Het leed dat single zijn heet

But I came for the t-shirt.
hahaha

nee, je hebt waarschijnlijk gelijk. Maar als vers single mens wordt je toch veel gedreven door nieuwsgierigheid naar (in mijn geval dan) vooral intimiteit ‘on demand’ - en misschien uiteindelijk toch meer disaster.

1 like

Ja zeker, en ik zeg nu wel “niet doen!!!” maar al mijn vriendinnen vertelden me hetzelfde toen ik met mijn eerste scharrel alle wapperende rode vlaggen negeerde omdat ik nieuwsgierig was, onervaren en zelfs moedwillig naïef. Maar ik heb heel veel geleerd uit die ervaring.

Ik denk dat daten in hookup culture een beetje is als leren fietsen. Je gaat waarschijnlijk een paar keer op je bek gaan, maar uiteindelijk lukt het wel.

4 likes

Pfff zo herkenbaar dit allemaal. Ik ben ook sinds 4 maanden weer vrijgezel (uit een relatie van ruim 4 jaar) en heb in het begin ook de fout gemaakt om na 2 weken al met iemand het bed in te duiken.

lang verhaal

Waar ik me achteraf echt totaal niet goed bij voelde, omdat ik het idee heb dat hij misbruik heeft lopen maken van heel mijn situatie en eigenlijk wilde ik het achteraf ook helemaal niet, maargoed, dat is een ander verhaal. Ik heb me dus ook schuldig gemaakt aan het hele ghosten van iemand, maar vind het in mijn situatie eigenlijk wel terecht. Word al misselijk als ik aan hem denk en ben als de dood dat ik hem ooit weer tegenkom.

Dus ehhh ja, moraal van het verhaal en wat ik anderen wil meegeven: als je nog zo kwetsbaar bent en zo erg naar een bepaald soort intimiteit verlangt, denk er dan alsjeblieeeeft goed over na en doe vooral niet dingen zomaar en al helemaal niet als je het niet wil!!! Mijn vriendinnen zeiden dit ook tegen mij en ik zou nu juist willen dat ik ernaar had geluisterd.

4 likes

He jakkes.

Ik moet zeggen, dat klinkt echt als meer dan single leed. Het klinkt als een waanzinnig shitty situatie. I’m sorry :frowning:
Ik denk dat je zo’n type echt helemaal van de aardbol mag ghosten. (Dat maakt het spontane ontmoetingsrisico ook een stuk kleiner.)

Ik had wel het geluk dat ik de meest sensitieve man aan deze kant van het westelijk halfrond tegenkwam, waarmee ik zulke goede seks had dat ik er helemaal verbaasd over was eigenlijk. Maar we zijn verder niet-echt elkaars type en het feit dat ik intimiteit en relaties nog niet zo goed kan scheiden maakt dat ik me er een beetje shit en confused over voel.

Misschien een beetje een minor problem, eigenlijk.

Ik vind het ook heel herkenbaar. Ik kom uit een lange relatie die nu zes maanden uit is en soms dan voel ik me zo onwennig, als een baby ijsbeer op glad ijs.

En @MeGusta wat vervelend dat je zo’n nare ervaring hebt gehad :frowning:

3 likes

Ik krijg nu ineens steeds advertenties te zien voor een of andere lovecoach en wat een meuk is dat

Betalen mensen hiervoor??
Ze biedt wel ook een :sparkles: gratis masterclass :sparkles: uiteraard

5 likes

Gezien de 17 likes en precies evenveel hashtags gebruikt om die te krijgen, zeg ik nee, niemand heeft haar ooit betaald.

13 likes

Als je al niet mag vragen of er nog een tweede date komt, wauw :rofl:

3 likes

Teveel in je “mannelijke energie” zitten wtf haha. Praat zeker niet over je werk/hoge functie of inhoudelijke projecten. Lijkt wel een boek uit de jaren 50. :face_vomiting:

8 likes

Jaa stel je voor dat een man het idee krijgt dat je hem niet nodig hebt :scream:

7 likes

Gatver ik word hier echt niet goed van

2 likes

Oh bah. Ik kwam er net trouwens ook een tegen op TikTok. Vind dit zo’n onzin. Ik heb echt geen man nodig die voor me kan ‘zorgen’, kan ik heel prima zelf.

(Ps i know dat je wss m’n TikTok naam ziet, is oké)

4 likes

Haha die puberale opmaak ook. Van de dramatische cursief bij dat “je hem niet nodig hebt” tot dat hartje in haar naam :purple_heart:.

4 likes

in een leeg huis thuiskomen na je vakantie :sob:

5 likes

Hahaha " Dump hem - S❤️Y PE❤️R"

4 likes

Ah zo rot, snap wat je bedoelt. Sterkte en goed van je dat je toch kaarsen aan hebt gedaan en een boek bent gaan lezen. :hugs:

2 likes

Ik wil gewoon iemand die me knuffelt en lief voor me is. Zo’n behoefte aan

11 likes

Daar heb ik vandaag ook zo’n behoefte aan!!

Ik heb eigenlijk ook echt geen ‘last’ van het single zijn als het bijvoorbeeld om leuke dingen doen gaat. Ik kan mezelf heel erg prima vermaken en daar heb ik echt geen man voor nodig. En casual seks vond ik blijkbaar ook wel minder ongemakkelijk dan ik dacht.

Maar nu is het zaterdagavond, is iedereen bij z’n partner en heeft mijn date afgezegd. En nu wil ik eigenlijk gewoon heel graag gewoon even netflixen met iemand die me kusjes geeft en die z’n arm om me heen doet. Maar beter dan chips vreten in m’n bed en swipen op tinder in de hoop dat iemand van het mannelijke geslacht überhaupt iets terug gaat zeggen gaat het niet worden vanavond geloof ik.

9 likes

Ik mis mijn laatste date en voel me er echt eenzaam door. Het gaat bij iedereen zo ontzettend makkelijk en bij mij lukt het gewoon nooit en het maakt me echt verdrietig

8 likes

Het nare aan single zijn vind ik dat het ook iets voor mij betekent wanneer single vriendinnen leuk aan het daten zijn/een relatie krijgen. Omdat het dan steeds meer gaat voelen alsof je als enige overblijft. Het is gelukkig nog niet zo ver (heb nog genoeg single vriendinnen), maar ik wil gewoon alleen maar blij zijn voor mijn vriendinnen omdat ik het ze gun, en niet er gedeeltelijk ook een stom gevoel bij krijgen.

17 likes