Jaa ik had het ook moeilijk toen mn relatie net uit was. Omdat ik toen van veel appen naar niks ging. Maar ben toen wel veel gaan werken en dingen er naast waardoor ik veel meer bezig ben met andere dingen.
Ja afleiding is wel echt fijn inderdaad!
En bedenken waarom single zijn ook chill is werkt ook wel goed nu bij mij merk ik. Vooral nu met vakantieplannen maken haha. Ik hoef ineens geen rekening meer te houden qua budget en tijd dat ik nog 2/3 weken op vakantie ga met iemand. Kan ik ineens spontaan nog naar Berlijn deze zomer, of misschien interrailen op plekken die hij stom vindt en heeeel misschien zelfs eind dit jaar naar Australiƫ als ik hard door werk. Echt zo lekker! Dat zijn dan weer de voordelen!
Ik herken dat gevoel van alleen zijn wel een beetje, en bij mij is het ook omdat hechte vriendschappen mis, niet zozeer een relatie. Dus ik probeer daar nu iets aan te te doen. Proberen initiatief te nemen om met nieuwe mensen af te spreken, en bestaande vriendschappen wat te verdiepen! Probeer dezelfde energie te steken in vrienden maken als ik normaal aan daten geef.
Heel herkenbaar dit, ik mis ook hechte vriendschappen maar vind dat misschien nog wel moeilijker om op te bouwen dan daten haha
Ja ik vind dat ook veel moeilijker! Daten vind ik makkelijk, ook met apps of met uitgaan mensen leren kennen met die intentie lukt altijd wel. Maar vrienden maken is zoveel moeilijker! Ik vind iemand op date vragen ook helemaal niet moeilijk, maar vriendschappelijk iemand vragen om iets te doen kan echt spannend zijn.
Ja same, ik zit ook op bumble BFF maar gesprekken daar zijn nog moeilijker dan gewoon bij datingapps. En inderdaad vind iemand vriendschappelijk vragen o m iets te doen ook veel moeilijker. Die afwijzing is ook zoveel pijnlijker dan bij daten haha
Het went echt.
Denk dat het voor iedereen herkenbaar is dat je eerst in een soort van zwart gat valt. Maar na verloop van tijd ga je het misschien, ik ieder geval wel, waarderen.
Uuuugh ik heb net die date video van Lotte loves beauty gekeken en ik kom hier even zielig doen. Voor het eerst single in haar leven en na 4 dates in 1 week heeft ze een nieuwe fantastische relatie.
Fantastisch voor die meid maar uuuugh waarom moet ik dan al 2 jaar en 30+ dates verder zijn
Same, ik voel hetzelfde. 5+ jaar single en ontelbare dates. Dat het bij sommigen zo makkelijk gaat he? En stom dat we dan toch weer dat gevoel krijgen dat wij iets verkeerd doen en falen (iig als ik voor mezelf spreek)
Oh ja ik snap je wel! Niet dat ik nu behoefte heb aan een relatie of iets, maar ik kan het wel frustrerend vinden dat sommige mensen zo makkelijk weer iemand vinden.
Vond die video van Lotte superfijn voor haar, maar ook wel confronterend. Doet me een beetje denken aan een vriendin die tegelijk single werd met mij. Zij heeft vanaf haar 14e altijd een relatie gehad en ze is nu 6 weken single en al weer allerlei mannen om haar heen hangen en het zou me niks verbazen als ze binnen een paar weken gewoon alweer een relatie heeft. Kan daar altijd wel een beetje jaloers op zijn.
Hier al 8 jaar vrijgezel
Ik vind dat iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt en als dat na een paar maanden weer en nieuwe relatie is helemaal prima, maar het is redelijk algemeen bekend dat mensen die uit een lange relatie komen vaak het snelst weer een nieuwe relatie hebben toch. Soms vind ik dat wel een beetje zonde, want ik denk dat een periode in je leven single zijn je ook veel kan toevoegen en je veel over jezelf kunt leren.
Ja maar das dan vaak zoān relatie van āoh ja das je reboundā
Dit van Lotte klonk echt super solid en helemaal fantastisch maar goed dat baseer ik ook op niks (ja mān eigen jaloezie)
haha ja ik vond het ook allemaal een beetje⦠ja. ik ben denk ik cynisch of bitter ofzo, ik gun het haar ook echt wel, maar het is niet echt een realistische weergave van daten vind ik. beetje de disney-versie ervan.
Ja het was ācuteā maar exact wat je zegt ja, ze heeft wel de bepaalde fase en versie van single zijn geleefd. Maar ja alleen maar fijn voor haar natuurlijk
Ik zie beide in mijn omgeving. Maar misschien moet ik weer naar het geluk dat single zijn heet, maar ik ben niet echt jaloers op mensen die bijna altijd in een relatie hebben gezeten.
Nee ik ook zeker niet op dat gedeelte maar wel op dat zij zo makkelijk een relatie vinden als ze dat willen en ik kan op mān kop staan en mān ziel offeren en er komt nog niks fatsoenlijks op me af
Ik heb anderhalf jaar de tijd van mān leven gehad maar nu ben ik er klaar mee dus nu wil ik het nu
Ik herken het ook. Supertof voor Lotte, het klinkt ook alsof ze echt een fijne man heeft gevonden. Maar zelf ben ik al mijn hele leven vrijgezel, ook omdat ik er lange tijd niet aan toe was. Maar nu de 30 gepasseerd en inmiddels toch al zeker 3 jaar vrij actief op dating apps en er komt gewoon niks voorbij. Niet eens een fatsoenlijk gesprek⦠misschien moet ik ook op Inner Circle.
Ik vond inner circle persoonlijk echt verschrikkelijk, heb dan 1 date via daar gehad en die was ook verschrikkelijk
Oh, nou ja. Dan blijf ik maar celibatair leven