Ik was er gisteren rond 13.30u en vond het een grote teleurstelling. De winkel is veel te ruim opgezet qua stellingen en de stellingen zelf staan maar half vol (vooral de boeken hadden veel lege planken en ook de kleding was maar half gevuld). De kassadame zei dat het die dag heel hard was gegaan maar ik geloof nooit dat die ochtend alle boekenplanken en kledingrekken vol hadden gezeten. Daarna maar naar Ypenburg geweest en die was gelukkig als vanouds.
Oh, nou hopen dat het morgen beter is
En anders heb ik iig lekker gefietst
Ja ben benieuwd! Laat maar weten, dan weet ik of het nog een keer de moeite is om te gaan
Zo leuk!
De kringloop zelf was idd erg leeg @Virago en heel veel dingen heb ik ook in andere kringlopen gezien. Maar ja, het was leuk om even te snuffelen
Leuke boeken! Die heb ik ook nog gelezen.
Jammer dat het nog steeds zo leeg was, dan zal het ook niet erg meer verbeteren denk ik. Zo gek, ze betalen toch (zeker ook die locatie) toch een flinke huur. Dan wil je toch zoveel mogelijk verkopen?
Jammer van Rijswijk. Wil er wel een keer heen.
Bij Kringloop Rijswijk komt een groot deel van mijn garderobe, daar zitten soms wel pareltjes tussen!
Ik heb zelf deze nachtjapon/jurk binnen gekregen vandaag, via Vinted
Maar die kringloop is pas net een week open… bedoel je geen andere?
Hij heette in ieder geval zo, op de Verrijn Stuartlaan. Ben er wel al sinds voor corona niet meer geweest, dus geen idee wat er in de tussentijd veranderd is qua sluitingen.
Oh dat is een andere dan @Luna111 volgens mij bedoelde. Het ging hier over de nieuwe Rataplan in Rijswijk, jij bedoelt Kringloop Rijswijk. Vandaar de verwarring
Ik heb het gekocht vanwege de lijst zodat ik hier een borduurwerkje in kan lijsten, maar de tekst is uiteraard weer goud
Deze vaas!!
Vind em echt suuuper vet.
Incl grijphandje onderin van mn kind die er alweer op uit is em te slopen
Edit; meteen maar ff wat roosjes gescoord
Ik kwam er laatst achter dat de sociale werkplaats in mijn dorp een mini kringloop heeft. Vandaag voor het eerst geweest en dit is echt mijn nieuwe favoriet! Stukken goedkoper dan de kringlopen waar ik normaal gesproken kom en ze hadden echt heel veel leuke dingen. Ik was in totaal 7 euro kwijt.
Wat zijn jullie favoriete kringloopwinkels rondom of in Rotterdam/ Den Haag?
Wat zijn kringlopen toch ook leuk. Goede aanvullingen gedaan voor de pretentieuze boekenkast en Italiaans keramiek uit de jaren 60 gevonden!
Ah ik heb een dolce gusto, daarom ben ik nog single
Hahaha ja mystery solved
Haha wat leuk, Sociology of the Arts was echt de bijbel op mijn opleiding (Cultuursociologie)! Dat boek heb ik ook nog steeds in de kast staan, echt een heel interessante en goede inleiding in de cultuursociologie.