Het leed dat single zijn heet

Same, ook echt mijn andere helft, mijn partner in alles (diners, feestjes, festivals, vakanties, chill avonden, escaperooms en meer) heeft ook iemand gevonden. Hoort bij het leven maar altijd heel pijnlijk als je eenzaam achterblijft. Een leegte. Eigenlijk nog erger dan liefdesverdriet.

6 likes

Al die fotos van stelletjes op insta nu :sob::joy:

10 likes

Ik heb echt triljoen foto’s van gezinnetjes met: #eerstekerstmetzndrietjes #allesisliefde #allesisfamilie :nauseated_face:

9 likes

Thank God is het weer zo goed als voorbij deze graf kerst

2 likes

Amen!

2 likes

We gaan elkaar vast nog tegen komen, wonen redelijk bij elkaar in de buurt en winkelen in dezelfde supermarkt (ook daar kwamen we elkaar vaker tegen).
Tijd zal het leren…ik ga het iig proberen af te sluiten.

Dank je wel.

2 likes

Wie gaat er niks doen met oud en nieuw en alleen thuis zitten? Mijn opties om de deur voor uit te gaan zijn het net niet maar alleen thuis blijven klinkt zo heftig (en aan de andere kant heerlijk rustgevend)…

4 likes

Een van de laatste episodes van Call Her Daddy ging hierover en ik vond het wel empowering, ik geloof de aflevering ā€˜Slap me like the slut I am’ (de titels zijn altijd dramatischer dan de episodes zelf :p). Misschien heb je er wat aan.

Is het een idee om alleen wat leuks te doen, bv. op hotel gaan en roomservice bestellen? Ik heb dat eens gedaan bij een hotel dat letterlijk nog geen vijf minuten wandelen is van hier, en dat was super leuk.

5 likes

:raising_hand_woman:

Mijn plannen zijn ook in het water gevallen met de nieuwe maatregelen en later nog een keer omdat mijn plan b in quarantaine zit. Ik ga vanavond cupcakes bakken en die samen met een fles bubbels voor de deur zetten bij die vriendin die in quarantaine zit. En daarna self op de bank met de overgebleven cupcakes en vervolgens op tijd naar bed denk ik.

Het is een beetje jammer, maar helaas. En ach, 2022 wordt het toch wel

11 likes

Hier ook! Derde jaar op rij overigens. De enige die het erg vindt is mijn moeder haha
Ik geef er niet zoveel om en het is oprecht gewoon chill. Ga lekker sushi bestellen, boek erbij en tv aan op de achtergrond. En niet te laat naar bed :wink:
Ik vind 1 jan dan veel leuker met hernieuwde energie en op bezoek gaan bij mensen, en dan ben je in ieder geval fit!

11 likes

Ik heb ook besloten om alleen thuis te blijven, had allemaal van die halve plannen maar merkte ook dat ik er eigenlijk heeeeeeelemaal geen zin in heb dit jaar. Dus nu blijf ik lekker thuis met oliebollen en speciaalbiertjes. En kan niet beloven dat ik dan 12 uur red, haha :older_woman:. Maar moet wel zeggen dat ik wel heel benieuwd ben of ik dit vanavond ook nog een goed idee vind en of het dan niet heel erg alleen voelt. Maargoed we shall see en anders morgen weer een dag.

13 likes

Ik zit ook alleen thuis maar vind dat eigenlijk niet zo erg

3 likes

Ik ook! Je bent niet alleen :hugs:

3 likes

Hier ook alleen. Stiekem vind ik het fijn om gewoon thuis te zijn, want ik ben eigenlijk ook altijd ongelukkig als ik ergens heen ga om oud en nieuw te vieren tenzij t een leuk feestje is. Zeker nu, die vriendengroepjes of intieme groepjes, voel ik me zo’n derde wiel, en maar een beetje blij doen. Aan de andere kant vind ik t ook wel pijnlijk dat ik geen prioriteit ben voor iemand (incl vriend die z’n eigen plan trekt) dus gok dat ik alle blije hoofden op insta, voor m’n eigen well-being, even moet vermijden vanavond

4 likes

Wat lief dat julie dit voor die vriendin doen!

2 likes

Hier ook een single die het meestal prima wel trekt, maar na een mentaal zwaar jaar steekt het wel een beetje. Vrienden wonen ook allemaal ver weg. Ik ga wel langs bij mijn ouders, om niet helemaal alleen te zijn, ben wel dankbaar dat dat gelukkig wel kan.

3 likes

Ik vier vnv met mijn ouders (waar ik ook woon) maar verbaas me echt van andere mensen om me heen naar wat voor feesten ze gaan. 30 man, 20… Gelden de maatregelen niet meer?
Overigens blijven een paar vriendinnen wƩl gewoon thuis en ga ik dan bij 1tje op 1 januari langs. Vind ik misschien nog leuker ook, gewoon overdag gezellig doen.

3 likes

Ik! Ik heb er niet zoveel zin in, was wel uitgenodigd maar dan zit ik een beetje te third-wheelen. Ga straks bubbles en oliebollen halen en morgen misschien uitwaaien op het strand. Liever alleen dan met een beetje tegenzin bij iemand zitten. Ben benieuwd of ik vanavond ook zo over denk, wordt de eerste keer alleen.

6 likes

Hier ook voor het eerst alleen vnv! Wel bewust voor gekozen. Ik ben benieuwd wat ik er vanavond van ga vinden, maar het voelt juist ook wel krachtig en fijn.

9 likes

We kunnen altijd nog gezellig met elkaar forummen haha

7 likes