Deze opknappers uit de 70s gaan mijn woonkamer compleet maken.
Ken je facebook market place ook al? Ik zie daar ook wel eens geweldige dingen voor een prikkie.
Ja daar hoor ik veel mensen over, ik zit zelf alleen nooit op fb maar misschien hiervoor dan toch maar eens weer aanzwengelen! Thanks!
Holy! Prachtig!
Ik moet huilen om dat je vriend dat poezenboekje wilde kopen
Hahahaha ja hij komt soms aan met dingen . Maar als hij er gelukkig van wordt nemen we dat boekje gewoon mee.
Ik ben gisteren weer zo goed geslaagd, allemaal glitter riemen en bretels, en zo’n see through shirtje voor een themafeest dit weekend. Ook nog een mooie broek maar ik had geen zin in passen, dus dat deed ik net en het past niet, te strak bij m’n bovenbenen
Love de glitterbretels!
School stoeltje in echt perfecte kleuren gescoord! Al super lang naar zoiets op zoek dus super blij dat we deze hebben gevonden.
Bij Van Dijk&Co in Amsterdam.
Die mantelpakken vereisen een sexy top of hysterische blouse
Jaa die rok van het blauwe pak ga ik nog wel sexy maken haha. Die rode is meer een blouse met rok dus die blouse draag ik dan in de rok.
Hoe sexify je die rok? Ga je de rok korter maken of een split toevoegen ?
Ik denk sws korter en miss meer a lijn. Of korter + split voor.
Geen kringloop aankoop, maar marktplaats. Deze koffer vol met satijnen/katoenen stofjes
Waarmee ik onderstaand gordijn mee wil gaan maken.
Kringlopen in Alkmaar was de moeite waard. Alle zes de kringloopwinkels waren open, Kook blijkbaar dus ook @Whoopdidoo! We hebben alleen kringloop Alkmaar niet meer gedaan, want we waren gaar na 5 uur rondlopen in de andere vijf winkels
Echt leuke kleren!
Is hier iemand weleens naar de kofferbakverkoop/rommelmarkt bij Down Under Nieuwegein geweest? Het is er maar af en toe en het is morgen weer. Ben heel benieuwd hoe het is.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!