Het Kringloop topic

Wat een vet idee! Ik moet zeggen dat de rest top die je overhoud nadat je de mouwen hebt gebruikt ook mega vet is!

4 likes

Vandaag een rondje bij 3 Kringloopwinkels gedaan. Met dit weefraam als topvondst voor maar €1,- :grinning_face_with_smiling_eyes: verder nog wat stropdassen (om scrunchies van te maken) en nog wat bakken met kraaltjes (kan altijd leuk zijn)

afbeelding

11 likes

afbeelding
Lamp via Zalando Lounge

18 likes

Ik ben vandaag zo goed geslaagd. 2 nieuwe jassen, nieuwe broek, topje, 2 fannypacks, tasje, nieuw vestje, allemaal sjaaltjes, glitterpantys in verpakking.
20210423_215322 20210423_215308 20210423_215504 20210423_215453 20210423_133434

En dan nog silicone ijsklontjes vorm en een opvouwbare emmer voor op de camping.

28 likes

Super leuk ik herken gewoon de kringloop haha

3 likes

afbeelding afbeelding

Kastje € 20 en bloempotje € 1,50.

28 likes

Oooh dat kastje! Krijg helemaal beauty & the beast vibes.

1 like

Ja ik ook! :smiley: eronder stond ook nog een grotere versie met 4 laden maar die kan ik echt nergens kwijt helaas.

Heel leuk! :smiling_face_with_three_hearts: Ik heb van de week die bovenste ook aangehad haha, echt precies dezelfde, maar niet dezelfde winkel denk ik haha.

3 likes

Ik was vandaag in een kringloop in Boxtel (weekendje weg) en zag deze pareltjes.

afbeelding !

afbeelding

Heb een zak vol met borduurgaren gevonden voor 1,25 :heart_eyes: en mijn vriend een paar dvd’s voor zijn verzameling.

10 likes

Ohh, waar was dit?

IMG_20210425_161111

En nog drie boeken, voor €14 in totaal.
Die houten doos ga ik strippen en komt denk ik in de wc voor toiletartikelen etc

Oh ik kwam ook nog deze tegen:
IMG20210425153506

5 likes

Kringloop Alphen aan den Rijn

1 like

Weet jij of ze daar veel boeken en spelletjes hebben?

Ja ik vind dat ze wel een groot assortiment hebben!

2 likes

Oeh nice! Dankje, ga ik binnenkort misschien ook maar eens langs

4 likes

afbeelding

Ik kocht dit bij de kringloop. Was wel een vrij dure kringloop vond ik (was in Z, in midden NL), vond ik. O, en de moestuintjes kwamen niet de kringloop weg.

afbeelding

Deze nog zien liggen, maar niet meegenomen. Vond 10 euro te duur, maar anders was het grappig geweest :grimacing:

10 likes

Wat vinden jullie van de Ra.tapla.n in Capelle? Ik overweeg er binnenkort heen te gaan. Hoe groot is het?

Leuk, moet je doen! Het is best groot en ze hebben vooral veel goede huisspulletjes, mooie borden en bakjes enzo. Ook veel mooie meubels. De kleding is vaak net wel of niet niet, maar er hangt wel veel. Ik slaag er vaak goed. :blush:

1 like

Vrij groot, netjes en overzichtelijk opgesteld aardige mensen werken er

2 likes