Het leed dat single zijn heet

Dit was zo random maar lag (lig😬) in bed en moest ineens huilen uit boosheid en frustratie over allerlei dingen in het nieuws??? Situatie in Afghanistan, klimaatrapport en de koning die een dag erna voor de ceremonie van de olympiers vanuit Griekenland op en neer naar NL vliegt, de coronamaatregelen en alle blunders daarin, op alles wat betreft de vvd en specifiek Rutte haha. Nouja kan nog wel even doorgaan, weet niet waar dat ineens vandaan kwam maar toen dacht ik ook echt; omgg het zou zo fijn zijn als nu iemand naast je ligt die gewoon kan zeggen dat het oké is, dat 's nachts alles erger lijkt etc etc. Raar hoe dat ineens in je hoofd oppopt.

Edit; ohhh moet ongesteld worden dat verklaart al iets :grimacing:

16 likes

Tuurlijk wel! Die hoop mag je echt niet opgeven hoor :kissing_heart:

Ik voel me de laatste tijd nogal eenzaam, iedereen die ik ontmoet heeft een relatie of is aan het daten. Ondanks dat ik echt vind dat het voordelen heeft maakt het me ook een beetje verdrietig?

4 likes

7 jaar maar? Ik ga mijn leeftijd niet zeggen maar ik moet het mijn hele leven al doen met scharrels en fuckboys :sob: Als jij de hoop opgeeft, wat moeten mensen zoals ik dan? :joy:

(Grapje, dit is geen mijn cavia is doder)

Ik hoop dat we allemaal een keer (op korte termijn s.v.p.) de liefde vinden en anders de beste happy singles worden die deze wereld ooit gekend heeft. (Nog een grapje, happy single wie, not me).

Maar als dat gevoel van ā€˜gemis’ in ieder geval wil verdwijnen, ben ik content. Op elk ander vlak ben ik eigenlijk best tevreden momenteel, dat geeft me juist veel te veel tijd om te klagen over mijn mislukte liefdesleven.

4 likes

Haha sorry ik moest lachen om je laatste zin. Maar verder heel herkenbaar en het is zo rot om je zo te voelen. Je moet maar blijven geloven en hopen op iets waarvan je niet weet of het ooit gaat komen. Het lijkt ook zo lastig voor te stellen op het moment dat er niets aan de horizon is.

Ik ben nu een klein half jaartje single en ik was daar eigenlijk heel content mee, maar nu heb ik een leuke man ontmoet die mij helemaal van mijn sokken heeft geblazen. Het gaat vanuit hem alleen niets worden en ik zit mezelf nu zo in de weg. Ik ben er echt een beetje door van mn apropos.

3 likes

Ik merk dat ik opeens zo graag een relatie wil, ik had dit eerst eigenlijk nooit en nu ben ik er zo erg mee bezig. Word er echt gek van en op dating apps kom ik ook alleen maar weirdo’s tegen meh

2 likes

Mijn leed is dat nu 2 van mijn fuckbuddies opeens serieus aan het daten zijn. Ik heb helemaal geen zin om op zoek te gaan naar iets nieuws want casual daten is net zo kut als voor serieus want omg wat een mongolen bestaan er.

9 likes

Ik vraag mij soms echt af waar alle normale guys zijn, wat een weirdo’s zijn er zeg.

1 like

Pff het hakt er de laatste tijd weer best wel in dat ik aan het eind van de dag al mijn collega’s naar huis zie gaan naar hun partner en/of gezin en ik naar huis ga naar…niets…

4 likes

Ik droomde vannacht dat ik eindelijk weer een leuke vriend had. Leuk wakker worden alleen. 🄲

Bij mij gaan collega’s niet echt naar huis, omdat we thuiswerken. Maar de vergaderingen met kinderen op schoot of overleggen die verplaatst worden vanwege de kinderen steekt soms echt (al is het soms ook gewoon rete-irritant).

1 like

Nou even spuien, niet helemaal de juiste plek maar ik weet niet waar anders.

