Herken dit helemaal! Vind het ook best frustrerend soms, als je single bent moet je echt dingen plannen wil je het weekend wat te doen hebben, in een relatie heb je toch soort van zelfsprekend altijd iemand om leuke dingen mee te doen ofzo? Met z’n tweeën thuis niksen voelt ook meteen minder triest dan alleen voor mijn gevoel.
Ik werk om het weekend, dus de weekenden dat ik vrij ben probeer ik altijd wel “op tijd” te vullen door met vriendinnen af te spreken en naar mijn moeder te gaan. Veel van mijn vriendinnen hebben wel een relatie maar spreken nog net zo makkelijk af in de weekenden, mits we het een beetje bijtijds afspreken. De momenten alleen thuis waardeer ik dan in zo’n weekend juist ook en ik maak er dan zelf gewoon een fijne avond/middag van: kaarsjes aan, leuke serie/film kijken, hapjes, wijn/speciaalbier erbij, gamen, boek lezen. Kan daar juist ook echt van genieten mits het zich afwisselt met sociale activiteiten. En misschien gek maar door te forummen voel ik me ook vaak minder alleen.