Het Kringloop topic

Ja ik vond het ook geen groot succes. Personeel was wel aardig. Een meisje voor me kon best fijn “afdingen” op haar kleding omdat de kwaliteit niet meer zo top was

Deze 2 boeken in bijna perfecte staat. Ik heb al meerdere boeken van deze 2 en zijn altijd favoriet bij de kinderen.

21 likes

In Alkmaar zitten er iets van 4 kringloopwinkels naast elkaar toch? Wil daar ook nog een keer heen, maar eindig op een of andere manier toch altijd weer bij good ol’ Rataplan in Amsterdam, waar ik vrijwel altijd slaag

Aankopen van vandaag 😙

Zit gelukkig nog een reserveknoopje aan het label want er mist er eentje

29 likes

Inmiddels 5 volgens mij. Kringloop alkmaar, 2x rataplan, loodz 15, nog een ander van loodz 15, je hebt ook nog kook. Die is alleen op maandag en woensdag open. En dacht dat ik er laatst nog een gezien had.

1 like

Ja 6 volgens mij! Loodz15, Rataplan, Rataplan outlet, Kringloop Alkmaar, Kook en de Uitdragerij.

1 like

Ah 6 zelfs inmiddels! Heb er echt zin in en we gaan inderdaad op maandag als Kook open is.
En op de terugweg ook nog even door Heiloo en nog langs kringloop Tol in Egmond (ook een aanrader!).

2 likes

@Whoopdidoo @George oh heel chill, dat is het uitstapje sowieso wel waard dan!

Haha ja er staat zelfs een straatnaambordje met Kringloopboulevard!

3 likes

Haha echt? Nog nooit gezien. Wil telkens nog gaan want wil nadat iemand hier zon poppenstoeltje had gevonden ook zon stoeltje. Maar ben te lui om te fietsen. Plus wil dan ook meteen naar de stad en prikkels enzo. Maar misschien dinsdag maar eens kijken.

1 like

Wilde bijna een bed bij MADE bestellen van 350 en toen vond ik deze op marktplaats voor een 10tje

36 likes

Eergister bij de Rataplan Delft was er zo’n stoeltje aanwezig

3 likes

Koopje!

Hee die heb ik ook! Voor 50 euro inclusief bodems

1 like

Hij kraakt wel een beetje alleen haha, heb jij dat ook?

1 like

Oh is mij eigk niet opgevallen, ik zal m’n man zo even vragen. We hebben 'm al een jaar.

Vandaag in Alkmaar geweest, 3 uur gedaan over de 6 winkels. Was wel een beetje overprikkeld na anderhalf uur want wat heb je toch ook veel zooi! De Uitdragerij vond ik overigens de leukste van alle kringlopen.

Helemaal geen leuke boeken gevonden maar toch wat andere kleine dingen.

Let niet op de vlek rechts want ik moet de tafel nog schuren.

Die mok is voor een vriendin om te vullen met snoepjes en dan leuk te verpakken.
Energieding en dat kattennotitie boekje (snap niet waarom hij hem wilde maargoed zijn ding :sweat_smile:) zijn voor mn vriend. En de plant + pot ook. Die gekocht bij het plantenhoekje bij Rataplan.

En een geldkoffer waarvan vriend geen idee heeft met wat hij er mee gaat doen maar hij wilde hem perse meenemen.

En toen door naar Tol en daar een supermooi colbert van Drykorn voor maar een tientje voor vriend gevonden. Dus die ook meegenomen!

Ben best moe nu van het struinen en vriend heeft beter gescoord dan ik 🥲. Had gehoopt op wat meer interieurdingen maar helaas. Moet je ook maar net tegenaanlopen.

Van de week misschien naar Zaandam.

Nou dit was mijn Tedtalk.

23 likes

Ik dacht even dat je vriend ook een panda masker had gekocht haahah.
Maar dat colbert en de geld koffer zijn wel een goed lookje!

7 likes

Hahahaah ja de panda is er mooi op geplakt door mij.

En met de geldkoffer een mooie zakelijke look :rofl:.

Maar wel wennen hoor! Vriend draagt meestal meer de sportieve look dus zo’n colbert is echt een ander gezicht.

3 likes

Ik woon nu 500 meter van een kringloop af. Maar vond niks echt leuk. Helaas weinig meubels maar wel vet veel boeken en kleding zoals deze gele jas.

Lekker gymen

14 likes

Voor ons nieuwe huis zijn mn vriend en ik lekker marktplaats aan het afstruinen en wat kun je daar toch gave dingen vinden zeg! Dit lundia wandmeubel komt nu voor een prikkie onze kant op:

Ik zie het al helemaal voor me met mooie hangplantjes op de planken en een mooie lamp erin/erboven :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes