Dankjewel! Fijn dat het wat gezakt is, hopelijk komende nacht een betere nacht. En op naar een nieuw jaar. Nieuwe ronde nieuwe kansen
.
Haha ik dat het vanavond nog dat het fijn zou zijn als iemand een glas cola voor mij zou inschenken maar mijn hond zie ik het nog niet zo snel doen 
Of dat iemand commentaar heeft op jou snacken 
Of dat je je snacks moet delen!! De horror.
Laatst antwoordde een man âNeeneeneeneenee, alsjeblieft nietâ toen iemand de grap maakte dat hij mij misschien kon daten, aangezien ik zei dat oudere mannen leuk zijn. Ik reageerde verbaasd en toen liep hij helemaal rood aan en bood hij excuses aan, maar mijn ego had al een deuk opgelopen.
Zo, die mag ook wel in onnodige kutopmerkingen. Wat een lamlul.
Ik ben een zuur wijf aan het worden. Ik kan Ă©cht niet meer tegen vriendinnen die alleen maar bezig zijn met hun vriendjes en fotoâs sturen en blahh.
Omdat de maatschappij een stom iets is
Ja crisis. Ik denk wel eens dat relaties daarom bij mij steeds mislukken. Omdat ik niet zo wil zijn. Maar het lijkt soms wel alsof dat wel nodig is om iets te laten slagenđ .
Net zoals ieder ander jaar hoop ik weer iets te krijgen op valentijnsdag, maar het zal wel weer niet 
Geef iets aan jezelf! Als je single bent moet je je eigen valentijn zijn 
Dat is zeker waar!
Hebben jullie gisteren een beetje overleefd? Ik voelde me op een gegeven moment echt verschrikkelijk.
Mij viel het tov vorig jaar best mee, maar wel de hele dag dat stomme besef dat ik wéér een jaar single ben
Vervelend dat het voor jou zo zwaar was. ĂĂ©n voordeel: we zijn er nu weer een jaar van af
Neen, was echt voor het eerst dat ik mij zo vreselijk voelde op Valentijnsdag.
Bij mij komt het omdat mijn kat in september is overleden. Andere jaren had ik hem nog. Nu letterlijk niemand.
Gecondoleerd!

Ik krijg echt een mental breakdown van de hoeveelheid mensen om me heen die gaan trouwen en kinderen krijgen terwijl ik ondertussen aan de straatstenen nog niet kwijt te raken ben
Knuffel
Je bent niet alleen en zeker niet de enige.
Srry, even mân hart luchten hoor: het ging de laatste tijd best ok dus het voelt dan in mân hoofd altijd als wachten op zoân intens dipmoment en dat was dit weekend hoor. Kon vrijdag niet naar kantoor terwijl we savonds zouden borrelen met leuke collegaâs waar ik veel zin in had. Sowieso veel van mân weekendplannen gingen niet door door de storm/corona dus was veel alleen en daar houd ik niet van als het onverwachts is. Ik las op FB (moet ik ook gewoon verwijderen maar kan niet ivm werk ugh) iets dat mân ex is gaan samenwonen met zân nieuwe vriendin, toch rot door gevoeld en hoorde mân huisgenoot vanochtend seksen met haar nieuwe vriend. En dan was het ook nog van dat gore weer vandaag. Wilde echt niks liever dan gewoon de hele dag met iemand in thuis chillen maar met WIE
Heb echt ff dat âdit komt nooooit meer goedâ gevoel. Oh ja kreeg nog wel een appje vannacht van een soort FWB of ik daarheen kwam maar lag al bijna te tukken. Toen zei hij ânou als je echt wilt, kom je heus welâ. Toen ik zei dat hij dan ook wel naar mij kon komen, heb ik niks meer gehoord. 

Komt wel weer goed
maar voor nu ff UGH
Uurgh, ik haat dat zo als mensen ââeen partner hebben is allesââ zo projecteren op anderen. 90% van de tijd is niet het alleen zijn wat je verdrietig kan maken, maar hoe iedereen om je heen ermee omgaat.