Ik ben ook alleen vanavond, de derde keer dit jaar. Of nou ja bijna alleen want ik pas op de kat (en het huis) van een mede forummer. Dus vanavond ben ik toch niet helemaal alleen. Ik heb allemaal lekkers gehaald: tapas op de markt, kaasjes bij de fromagerie etc. Ik ga later vandaag nog even op de fiets de stad in voor oliebollen, wijn of bubbels, en wat zoetigheden voor een lekkere brunch voor morgen. En morgen denk ik even door een uitgestorven stad lopen, daar heb ik nu al zin in! De kat blijft ook binnen vandaag dus dat is mijn grootste zorg op het moment haha.
Ik probeer het gewoon altijd zo leuk mogelijk te maken voor mezelf, lekker eten, drankjes, foute films op Netflix etc.
Maar ja ik ben het eigenlijk inmiddels wel gewend dat ik met dit soort dagen alleen zit, met Pasen, mijn eigen verjaardag etc. Dit jaar kwam een goede vriend langs met kerst die ik dit jaar via mijn werk heb leren kennen en was helemaal niet meer gewend om voor iemand âte zorgenâ op die manier. Inkopen doen, koken, zorgen dat we ons kunnen vermaken etc. Ik was echt bekaf na die twee dagen.