Ik had net iets engs. Ik stond voor het stoplicht op een 80-weg en na dat stoplicht gaat de weg van twee banen naar één baan. Voor mij schiet een zilvere auto, met debiele snelheid en snijdt mij bijna af, en daarvoor een blauwe auto die er ook nog snel tussenschiet (voor die zilvere). Vermoedelijk hadden die twee daarvoor al ruzie gekregen want die zilvere was echt keiboos op die blauwe (en sneedt mij daarom dus bijna af omdat hij hoopte dat die blauwe er niet meer tussen kon). Daarna ook de hele tijd gebaren naar die blauwe, enorm bumberkleven, etc. Volgend stoplicht: blauw wilt linksaf, ik moest ook linksaf, dus wij naar de voorsoorteerbaan, gaat die zilvere voor ons overdwars die blauwe auto blokkeren!! En stapt uit!! Ik was zo bang, die vent was echt zo agressief en wist echt niet wat ik moest doen. Die blauwe er snel vandoor, agressieve zilvere man ook weer z’n auto in en gaat er weer achteraan als een gek (en ik dus ook want het was inmiddels groen en ik moest ook die kant op). Godzijdank heeft die zilvere op een gegeven moment een helder licht gezien ofzo en slaat uiteindelijk, na nog wat geschreeuw en wilde gebaren, af een andere kant op.
Echt, dit soort mensen moeten ze hun rijbewijs afpakken.