Het leed dat single zijn heet

Bedankt voor je lieve woorden! :sob::sob::sob::sob::sob: betekent heel veel voor me. Heb jij uiteindelijk wel iemand gevonden als ik vragen man?

1 like

Aaaaah wat een super lief verhaal! Echt leuk dat jullie elkaar gevonden hebben en dat het zo goed gaat. Het maakt mij hoopvol voor de toekomst en ik blijf inderdaad gewoon proberen.

Ja, een klik vind ik wel belangrijk. Hij hoeft niet mijn ideale droom man te zijn, maar ik moet hem wel iig aardig. De rest kan nog komen.

Bedankt nogmaals voor je bericht en heel veel plezier met je partner!

1 like

Echt mooi om te lezen dit :heart: Hoe heb je hem ontmoet eigenlijk?

1 like

Wat een leuke dingen! Leuke manieren om iemand tegen te komen. En je hebt natuurlik meteen een klik op hobby gebied. Ik hoop dat je binnenkort een leuke man tegen tegenkomt.

Ik zit de laatste dagen weer eindeloos say yes to the dress te kijken enzo en ik wil zooo graag ook zo’n mooie jurk aan en trouwen. Maaarrr dat zit er voorlopig niet in natuurlijk, haha
:weary:

Ik ben volgens mij echt mega veeleisend. Ik zou alleen willen gaan voor iemand die mij tot op het bot inspireert met wat hij doet, een uitstekende smaak heeft(en dan ben ik heel kritisch), dezelfde normen en waarden heeft, eigenlijk geef ik mensen die daar niet in de buurt komen (heeel veel dus) niet eens een kans haha. Want minder vind ik niet interessant. Is dit herkenbaar? Soms voelt het heel arrogant en dom. Maar ik zou het nooit om de aandacht willen doen, alleen omdat ik iemand mega inspirerend vind.

3 likes

Ik ben zelf ook veeleisend, maar ik zou toch suggereren om wat meer af te spreken met mannen, vaak krijg je een andere indruk van iemand naarmate je meer tijd met hem doorbrengt, en dat kan soms ook positief uitpakken, dus dat iemand een stuk leuker en aantrekkelijker is dan je aanvankelijk dacht, op wat voor manier dan ook.

2 likes

Ik heb niet zo’ n ex, maar verder herken ik je verhaal volledig! Ik mis dat soms zo erg dat het bijna fysiek pijn doet:(

4 likes

En vertel het mij ook aub

Apps vind ik kut maar het lijkt wel de enige optie. Maar heb het een tijdje geleden verwijderd en vind het lekker rustig zo.

3 likes

Ja inderdaad!! En ook juíst als je het net weer even hebt ervaren, zoals jij soms met je ex. Zou het sowieso niks meer kunnen worden tussen jullie?

Ik heb tot nu toe 2 fuckbuddy’s gehad. Eentje via uitgaan leren kennen, kwamen allebei uit een lange relatie, dus meer zat er echt niet in. Maar hij ging weer terug naar z’n ex. Om het vervolgens weer uit te maken, maar goed ander verhaal :joy: En de ander via Tinder, hij vroeg op een gegeven moment waar ik naar op zoek was, en ik gaf aan geen relatie te willen, hij had precies hetzelfde. Een fwb groeit ook hé, bij beiden niet afgesproken om fwb te worden. Maar het was elke keer gezellig, dus dan blijf je afspreken. Wel vind ik dat je duidelijk moet zijn. Bij beiden heb ik aangegeven dat een relatie er niet in zat.

Tinder, vrienden van vrienden, feestjes/borrels, je werk (ligt eraan)

Oke help ik heb nu twee keer tijdens uitgaan met een vriend van me gezoend en hij zei nu vrijdag dat ie me al heel lang leuk vindt. Ik kom net uit een lange relatie (is nu zo’n vier maanden uit) en ik weet niet of dit niet te snel is? daarnaast weet ik niet of ik hem echt leuk leuk vind, de ene keer denk ik de hele tijd aan hem en dan denk ik weer ’ neh, toch niks voor mij’. Het voelt heel kut om te zeggen maar ik vind hem niet zo knap en weet eigenlijk niet of ik me daarover heen kan zetten? Zo oppervlakkig i know want ik vind zijn persoonlijkheid echt heel leuk en we denken echt op dezelfde manier ofzo. Dus vind het echt vreselijk dat ik zo denk en zo oppervlakkig ben blijkbaar want verder is ie echt leuk denk ik. Maar ik zit nu ook al echt al te bedenken wat m’n vriendinnen van 'm zouden vinden enzo terwijl ik weet dat het erom moet gaan of ik hem leuk vind en dat het niet uit moet maken wat zij van hem vinden. Ben echt in de war… Volgend weekend hebben we voor t eerst echt met z’n tweeën afgesproken om wat te gaan doen, hij zou iets gaan verzinnen. Ben heel benieuwd…

Nou jij moet het ermee doen (ff plat gezegd) dus als je hem niet aantrekkelijk vindt dan is dat een oké reden om niet met iemand te daten. Omdat je soms wel veel aan hem moet denken zou ik het toch wel een kans geven i.e. rustig aan doen en misschien even aankijken. Bij mij kan aantrekkelijkheid in mannen namelijk ook groeien (en opeens wegvallen :stuck_out_tongue:). Tijdens jullie date kun je dan wel al aangeven dat je het niet allemaal weet en even rustig aan wil doen toch?

Thanks! Ja dat ben ik ook van plan, even rustig praten en rustig aan doen idd. Ook omdat ik net uit een relatie kom. Den dat ik gewoon eerlijk ga zijn (oke niet over dat van zijn uiterlijk haha) maar ga zeggen dat ik niet weet hoe ik me er precies bij voel of in de toekomst ga voelen, maar dat ik rustig aan wil doen en gewoon afspreken dat ik wel eerlijk naar hem toe blijf?
Ben gewoon bang dat ik vroeg of laat toch zijn hart ga breken en dat verdient ie echt niet.

1 like

Ik moet op mn handen zitten om mn exdate niet te appen. En ik vind iedereen op Tinder stom.

1 like

Precies dit! Ik wil en kan heel goed alleen zijn. Maar ik heb soms zoveel behoefte aan iemand naast me. Zo irritant!

1 like

Nou ik kan helemaaaal niet alleen zijn en ik wil gewoon iemand. NU.

Verder ben ik niet wanhopig ofzo😁

Ik wil een vriendjeeee

4 likes

Internet internet internet. Ik heb echt zoveel mensen leren kennen via forummeetings, zowel hier als op Viva

1 like