Ik heb een ā€œietsā€ gehad met een collega.
We werken nog steeds samen en ik blijf het gevoel houden dat er nog steeds iets is tussen ons en dat ons verhaal nog niet klaar is.

En vandaag hadden we dan teamuitje, op de terugweg ben ik dan toch weer aan het mijmeren over onze 1e ontmoeting, 1e zoen, hoe leuk mensen ons samen vonden maar dat in ieder geval nu niets meer zal gebeuren.

Zo dat is eruit.

Pfff vannacht weer gedroomd over iemand en nu ben ik wakker en voel ik me weer even extra single

1 like

Ik vind het best wel moeilijk om het leed dat daten heet topic bij te lezen
Natuurlijk is het leed maar de posters daar hebben tenminste een date. Mijn laatste date is zeker twee jaar geleden als het niet langer is

4 likes

Heb je enig idee hoe dat komt? Doe je aan datingapps/sites of is dat niet je ding? Ik ben zelf 34 en single, en moet het echt van apps hebben, snap er niks van hoe mensen in het wild tegen mensen aanlopen :woman_shrugging: en zelfs met de apps gaat het met pieken en dalen.

5 likes

Snap ik ook echt niet meer - en al helemaal als die mensen dan vrij neerbuigend gaan doen van ā€œja met apps is het echt niks hoor, je moet echt offline mensen ontmoetenā€ - heb je gemerkt dat er een pandemie is??? Moet ik met een bord met DATE MIJ IK BEN ALLEEN om mijn nek door het leven lopen? Rot toch op joh hahaha

17 likes

Ik wil dus niet per se alleen blijven (liever niet), maar ik wil gewoon niet daten eigenlijk. Ik ben daar veel te ongemakkelijk en onzeker voor :weary:

Maarja dan wordt het lang wachten he.

15 likes

Ja en alsof het op apps zo gemakkelijk gaat. :woman_shrugging:

Heb onlangs eens mijn Tinder charts gedownload. Iets van 1000 en zoveel matches op 2 jaar tijd, waaruit uiteindelijk 4 dates gekomen zijn. Nochtans vind ik daten wel leuk en spreek ik liever meteen af dan lange gesprekken via de chat te houden. Het is niet eens dat ik zo kritisch ben. 3/4 van de matches antwoordt niet of het gesprek bloedt dood of het is een nepprofiel en dan is er nog een groot deel dat meteen over seks begint.

Verder heb ik het idee dat het type waarop ik val zich niet op dating apps bevindt, ofwel zie ik het niet. Grof gezegd lijkt het de afgelopen maand alsof de mannen hier in de buurt op Tinder in twee categorieƫn samen te vatten zijn: extreme nerds (witte sokken in sandalen-types) of fuckboys/instagrammodellen. Ik val sowieso meer op hoe iemand zich gedraagt, dan puur op uiterlijk of op gemeenschappelijke interesses.

IRL ben ik toch beter ben in flirten (bv. bij uitgaan), maar met corona heb ik hiertoe amper de kans gehad. Nu het sociale leven aan het hervatten is hoop ik toch dat het betert.

2 likes

Ik kan dus niks met datingapps, om een of andere reden lukt dat me niet. Gesprekken vallen dood, matches reageren gewoon niet. Ik moet het juist hebben van een irl ontmoeting (in de kroeg), maar ja, coronaaaaa

Dus ik kan me wel voorstellen hoe @Luzarl zich voelt. Voor sommige mensen is online een uitkomst en voor anderen is het makkelijker om in het echt aansluiting te vinden.

3 likes

Ik heb heel veel apps geprobeerd en heb ook wel eens matches maar het komt gewoon nooit tot een afspraak. De laatste keer bleef ik een jaar aan die jongen plakken (we zijn een jaar geleden gestopt met scharrelen) en sindsdien is het gewoon niks en leeg en bluh

@littlenumbers ik snap je echt 100000%
Ik kan dat gewoon niet

1 like