Het Kringloop topic

Ik zou John Williams ff met je idee DM’en

5 likes

Zoekfunctie geprobeerd maar vond niks. Weten jullie leuke kringlopen in groningen (stad)? Is goud goed wat of niet?

Ja die is wel leuk. Bij de Praxis bedoel je denk ik? Heeft vooral leuke kleding en soms ook wel boeken. Kan wel prijzig zijn. Mamaminin zit er ook vlakbij. Is ook wel leuk, maar oogt wel een beetje smoezelig. De diamantlaan is ook een aanrader!

1 like

Hier ben ik ook vorig jaar ofzo een keer geweest. Nou ik heb een hoop kringlopen gezien, maar deze was inderdaad echt het allerergst! Alsof ze zijn wezen shoppen bij de stort en dat nu te koop aanbieden.

1 like

Groningen
Mamamini Helpman, Helper Oostsingel
Mamamini Noorderplantsoen, Noorderbinnensingel
Winkel van Sinkel, Atoomweg
Goudgoed, Damsterdiep
Goudgoed Protonstraat, Protonstraat

2 likes


Eerste kringloop bezoekje sinds HEEL lang. Heerlijk weer even sneupen en toen kwam ik dit pareltje tegen :heart_eyes: rieten tasje moet ik even fixen (hengsel) maar die leren is ZO mooi!

Bij goud goed trouwens

Oh en deze kwam ik ook tegen met (volgens mij) echt marmeren blad. Práchtig! Tis dat ik nog geen nieuw huis heb en het kwijt kan maar anders had ik hem meegenomen!

Edit 2 en dit :heart_eyes: zijn twee kinderstoeltjes

35 likes

ohhh welke kringloop :heart_eyes:

M’n rookstoel :heart_eyes: zit ook meer roze in het tapijt wat je nu niet ziet!

42 likes


West Germany bloempot en kristallen bakje

30 likes


Nooit genoeg Adidas broeken


Deze pas ik nu niet maar hopelijk wel als ik :crossed_fingers: zsm terug op mijn pré corona gewicht ben, kon ‘m niet laten hangen. 80s galore!

14 likes

Iemand tips voor de regio Amersfoort bij de Ikea in de buurt?

Fijne buit vandaag bij de kringloop in t dorp
Paar glazen schaaltjes, posters en een lijstje hiervoor en een hele zachte chino.

14 likes

2 voorraadpotten want daar heb ik er nooit genoeg van, foolijstje voor een nieuwe print die ik van de week gekocht heb, ga hem nog mat zwart maken en een nep blousje voor onder mijn truien!

7 likes

Hebben jullie nog tips voor leuke kringloopwinkels in Twente? Ik denk hou vooral van plantenpotjes en dergelijke. En vind het ook wel belangrijk dat het niet heel duur is!

Zelf is mijn tip het Vosje in Enschede, die is net nieuw, wel heel klein, maar wel leuke vaasjes en potjes!

Een kimono:


En laatst een setje champagne/espresso martini glazen, eindelijk eens 4 dezelfde

34 likes

Eergisteren dit bamboelampje bij een kringloopwinkel gekocht. Ik twijfelde of ik hem wel echt leuk vond, maar ik ben om!

28 likes

Oh, en:


Deze vond ik ietwat prijzig, maar ik vond het wel heel cool!


Deze van Made voor mijn moeder gekocht


Deze stoelen voor op mijn vriend zijn balkon

45 likes


En dan als laatste dit shirt van Object


En een jurk van Calvin Klein, maar het is eigenlijk een beetje te groot voor mij…

13 likes

Ziet er helemaal niet te groot uit hoor!

4 likes

Wat is het bovenste? Een schilderij???

2 likes