Het leed dat single zijn heet

Ik wil gewoon ff netflix & chill maar wel met iemand bij wie ik me op m’n gemak voel maar wil niet iemand weer helemaal opnieuw leren kennen. The struggle is real. :neutral_face:

25 likes

Ja echt dit! Onlangs een hele discussie over gehad waarom ik inderdaad mijn vakantie niet een jaar van te voren plan. Mijn job is super flexibel dus waarom zou ik in godsnaam mijn vakanties een jaar op voorhand vastleggen? Ik krijg al stress bij het idee. Laat me even genieten van m’n vrijheid man.

Ik ben in het algemeen wel gelukkig als single, maar ik heb graag dat er een beetje ‘actie’ is, dat ik dates heb en iets om naar uit te kijken. De datingpool is zo klein hier dat het vaak wel wat saai is.

En vandaag voel ik me extra alleen, omdat ik ziek ben (de griep) en voel me zo ellendig. Zou zo fijn zijn mocht er iemand zijn om voor me te zorgen nu.

5 likes

Ik vond deze reel ook wel heel toepasselijk en herkenbaar (en de tekst die daarbij staat!)

Edit:

16 likes

Ik heb echt weer zo’n periode dat ik het er zo moeilijk mee heb dat ik single ben. Haat die periode, wil gewoon happy single zijn hahaha

7 likes

Vind het met dit soort mooie dagen altijd jammer dat ik geen man tot m’n beschikking heb die ik ff kan appen om bier te drinken op het terras

(En ja zou vriendinnen kunnen vragen maar dat is niet hetzelfde)

13 likes

99% zeker van dat 't wederzijds is ook omfg :weary:

4 likes

Dan is het niet meer onbereikbaar of zit er iets anders in de weg?

1 like

Girl hoezo is het dan onbereikbaar? Ga ervoor!

5 likes

@stervis @chasingrainbows

Hij is getrouwd :smiling_face_with_tear:

1 like

Kaaakkkk :sob: Oke next

2 likes

Zo herkenbaar van dat ziek zijn. Ik heb vrijwel nooit een probleem met het alleen zijn maar nu voor het eerst wel. Ik ben op dit moment hondsberoerd en moet even het een en ander van de drogist hebben en normaal bel ik dan mijn ouders even maar die zijn niet in de buurt. Dus vandaag had ik echt heel graag een partner gehad die voor me zorgt en naar de winkel gaat.

2 likes

Ja, ziek zijn en single zijn is echt kut :cry: Of in isolatie zitten, da’s ook kut (en ergens ook lekker).

6 likes

Ik heb zo’n druk afstudeerjaar en ik word echt eenzamer met de dag man. Al mijn vriendinnen werken en hebben vaak een relatie en wonen wat verder. Ik doe zo’n lange werkdagen, kom thuis en eet wat en ga al snel naar m’n bed. In het weekend doe ik wat huishouden en slaap ik bij. En in de gaatjes ‘vrije’ tijd moet ik m’n scriptie doen. Ik ben echt zo ongelukkig en mis echt een connectie. Ik mis iemand om vast te nemen en die in deze hectische periode eens voor me zorgt, iemand waar ik een connectie mee heb. Ik deed boodschappen vandaag in een grote supermarkt en het breekt m’n hart om dan al die koppels hun week boodschappen te zien doen. Zoiets klinkt echt stom maar dat zijn de momenten dat ik met het single zijn geconfronteerd word.
M’n zusje haar relatie (van een 5tal jaar) is sinds een paar maand over, ze gaat op een eerste date en het klikt meteen goed en hier date ze nu al een tijdje vast mee? Ik snap het gewoon echt niet hoe het bij de ene zo vlot gaat en ik alweer 2+ jaar single ben. Ik heb nu ook wel niet echt energie en tijd om te daten, maar in het verleden wel al gedate en ook dan… Niks. Sinds de zomer ben ik m’n beste vriendin kwijt dus ook op dat vlak heb ik geen close connectie met iemand momenteel. Ik probeer er niet teveel om te treuren maar ik heb het echt moeilijk deze week. Ik voel me ontzettend alleen en stuurloos in het leven. Ik studeer dan misschien wel af in de job die ik al zo lang wil, maar er blijft echt niks van mij als persoon over. Ik zou niet eens weten wat ik nu buiten m’n job nog te vertellen heb aan een potentiële date. Het is echt triestig en ik ben zo verdrietig dat ik op een leeftijd kom dat velen hun eigen leven hebben en dat je minder snel iets samen doet en eerder afhankelijk van een partner bent. Als tiener had ik ook nooit een vriend en ik dacht nog zo, tegen dat ik 25 ben, is dit wel in orde. Niet dat dat het hoogst haalbare goed is hoor, maar ik verlang naar die connectie en het is zo frustrerend dat dat maar niet komt. Zelfs in periodes dat ik er amper mee bezig ben.

20 likes

Jaa bleh ik heb dit nu ook. Aan de ene kant is het chill dat je kunt hoesten en je zakdoekjes enzo overal neer kunt gooien zonder je schuldig te voelen tegenover een ander, maar na vijf dagen corona en nog steeds in de lappenmand zou ik nu heel graag willen dat er iemand is die op me past.

@fysicus :heart:

3 likes

Ja het heeft zeker zo zijn voordelen (ik hoef me voor niemand te schamen dat ik er bij loop al een soort zwerver) maar dat er iemand is die even voor je zorgt kan ook heel fijn zijn. Ik scheef het al in een ander topic dat ik met dit soort dagen wel heel blij ben dat ik in een dorp woon want de huisarts en apotheek regelen samen dat ik medicijnen thuisbezorgd krijg en de buurvrouw stond aan de deur dat als ik iets nodig had dat ik het maar moest zeggen.

2 likes

Ik vind dat er een internationale single dag moet komen. Die is er nog niet toch?
Edit: kennelijk bestaat dit wel en is het op 11 nov? ! ?

3 likes

Ja en is een heel grote feestdag in Azië. Hier in nederland wel langzaam bekender met vooral aanbiedingen.

1 like

De 11e van de 11e dus? Dat is wel een iets andere feestdag hier in het zuiden :rofl:

1 like

Prima dag om single te zijn wel

1 like

Ja omdat het alleen maar uit 1en bestaat (want als je single bent ben je ook all1 natuurlijk).

3 likes