Het Kringloop topic

Sad. Maar wel een goede buit!

1 like

Misschien een gekke vraag, maar komen “waardevolle” spullen uberhaupt nog in de kringloop terecht? Of kijken ze dingen na als ze t binnenkrijgen en als ze wat duurs vinden dan verkopen ze t op een andere manier?

We zijn t huis van bejaarde buurvrouw aan t leeghalen en hoewel ze nog leeft heb ik van beeldjes enzo foto gemaakt van de onderkant. Gewoon leuk om te kijken. Maar voor sommige worden gewoon 10-20 euro per stuk gevraagd, dacht is leuk struinen in de kringloop om ze te vinden😂

Naar mijn weten verkopen ze het gewoon in de kringloop. Mijn plaatselijke kringloop is altijd heel blij als er spullen van veel waarde binnen komen. Zie regelmatig briefjes met “op etsy voor X euro” staan. De prijs in de kringloop ligt lager.

1 like

Spullen weet ik niet maar ik kom wel standaard merkkleding tegen die echt nog wel meer waard is dan €5, soms echte designers

Ligt ook wel aan de buurt denk ik, in de pauperbuurt aan de andere kant van de stad lag alleen maar primark en soms h&m ertussen

3 likes

Jahoor, komt er wel! Bij de kringloop weten ze ook lang niet altijd wat van waarde is, waardoor je soms schatten voor weinig kunt vinden. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je ‘van waarde’ vindt. Hoe herkenbaarder het daarnaast is als waardevol (een schilderij van een bekende schilder herkennen ze natuurlijk snel als er een naam op staat), hoe groter de kans dat de prijs daar ook naar is.

1 like

Deze super leuke geen idee wat het zijn :grinning: tegel/gietijzeren deco voor in de keuken.

31 likes

Opschuren etc en dan een klein vaasje met veren op de inktpotplaats + opbergruimte en een print erop kunnen tentoonstellen :sunglasses:

62 likes

Supergaaf!

Ben er heel blij mee. Baalde dat ik op dit moment gewoon geen goede basic dingen kon vinden zoals tafels of kasten bij de kringloop voor mijn huisje, maar aparte objecten maken ook een hoop goed.

Dit soort items heb je ook nodig in je woning en het gaat straks allemaal passen :hugs:
Wie weet loop je volgende week nog tegen de andere meubelen aan in de kringloop.

1 like

Hier wordt ook best een deel via internet verkocht. Weet niet of dat voor alles geldt, maar de duurdere dingen gaan sowieso via internet.

Ooh super toffe vondst!

Wordt deze week bezorgd!

44 likes

Prachtig

1 like

Wat een fijne kast :slight_smile:

1 like

Zijn dat herenpantalons?
Ik heb nooit zin om daar te kijken, maar als deze van de herenafdeling komen, ga ik daar ook rondsnuffelen binnenkort

Jaaaa inderdaad niet mee stoppen hoor! Ik vind het leuk. En je pantalon vind ik prachtig staan.

3 likes

Ik geniet er juist van, heerlijke post en aankopen

1 like

Precies dit heb ik nodig :sweat_smile: Ze staan je echt heel goed!

1 like

@kali hele leuke aankopen en nu heb ik zin om Ierse muziek te luisteren. En ook blazers van de mannenafdeling zijn fijn. En veel tekst is juist leuk :smiley:

1 like