Leuk artikel! Mijn schoonmoeder heeft heel veel West-Germany vazen, door haar ben ik nu ook enthousiast geraakt
Wow dit hadden mijn ouders thuis hangen toen ik heeeeel klein was.
edit: ik las de eerste zin en toen de rest uit m’n hoofd opgezegd
Heeft iemand aanraders voor kringlopen rondom Epe?
Die zag er wel uit als een West Germany. Ik weet niet of ze werden verkocht zonder merkje eronder. Wellicht wel met een sticker. Maar sowieso hele mooie vazen!
Edit; volgens mij staat het ook in het artikel hierboven maar er wordt aangeraden geen water erin te doen. Zelf gebruik ik ze voor de sier van droogbloemen bijv.
Weet niet hoe ver je wil rijden, maar in Apeldoorn vind ik Foenix een aanrader, ze hebben meerdere locaties, maar die op Aruba is vrij groot en die bij Molenmakershoek ging ik vroeger vaak heen! Weet niet hoe het assortiment nu is, maar waren altijd wel schappelijk geprijsd en ruim aanbod.
Ik moest regelmatig op het terrein van Foenix zijn voor werk maar een collega en ik gingen standaard ook altijd even een rondje kringloop doen. Zo geweldig!
Oh super! Ja we zitten in een huisje daar voor een paar dagen dus dit zou de highlight van onze vakantie zijn dus we rijden graag een stukje!
In Deventer (Het Goed) en Zutphen (2Switch) zitten ook nog leuke trouwens, ook mooie omgeving om te wandelen haha. Have fun!
Ik ben verliefd geworden op een set vintage eetkamerstoelen en ik heb geen geld ervoor en nu ben ik verdrietig.
Weet niet hoe ver je wil rijden, …, maar die op Aruba
Kleine mindfuck dit
Hahhah ja verwarrend, klein stukje rijden maar toch
Oh misschien dat ik die 2 wel een keer samen ga doen! Weet je een leuke route van 6-10 km daar in de buurt?
Vragen of papa en mama voorschieten? Anders krijg je spijt.
Hahahaha daar zat ik oprecht aan te denken. Erg hè? Voor een paar stoelen
Nee joh! Vragen staat vrij toch. Edit:haha
Mijn laatste trip naar de kringloopwinkel was een hele ervaring! Blijkbaar heeft het filiaal hier in Borgerhout (Antwerpen) zo’n termometer waar je je hoofd voor moet houden. Ik was aan de late kant en moest flink doortrappen op zo’n deelfiets hier, en kwam dus twee minuten voor de tijd oververhit aan. Gelukkig “maar” 36 graden, dus kon ik de winkel in.
Veel uitzet (bestek, taartschep, kurkentrekker, soepkommen), want al mijn spullen liggen nog in Nederland. Ik was vooral heel erg blij met die grote houten snijplank/beschermer voor ons houten aanrecht, die zou ik anders bij de Ikea hebben gekocht, maar nu op dekop kunnen tikken voor €2,50. Dat kitscherige Elvis-spiegelding is een cadeautje voor een familielid.
dit doet mij denken aan mijn opa. die heet afgekort toon en had dit in zijn wc hangen zelf met het houten lijstje
. Leuk om te zien, als ik dit zelf een zie in een kringloop neem ik het zeker mee.
Ik wil hem best voor je kopen en opsturen hoor!
Ik zag er even een altaar in voor Elvis