Ja, dat gevoel herken ik heel erg. Ik heb zelf niets met Tinder. Ik heb het wel geprobeerd, maar het leek alsof ik steeds dezelfde soort mensen voorbij zag komen, en ik ben volgens mij ook niet geschikt voor dat systeem met dat chatten enzo hahaha. Ik zou zelf wel openstaan voor een friend with benefits, maar niet als vervanging van een echte relatie; meer om niet alleen te zijn terwijl ik wacht op een echte relatie. En dan zou ik dat meer voor me zien met iemand die ik al in het echt ken, met wie ik een goeie klik heb. Maar dat is allemaal vrij onrealistisch natuurlijk, en ik zit ook niet te wachten op het drama dat meekomt met zulk soort dingen hahaha.
En inderdaad, ik heb ook de voorkeur voor een echte relatie. Een exclusieve relatie, waarbij mijn partner niet met één been in de relatie staat en met één been in het single leven, als je begrijpt wat ik bedoel? Ik hou gewoon van stabiliteit en zekerheid, en als de relatie niet meer bevalt, dan communiceren we daarover.
De communicatie is met jouw date zo te zien nu al niet goed. Als hij met zo’n zwak excuus komt zou ik het er ook bij laten zitten, hoe jammer het ook is. Het is niet eerlijk dat hij jou zo aan het lijntje houdt terwijl hij waarschijnlijk met een ander bezig is…
Dank je wel! Jij komt ook heel leuk over en het valt me op dat je zo helder en realistisch over de situatie nadenkt. Je kunt goed met de teleurstelling omgaan. Dat zie je niet zo vaak. Veel vrouwen gedragen zich als 16-jarige meisjes in deze situaties en dat lijkt me ook voor henzelf heel vermoeiend :’) Ik probeer zelf altijd het hoofd koel te houden en vooral niet teveel te verwachten van mannen.