Dit is ook een grote kringloop.
Gelukkig dat het zo kan dan. Het voelt (bijna) als een date.
@Snork ja, aan de regels houden we ons sowieso wel!
Dit is ook een grote kringloop.
Gelukkig dat het zo kan dan. Het voelt (bijna) als een date.
@Snork ja, aan de regels houden we ons sowieso wel!
Omg zo leuk! Wil je vertellen hoe t was als je bent geweest.
Ik hoop natuurlijk dat ik hier nieuwe aanwinsten kan komen showen
Helaas niet alles gevonden waar ik zocht, wel een naaidoos en we hadden nog een afspraak bij andere kringloop gemaakt onderweg naar huis in de hoop daar wel te slagen qua bureau maar ook niks, wel andere mooie dingen
Buit:
houten naaidoos, die wilde ik al een poos (ik ga wel andere knoppen erop zetten want 1 is stukje afgebroken)
En mijn man heeft nog 5 dinerborden gevonden:
Heb een spijkerrokje gescoord! Voor 2.30 euro. Ik ben niet zo van de rokjes/jurkjes, maar op deze manier kan ik het “proberen”!
Edit: hebben jullie tips wat je hierop zou dragen? Ik heb een beetje peervorm
Koltruitje of een oversized sweater! Of als je het leuk vindt een blousje/kanten shirtje met een cardigan.
In de zomer een gewoon shirt of een blousje die je zo moet knopen
Eigenlijk kan alles wat je ook op een spijkerbroek zou dragen haha
Ligt eraan. Als je je heupen wilt acentueren dan kun je iets aantrekken wat aansluitend zit. Maar wil je het accent juist op je taille leggen. Dan iets oversized wat je in je rokje kunt stoppen en dan een beetje blousen.
Vandaag voor het eerst weer naar de kringloop geweest. Alleen een klein vaasje en schaaltjes gekocht, maar wel blij mee!
Ja, kom daar echt nooit! Vind dat echt geen kringloopwinkel meer…
Volgende week zaterdag mag ik weer! Hoop dat ik iets van een bureau kan vinden voor mijn thuiskantoor. Ben benieuwd!
Ik heb deze vaasjes gescoord de afgelopen bezoekjes:
Wat een heerlijke kleuren ik raak er zowel in de lente als herfststemming van
Is dat die bij de Zwette? Die had lectuurbakken (die houten sta-in-de-wegs uit de jaren '70) voor drie tientjes. Ab-surd! Is geloof ik een “speciale” kringloop, ze hadden er toentertijd ook een hele andere marketing voor. Estafette heeft op andere plaatsen wel goede deals, zoals die in Franeker. Wel een stuk minder aanbod, helaas. Harlingen is ook okay, daar kan je goedkope schilderijen enzo vinden, leuk personeel ook. Ik mis Nederlandse kringloopwinkels, haha!
Morgen heb ik een afspraak in Borgerhout. Vet veel zin in, heb ook al een lijstje met dingen die we nodig hebben. Als ik wat vind, post ik het hier.
Hee, die tweede naaidoos met die rode/oranje deksel heb ik ook, haha. Van mijn moeder geerfd (die hem volgens mij weer van haar oma had). En van die bordjes heb ik de schoteltjesvariant (gekregen van een buurvrouw) of eentje die erop lijkt.
En die eerste naaidoos is echt geweldig
Oh wauw!! Jaloers!
Dit soort vaasjes en potten kom ik nooit tegen in onze kringloop. Ja in van de dure vintage winkels
Gelukkig had mijn schoonmoeder er nog een paar.
Staat er toevallig w-Germany op de onderkant van 1 van de vaasjes?
Volgens mij zie ik daar zeker 2 West Germany vazen. Zo mooi!
Ja op de 2e van rechts wel! De middelste had ik ook verwacht maar daar staat niks onder… Het werd wel als een setje verkocht @Kuidaore
Oh cool! Sinds ik dat ergens gelezen heb kijk ik er wel altijd voor maar tot nu toe nooit gespot. Er staat op de vazen uit de jaren 50/60 soms geen merkje, dus dat is nou weer lastig haha.
Even gezocht en dit was het artikel dat ik er over las. Misschien leuk om te lezen, (hierna vond ik het in ieder geval extra leuk om te zoeken bij Noppes) dan krijg je echt meer info en wie weet is die andere ook West Germany: