Het Kringloop topic

Heel erg lief! Maar bedankt het is niet nodig =)

Ik ga zaterdag voor het eerst naar de kringloop :partying_face: Ik hoop leuke borden te scoren voor mijn blog en iets van port/likeurglaasjes. Dat moet denk ik wel goed komen.

8 likes

Ik ga naar drie kringlopen vandaag en ben nu al gestresst dat ik nergens kan plassen:’)

5 likes

Alle kringlopen waar ik ben geweest kon ik gewoon plassen! Dus denk dat de meeste wc’s wek gewoon open zijnâ˜ș

4 likes

Echt? Ik hoop het! De vorige keer dat ik in een Rataplan in Amsterdam was, waren ze dicht:(

2 likes

Ah oke! Het waren wel allemaal kringlopen in Gelderland. Ik hoop voor je dat bij open is in ieder geval!

1 like

Ga je met de auto? Onderweg stoppen bij een McDonalds of tankstation?

1 like

Goeie! Ja, we gaan met de auto en hadden de mac al op de planning :sweat_smile: Wist niet dat je daar mocht plassen nu.

Volgens mij wel!

1 like

Anders een tankstation opzoeken.

1 like

Ik heb volgens mij van een paar mensen hier gezien dat ze bij Rataplan Den Haag zijn geweest sinds de mogelijkheid om een afspraak te boeken. Wat was jullie ervaring qua naleving van de regels daar? Is het rustig binnen, dus had je het gevoel dat je veel persoonlijke ruimte had?

Nou ik had nog een recap beloofd :wink:
Was echt superleuk om te doen. Ik denk dat 2/5 kringlopen ik normaal niet naartoe zou gaan, de overige 3 waren wel my cup of tea. Heb ook overal wat gekocht. Niet superveel (3 bloempotten/vaas, Triominos, meuk voor in de tuin, een puzzel en per ongeluk een w. Germany vaas voor 3 euro).

Sws gewoon erg leuk om te doen aangezien je verder ook maar weinig echt kunt tegenwoordig. En gewoon een beetje van dorpje naar dorpje cruisen en lekker ‘sneupen’ op plekken waar je nooit komt. 8/10 would try again.

10 likes

Gisteren naar 5 verschillende kringlopen geweest, heb 1 kleine kandelaar :sweat_smile: maar was heerlijk dat het weer kon.
Van 1 kringloop kreeg ik wel bijna de slappe lach van de prijzen, en op alles stond vintage/brocante/design etc en dat was het dan alles behalve

2 likes

Ypenburg bedoel je? Ik ben daar laatst geweest op een vrijdag. Ik was met een vriendin en 5 minuten te laat. Toen stond er niemand bij de deur en kon je gewoon zelf een mandje pakken. Er werd niet gecontroleerd. Het leek alsof dat de gebruikelijke gang van zaken was en niet omdat wij 5 minuten te laat waren. Het is een ruim opgezette zaak waardoor je echt veel ruimte per persoon hebt. Ze riepen ook 10 minuten te laat pas om dat je je naar de kassa moest begeven. Dus in die zin leven ze regels niet echt na maar qua eigen ‘veiligheid’ is het echt heel goed te doen daar.

1 like

Die bedoel ik inderdaad. Thanks voor je uitgebreide beschrijving!
Was je zelf nog geslaagd voor iets?

Charity shops zijn weer open. De bordjes had ik veel duurder verwacht, dus extra blij mee! IMG_20210417_131400337|375x500

1 like

Graag gedaan :relaxed: Ja 2 truien en een blouse. Veel plezier!

Ah leuk! De vraag was niet voor mezelf (ga pas weer de wereld in als ik gevaccineerd ben haha en kan écht niet wachten eigenlijk!) maar ik heb je reactie doorgegeven :blush:

1 like

Yes, gisteren ook eindelijk weer in een kringloopwinkel geweest! Wat fijn! Een aantal boeken voor mijn groep 6 gekocht, een mooi glas en een puzzel voor mezelf

1 like

Pfoe ik was vandaag bij Rataplan Generatorweg in Amsterdam maar wat een prijzen daar joh? Vooral vazen enzo, zag meerdere dingen die wel leuk waren maar die kostten dan >20 euro :face_with_raised_eyebrow:

Heb een houten bolvaasje gekocht, een Electrospel voor de kinderen en een blousje voor mijn dochter maar vond het echt een beetje tegenvallen.