Het Kringloop topic

Volgens mij zie ik daar zeker 2 West Germany vazen. Zo mooi!

Goede raad van Toon.

14 likes

Ja op de 2e van rechts wel! De middelste had ik ook verwacht maar daar staat niks onder… Het werd wel als een setje verkocht @Kuidaore

2 likes

Oh cool! Sinds ik dat ergens gelezen heb kijk ik er wel altijd voor maar tot nu toe nooit gespot. Er staat op de vazen uit de jaren 50/60 soms geen merkje, dus dat is nou weer lastig haha.

Even gezocht en dit was het artikel dat ik er over las. Misschien leuk om te lezen, (hierna vond ik het in ieder geval extra leuk om te zoeken bij Noppes) dan krijg je echt meer info en wie weet is die andere ook West Germany:

1 like

Leuk artikel! Mijn schoonmoeder heeft heel veel West-Germany vazen, door haar ben ik nu ook enthousiast geraakt :smile:

4 likes

Wow dit hadden mijn ouders thuis hangen toen ik heeeeel klein was.

edit: ik las de eerste zin en toen de rest uit m’n hoofd opgezegd

4 likes

Heeft iemand aanraders voor kringlopen rondom Epe?

Die zag er wel uit als een West Germany. Ik weet niet of ze werden verkocht zonder merkje eronder. Wellicht wel met een sticker. Maar sowieso hele mooie vazen!

Edit; volgens mij staat het ook in het artikel hierboven maar er wordt aangeraden geen water erin te doen. Zelf gebruik ik ze voor de sier van droogbloemen bijv.

1 like

Weet niet hoe ver je wil rijden, maar in Apeldoorn vind ik Foenix een aanrader, ze hebben meerdere locaties, maar die op Aruba is vrij groot en die bij Molenmakershoek ging ik vroeger vaak heen! Weet niet hoe het assortiment nu is, maar waren altijd wel schappelijk geprijsd en ruim aanbod.

5 likes

Ik moest regelmatig op het terrein van Foenix zijn voor werk maar een collega en ik gingen standaard ook altijd even een rondje kringloop doen. Zo geweldig!

2 likes

Oh super! Ja we zitten in een huisje daar voor een paar dagen dus dit zou de highlight van onze vakantie zijn dus we rijden graag een stukje!

3 likes

In Deventer (Het Goed) en Zutphen (2Switch) zitten ook nog leuke trouwens, ook mooie omgeving om te wandelen haha. Have fun!

1 like

Ik ben verliefd geworden op een set vintage eetkamerstoelen en ik heb geen geld ervoor en nu ben ik verdrietig.

18 likes

Weet niet hoe ver je wil rijden, …, maar die op Aruba

Kleine mindfuck dit :face_with_monocle:

7 likes

Hahhah ja verwarrend, klein stukje rijden maar toch :laughing:

3 likes

Oh misschien dat ik die 2 wel een keer samen ga doen! Weet je een leuke route van 6-10 km daar in de buurt?

Vragen of papa en mama voorschieten? Anders krijg je spijt.

Hahahaha daar zat ik oprecht aan te denken. Erg hè? Voor een paar stoelen :joy:

Nee joh! Vragen staat vrij toch. Edit:haha

2 likes

Yes, je hebt de klompenpaden daar in de buurt

Tip voor route

3 likes