Het Kringloop topic

Staan je echt prachtig die pantalons! Je hebt me geïnspireerd om ook eens bij de mannenafdeling daarvoor te gaan kijken, want bij de vrouwen slaag ik nooit.

1 like

Zocht nog een poef en kwam deze tegen vandaag :heart_eyes:

64 likes

Er is hier een kringloop die speciaal een vintage kleding hoekje heeft ingericht!. Hingen best leuke blouses dit keer.:ok_hand:! Deze blouse en broek uitgezocht.

34 likes

Ik was vandaag in een hele volle kringloop. Veel mooie spullen maar uiteindelijk niks gekocht. Was verliefd op deze bloempot (zo extreem kitch dat ik het weer mooi vind), maar heb hem nog even laten staan. Ik heb een foto naar mijn vriend gevraagd om zijn mening te vragen en ik vrees dat hij het absoluut niet wil :sob: (begrijp dat overigens wel haha)

7 likes

Weten jullie een leuke kringloop in ams noord? Waar je lekker kan snuffelen en ik vind het fijn ze ook een beetje maatschappelijk betrokken zijn

Vind hem ook echt gaaf! Zou hem gewoon kopen :wink:

2 likes

De Lokatie misschien? Zijn twee filialen van.

1 like

Jaaa dude De Lokatie op de Distelweg is top. Re-circle en de milieubrigade zijn ook wel leuk!

2 likes

Mijn vriend vindt hem afschuwelijk, maar hij vindt dat ik hem gewoon moet kopen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Gewoon doen! Hij is mooi en grote kans dat ie hem niet eens ziet staan in huis (hoop ik)

1 like

Die op het buikslotermeerplein kan je overslaan, piepklein en aanbod valt altijd tegen

1 like

Ik was net in een kringloop waar ik eigenlijk nooit wat vind, maar had toch geluk toen ik deze twee items tegenkwam.

Dit prachtige vest :heart_eyes: Volgens mij is ie zelfgemaakt. Hij is echt perfect voor de herfst.

Deze bloes. Valt heel mooi en die kleur is in het echt nog veel dieper van op de foto.

En ik heb nog een plantenpot meegenomen. Goed geslaagd dus!

37 likes

Ik heb dit boekje gekocht voor 1 euro, leuk om open te slaan en een random gedicht te lezen

7 likes

Heel mooi vest! :heart_eyes:

1 like

Deze twee mooie stenen aahhh

31 likes

Het lange roze cola glas had ik al, nu 2 andere kleuren/modellen

9 likes

Zo blij mee! Broekpak van h&m, echt leren tasje en collectie broches. Alles samen voor 10€ :heart_eyes:

35 likes

Was even naar Rataplan Delft, niet eerder geweest. Grote/fijne kringloop, heel veel kleding (had ik geen tijd voor)

Een terrazzo bloempot en een wat gekke nachtlampje:

23 likes

leuke aankoopjes ik ben een paar keer naar Rataplan Delft geweest maar ik vond het helaas altijd tegenvallen.

2 likes

Oooh ik heb vakantie en ga volgende week naar Alkmaar lekker kringlopen. Heb er nu al zin in.

2 likes