga morgen naar de kringloop (tijdslot van 1 uur), moet een bureau en kast voor hobby kamer en wil gewoon tussen alles snuffelen. Ik hoop dat ik slaag.
Ik heb trouwens 2 afspraken ingeboekt op zelfde tijdslot, 1 voor mij en 1 voor man zodat ik niet alleen hoef, op die manier het niet illegaal toch (kan ook niet in mijn eentje daar niet van), wil geen regels overtreden?
Hier zou dat niet illegaal zijn, want heel veel mensen komen samen. Die boeken dan ook dubbel, inderdaad. Maar de kringlopen zijn hier doorgaans wel groot.
Nee hoor, zo doe ik dat ook met mijn moeder ;p
Ze hebben nu tijdvakken waarin er een bepaald aantal mensen (bijv. 30) naar binnen mag. Of dat nou bij elkaar hoort of niet maakt dan niet zoveel uit. Als je je maar aan de regels houdt
Ze hebben hier in de buurt een kringloop tour georganiseerd. Waarin je tijdsvakken een route doet van 5 kringlopen. Heb me opgegeven en ben benieuwd, lijkt me leuk!