Ja dit is een telefoonbankje! Er staat er regelmatig mooie van op marktplaats. Maar deze was wel echt prachtig ook (en gratis )!!
Gister twee mini Le creuset pannetjes gevonden in de kringloop 1 euro per stuk en ze zien er ongebruikt uit
Ik heb 2 theepotten en 2 schaaltjes gekocht. Niet nodig maar kon het niet laten staan. 6 euro bij elkaar!
Nu wil ik ook weer een rondje maken haha
De delftsblauwe vaas (aas ik al maanden op en vond m iedere keer net te duur, vanmiddag van mijn moeder gekregen ) en het potje met dekseltje
Die vaas in combi met die bloemen
Niet uit de kringloopwinkel, maar ik heb een aantal dingen van m’n moeder gekregen:
Twee theepotjes en twee waterkannetjes
Een bierglas en een aantal whiskeyglazen
Twee asbakken en acht van die Leeuw bierglazen. Leeuw bier wordt volgens mij niet meer gebrouwen? Voor mij zijn ze iig lekker nostalgisch, mijn moeder schonk destijds Leeuw in haar café. Daar komen ook die asbakken vandaan, ik rook niet eens maar wilde ze gewoon vanwege de herinnering.
En als laatste: dit bootje heb ik nu in de vensterbank staan, ben er helemaal verliefd op

Die asbak! Heel tof! Zo jammer dat ik niet rook, k vaak genoeg gave asbakken tegen. Leuke spullen allemaal.
Echt supermooi die waterkannen
Die glazen kan heb ik ook en die is echt perfect als vaas. Vooral rozen staan er heel mooi in!
Ja ik zie ook wel vaker mooie asbakken maar meestal denk ik tsja, wat moet ik ermee. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de whiskeyglazen want dat drink ik ook niet, maar m’n vriend wel dus ik dacht, leuk voor hem. Hij blowt ook af en toe dus nu ik die asbakken heb kan hij dat in ieder geval eens in stijl doen
Daar dacht ik ook al aan ja! Heb ze sowieso niet allebei nodig voor water. Ik ben nu rozen aan het drogen, als die goed droog zijn ga ik kijken of ze leuk in die kan staan!
Asbakken gebruiken om kookgerei op te bewaren tijdens het koken…
Ooh wat een goed idee! Super slim. De volgende gave asbak beland in mijn mandje.
Dat bootje is leuk!