Weet er iemand toevallig fijne kringloopwinkels in/rondom Nijmegen? Ben meer op zoek naar dingen voor in huis (meubels + leuke spulletjes) dan kleren.
Het goed.
En als je een auto hebt dan Bij wa in Ewijk! Echt mn favo
Ik vind het Goed echt kut, duur, weinig soeps, nooit van die pareltjes waar je eigenlijk voor gaat kringlopen. Kringloop MARO op de Heidebloemstraat vind ik wel leuk, soms wel wat oubollige spullen. Kringloop Marcel op de Marie Curiestraat vind ik altijd wel wat, veel vazen/plantenpotjes, veel servies, ook best veel meubels, maar daar heb ik nooit zo uitvoerig naar gekeken.
En die in Ewijk is inderdaad ook leuk!
Ik vind Kringloop Marcel en MARO heel leuk!
oohh thanks allemaal! dit is super fijne info
Van het weekend naar de kringloop bij mij in de straat geweest. Ik kwam wat brengen en vroeg of het druk was en of ik meteen een rondje mocht lopen, dat was goed. Naam op de lijst en hoppa!
Had 3 hoge dunne glazen vaasjes 50 cent per stuk, daar heb ik nu mijn avocado pitten opgezet en dan zie je mooi die wortels zo hangen. Een Kenzo shirt voor 1,-, 5 boeken en poppenhuis spulletjes voor mijn moeder die poppenhuizen pimpt.
Zo leuk dat je moeder poppenhuizen pimpt. Ik kwam toevallig vandaag iets in de krant tegen over miniatuur bloemen maken. Die zien er echt fantastisch uit. Geen idee of je moeder het al kent hoor, maar wilde het toch even delen Winny’s Bloemenpracht (wam-miniaturen.com)
Spotten jullie trouwens vaak disney drink glazen in de kringloop?
Wow ik kwam net naar dit topic om mijn vondst van vandaag te posten.
Heeft wel even een schoonmaakbeurtje nodig.
Niet heel spannend deze keer, wel taartvorkjes gevonden
Wat gaaf
Ik zie die wel vaak ja, maar dan wel van die longdrinkglazen of limonadeglaasjes die je bijvoorbeeld bij het tankstation of bij de supermarkt of mosterd/nutella kon sparen.
Bedoel je zulke of bedoel je andere?
Ik zoek zelf meestal naar een iets groter formaat, de gewone longdrink glazen. Die jij laat zien lijken iets kleiner. Ik Heb alleen het idee dat het moeilijker te vinden is dan vroeger
Ik had laatst glazen uit Disneyland. Kom met enige regelmaat dingen uit Disney tegen.
Ja dat formaat zie ik ook wel vaak hoor! Ik kan er niet echt goede plaatjes vinden.
Die onderste zijn trouwens wel groot in het echt (maar lelijk )
2 ben ik bang hahaha! Dit is niet helemaal mijn smaak en ben meer van de mokken
Haha ja die onderste zijn van plastic ook of niet? Ik gruwel van plasticc drink bekers. Altijd van die vieze randjes ieks.
Maar zo te zien word er dus nog genoeg aangeboden. Hopelijk bij ‘mijn’ kringlopen ook snel weer iets te vinden dan! Bedankt ook @papierhier
Wat leuk, ik heb de link doorgestuurd voor inspiratie!
Ze heeft het poppenhuis (groot Zaans huis) wat mijn opa ooit voor mij heeft gemaakt eerst helemaal opgeknapt en wat moderner gemaakt voor mijn dochter. Dat vond ze zo leuk dat ze alweer met de 3e bezig is en koopt alles bij de kringloop of maakt het zelf. Ze is nu bezig met een poppenhuis in Indo stijl en ik had laatst allemaal bamboe placemats voor haar gescoord die ze heeft gebruikt voor de muren. Leuk om een extra kringloop doel te hebben haha.
Oeeh zo leuk. Ik heb ook nog een poppenhuis die mn ouders ooit hebben gemaakt. Was die een paar jaar geleden aan het opknappen maar halverwege weer gestopt haha. Misschien wel een leuk projectje om weer op te pakken haha.
Dat klinkt echt super leuk! Ik had ook een familielid die poppenhuizen pimpte. Wat een gepriegel, maar het resultaat mag er wel zijn