Het leed dat single zijn heet

Er lopen momenteel een aantal dingen waarbij ik het echt mis om het te delen/door te spreken met een partner en gewoon even een knuffel zoals nu wanneer ik moe ben en even niet weet hoe verder.

Heb wel vrienden waarbij ik het kwijt kan maar is toch anders.

4 likes

Ik ben zo lamlendig en moe maar ik heb ook honger dus nu moet ik op gaan staan van de bank om mezelf van eten te voorzien :persevere: echt haat aan dat

4 likes

Ik heb te weinig geld om in mijn eentje een appartement huren maar ik heb niemand om dat samen mee te doen

13 likes

Ja echt zoveel dingen zijn gewoon niet gemaakt he voor mensen alleen. Het scheelt zoveel als je kosten door twee kunt delen met heel veel dingen

7 likes

Ik leef echt mn beste leven ik moet echt niet denken aan een rela. Maar nu t zo koud is heb ik gewoon even iemand nodig om tegen aan te kruipen. Verder hoeft hij niks te zeggen liever ook niet al te veel ademen.
Is daar een soort fetish voor? Dat iemand mij grof geld betaald om een levende teddy beer te zijn 

3 likes

Nee die heeft geen ass waar ik af en toe in kan knijpen.

3 likes

wel body pillows

2 likes

Elektrische deken :sparkles::ok_hand:t3:

4 likes

Ik ben de ijsklompvoet meid. Ik h3b dus iemand nodig om die aan te ontdooien.

1 like

Ik kan me hier weer melden. Zojuist gedumpt ‘twijfel. Ligt niet aan jou maar aan mij. Geen idee wat de twijfel is’ - kaart is zojuist getrokken

14 likes

Oh nee wat ontzettend rot en verdrietig en dan ook nog zo voor kerst. Echt zo naar voor je :heart:

5 likes

Wat een klote timing en een klote reden :pensive: heel veel sterkte

4 likes

Wat ontzettend kut
 en nog voor de feestdagen en terwijl je thuis zit met corona ook. Gaat het een beetje?

3 likes

Nee het gaat niet, alsof mijn hart eruit is gerukt. Heb vannacht niet geslapen en ben alleen maar aan het huilen en overgeven. Ook hebben we samen vaker gesprekken gehad over samen oud worden, trouwen etc. Zijn letterlijke woorden waren ‘ ja ik twijfel of we niet te verschillend zijn en die twijfel gaat niet weg. Ligt niet aan jou maar aan mij. Hou megaveel van jou maar je verdient iemand die 100 procent voor jou gaat. Kan de twijfel niet uitleggen’. Ik kan dit gewoon echt niet aan.

18 likes

Ah neee, sterkte. :frowning:

5 likes

:heart::heart::heart::heart::heart:

5 likes

Ahhh dat meen je niet :persevere: wat naar dit

3 likes

Neeeh:(. Wat superkut voor je. Gatver, heel veel sterkte :heart:.

3 likes

Ik weet precies hoe je je voelt en er is echt niets dat het beter gaat maken nu helaas, denk ik. Ik hoop dat je je kunt omringen met mensen die lief voor je zijn en alles gewoon even precies kan doen zoals het goed voelt voor jou. Mensen opzoeken of juist afzeggen, misschien ook even ziekmelden op werk. Je hoeft echt even niets nu, behalve af en toe een glaasje water drinken.

4 likes

Klein leed, maar weer op een eenpersoons matras op de vloer moeten slapen terwijl broer en partner in het tweepersoons logeerbed liggen de komende dagen is dan weer een detail dat elk jaar minder leuk wordt :thumbsdown:

18 likes