Het Kringloop topic

Hé die matcht met mijn fauteuil! Zo leuk!

22 likes

Haha zo leuk! Ik vind het wel jammer dat die van mij is geverft en niet meer bruin is

Kan je de verf er niet afschuren en het dan weer in de oude staat herstellen? Geen idee hoor of dat kan.

1 like

Weten jullie of ze bij Rataplan in Ypenburg veel boeken hebben?

Voor mn dieren print obsessie

10 likes

Bureaustoel (moet nog drogen) want de huidige is op en een kussentje

12 likes

Geweldige printjes hebben die kussens en stoel. Zo jammer dat dit tegenwoordig niet ‘in’ is zodat je bijvoorbeeld ook makkelijk een bank kan vinden met zo’n print.

1 like

Het ligt eraan wat je veel vindt of gewend bent. Aangezien het volgens mij de grootste kringloop in NL is, vind ik de hoeveelheid boeken niet extreem. Een paar kasten wel, maar niet dat je zegt bijzonder veel ofzo.

3 likes

Ik wou het net zeggen, nee ik vind het niet uitgebreid. Wel veel meubels en kleding.

1 like

52 likes

Ik kan de laatste tijd echt niks leuks vinden :sob: wel nog deze twee kopjes gekocht voor op de logeerkamer

6 likes

Dat schilderij! Heel erg tof. En grappig al dat speelgoed, ken ik ook nog van vroeger.

1 like

Ik heb nieuwe kringlopen ontdekt. Ik dacht altijd dat die heel ver uit elkaar zaten. Maar ik moest er toch in de buurt zijn bij 1tje. En toen bleek dat er 3/4 op een plein zaten.
Ik heb 2 meter lila denim stof gevonden voor 2 euro!

19 likes

Omg die stoeltjes :heart:

2 likes

Eentje voor een pannenkoekplantje en in de schommelstoel komt een knuffelfdiertje voor het toekomstige baby kamertje als alles goed mag gaan :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Wat ga je maken van die stof? :smiley:
Een sexy kokerrok? :sunglasses:

1 like

Ik denk of een jasje of een short volgend jaar.
Ik ga nu eerst een herst garderobe maken haha

2 likes

Soms koop je echt niets en soms een heleboel :laughing:

Wol 50c

Play-Doh nog met zachte klei 2,-
4 kerstballen 50c PS
Potje 50c PS

12 likes

Oeee liggen de kerstspullen alweer in de kringloop? Mijn favo moment.

1 like

Dit was denk heeel toevallig. :laughing: Ze lagen beide ergens tussen in.