Het Kringloop topic

Mijn laatste vondsten! Een bloempot/ schaal. 4 stuks glaasjes/ dessertglazen en mijn favoriete vondst is de ovalen schaal van kristal. Borrelavonden in stijl vanaf nu :heart_eyes::heart:

45 likes

Mini manna is een leuke!

Die glazen en de kristallen schaal :heart_eyes: Hou zo van kristal, moet me echt inhouden om niet alles te kopen van kristal wat ik tegenkomen haha.

1 like

I hope so! In het echt valt het meer op dan op de foto. Ik denk er even over na, en anders geef ik 'm aan iemand anders.

2 likes

Ja, het is een 3D/4D schilderij (als dat zo heet)… veel mensen maakten vroeger zelf van dit soort schilderijen!

Hier ook! Ik ben echt gek op dit soort glas!

2 likes


Deze echt lederen poef uit de 70’s voor twee tientjes! Was al zo lang aan het zoeken naar een mooie echte lederen poef voor naast de salontafel. Daar doe ik nu open zakken chips/koekjes/snoep in. Hoef ik ook niet naar de kast te lopen, lol.



Dit boek voor mijn collectie fotoboeken. En sowieso MM :heart:


En dan nog deze koektrommel.

37 likes


Deze 5 potjes (2 van die zwart-wit gestipte)

16 likes

Welke kringloop?

Gaaf boek zeg @macaron!


Vandaag voor vijf euro een echt leren jasje gevonden!

11 likes

Kringloopwinkel Fahrenheitstraat 343 (in Den Haag)

1 like

Ook weer eens geweest :heart_eyes:

15 likes

Oooh is die van de Zeeman?! Haha. Weet jij toevallig wat voor soort leer het is?

1 like

Plafondlamp

55 likes

Waauw vet mooi

1 like

Love de kringloop

9 euro kwijt, echt zgan

15 likes

Ik ga dadelijk naar de kringlopen hier. En blijkbaar is de rataplan verderop in de straat verhuisd en is de oude een outlet geworden van alle rataplans? Ben benieuwd. Ben op zoek naar een wie is het spel. Stiekem ook naar borduurgaren maar die kans acht ik niet groot en ben op zoek naar leuke prullaria voor achtergronden van fotos.

3 likes

Hahah een kringloop outlet, dit is enerzijds zoiets dubbels en aan de andere kant echt professionalisering van de kringloop. Confused and amused

18 likes

Ja dit staat online. Ben benieuwd.
Denk dat ik daar maar begin.

4 likes

Ben benieuwd of ze dan nog echt leuke dingen hebben of alleen Tupperware bakjes en grenen salontafels

2 likes