Och, wat een ellende hè. Inderdaad het vaak willen stappen, en ook gewoon puberaal gedrag in het algemeen. Veel mannen houden hun huis niet schoon of koken nooit een normale maaltijd en kunnen dat ook niet eens… Het hoeft van mij echt allemaal niet perfect of luxe te zijn hoor maar ik vind het wel een basisding dat een man van die leeftijd voor zichzelf kan zorgen en dat hij er netjes bij zit.
Als ik je verhaal zo lees, zou het inderdaad best kunnen dat hij jou wel leuk vindt, maar dat jij op de tweede plaats komt (zijn ex dan in dit geval). Je verdient beter dan dat! Tenzij hij natuurlijk nog iets van zich laat horen met een verdomd goede reden, maar de kans bestaat wel dat het dan een leugen is. Ik snap wel dat je er veel van verwachtte omdat het aan het begin ook van zijn kant kwam. Het is wel fijn dat hij je door die moeilijke periode heen geholpen heeft. Dat is toch voor jou ook wel mooi meegenomen, ondanks de slechte afloop.
Ik zou echt zó blij zijn als een leuk persoon eens uit zichzelf aandacht aan mij zou besteden, zonder dat er iets achter zit :’) Dat klinkt triester dan het is, want ik heb geen laag zelfbeeld ofzo en ik red het ook in mijn eentje wel, maar het is al zo lang geleden dat ik het echt gezellig had met iemand.
Laat je het weten als je nog eens iets van hem hoort? Ben wel benieuwd of hij zelf nog contact opneemt en eerlijk zegt dat hij nu met een ander bezig is. Dat is pijnlijk voor jou, maar het zou hem wel sieren als hij gewoon de waarheid zou vertellen en je niet zou ghosten.