Het Kringloop topic

Gisteren deze vaas gekocht, met nog wat speelgoed en een vierkante houten fotolijst. Morgen nog een poging voor een schoenenrek en kastje voor op de overloop.

10 likes

Deze wel idd.

Wow late reactie. Maar ja! Maar wel echt bijzonderdere dingen dan de gewone kringlopen. Ik vond de nieuwe rataplan vooral heel leeg ogen. Heel mooi pand en ruim opgezet dat wel.

1 like

Alles voor 5 euries! (Alle lijstjes die ik tegenkom met bolglas neem ik standaard mee. Love it)

12 likes

Leuke puzzel!

2 likes

Vinceeent :heart_eyes:

1 like

Ja! Alle puzzels van schilderijen neem ik ook standaard mee haha :joy:

2 likes

Niet gevonden wat ik zocht, maar kwam wel mijn avatar tegen!

94 likes

Wat is er speciaal aan bolglas?

Ik kom ze niet zo vaak tegen. En ik vind het een antiek gevoel geven haha! Ben bezig met een muur met kunst eraan en ik vind de variatie in glas een mooie aanvulling.

Wat betekent een bolglas fotolijstje? Dat het glas bol staat (?)

1 like

Oh ja dit bedoelde ik eigenlijk ook met mijn vraag @Kuidaore :grin:

2 likes

@Scorpiovibes oh hahha, ik heb een foto gemaakt van een van de lijstjes.

Glas is dus inderdaad bol.

10 likes

Heb hier echt nog nooit op gelet haha maar leuk

2 likes

Vandaag weer naar de kringloop geweest. Boek, potje, beker(hier ga ik denk een plantje inzetten) en twee stukken stof. Wil iets proberen te maken voor m’n hond dus kijken of het lukt haha

15 likes

Een heerlijke wollen trui en wat nostalgieboeken met tekeningen van Rie Cramer :yellow_heart:

21 likes

Ahh het jaar rond, echt nostalgie dat boek :heart: Nu hoop ik die ook ooit tegen te komen!

Dit topic is echt alsof ik door de kringloop loop, heerlijk! Ik ga maandag of dinsdag weer eens , zin in!

2 likes

Ja, voor mij ook! Daar kwamen zoveel herinneringen mee omhoog! Ik hoop voor je dat je hem vindt :blush:

1 like

Ik denk dat ik morgen naar de nieuwe Rataplan in Rijswijk ga. Hopelijk hebben ze leuke boeken

4 likes