Die kopjes van DE zijn fantastisch. Heeft de andere kant een print? Heb je 'm meegenomen trouwens?
Nee niet meegenomen (nu spijt van), dus de achterkant weet ik helaas ook niet.
Ah jammer!
Ik was gisteren trouwens in Rataplan Maassluis. Ik heb wel wat plantenpotjes meegenomen maar het grootste gedeelte van het assortiment vond ik toch wel erg verouderd.
Wat zijn aanraders voor kringloopwinkels in Amsterdam? Ik ben altijd op zoek naar boeken en vind kleding ook leuk om tussen tr kijken. Maar gewoon sneupen in een leuke kringloop is ook altijd goed.
Rataplan Isolatorweg en van Slingelandtstraat zijn mijn favorieten! Genoeg boeken en kleding in ieder geval!
Emmaus in den haag (zijn er 2 op elke hoek)(als je hier bent kan je ook naar die in de Weimarstraat maar is wel een troepje, soms parels), Fahrenheitstraat geloof een âkringloop den haagâ
Vandaag naar die bij de Slingerlandweg geweest. Veel kleding wel idd! En ook voor mij veel niet zo bekende merken. Aantal leuke dingen gescoord waaronder een denham jas voor 15 euro. En een truitje van merino wol voor maar 1,75, en een broek van hessnature. Oh en een blouse van de zara van linnen met het kaartje er nog aan! Vond de boeken niet zo bijzonder, helaas. Even zien of ik die books for life kan vinden.
Oke nou dit gun ik deze kringloopwinkel nou ook weer niet hè https://twitter.com/rtvutrecht/status/1417219296405573632?s=19
Ah wat sneu. In Berkel is een paar jaar geleden ook de kringloop in rook opgegaan. Het filiaal is nu al weer geruime tijd terug heropend. Die kringloop is wel een aanrader.
Gisteren deze kapstok gekocht voor âŹ12,50:
Ik was nog op zoek naar een kapstok voor in mân nieuwe woning en deze is perfect, hij heeft lekker veel haken en ik vind het leuk dat ie allemaal vakjes heeft waar ik handschoenen en sjaals en dergelijke in op kan bergen

Mooi! Leuke kapstok. Ben laatst ook bij Kringloop plus geweest. Dat is ook een hele
chille kringloop! Mamma Mimi is altijd goed.
@Zompig wat gaaf! Wat was je favoriete boek?
Ik ging vandaag mee met een vriendin naar de kringloop, ik had echt 0 verwachtingen omdat ik daar de vorige keer niks kon vinden en het best duur was toen ik bloempotten nodig had. Vandaag heb ik echt veel bloempotten laten staan juist! Ik heb ook echt een zwak voor vogel/diergerelateerde dingen. Ik zag het houten bordje en dacht: hee dat is een fantail (vogel uit NZ) en dat was het ook! Nu is mijn tui (ook een NZ vogel) niet meer eenzaam.
Bij de Marktkraam in Rotterdam Noord
Oh die ken ik helemaal niet, ik ga eens kijken, bedankt voor de tip!
love de zwaan!!!
Ohhhh echt super leuke vondsten!
Die zeekoe
Ben met mân zusje in Berlijn en we kwamen dit op straat tegen echt sad dat we âm niet mee kunnen nemen, mân zusje zag al helemaal voor zich hoe haar kat in dat zitje kon liggen
Prachtig! Jammer inderdaad zeg!
Mooi, echt zonde. Is dit een telefoontafeltje/stoel? Ik zie zo voor me hoe in de tijd van telefoons met snoer hier iemand wacht op een crush die maar niet belt of juist iemand die hier urenlang in heeft zitten bellen in de gang.
Oh geen idee, zou kunnen ja! Ik heb nog nooit zoiets gezien eigenlijk