Het leed dat single zijn heet

Heel veel sterkte :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

1 like

Hahaha same :joy: ik slaap in het voorraadhok van 6 graden onder een slaapzak en 3 plaids
Maargoed we komen er ooit wel

2 likes

Oh man, wat verschrikkelijk. Hoop echt dat je snel weer een beetje oké voelt en wat afleiding en slaap kan vinden in de tussentijd. Zo’n machteloos iets dit.

2 likes

Nou nee, dat gaat niet echt veranderen in mijn geval :smiling_face_with_tear:
Ik snap het praktisch gezien ook volledig, maar leuk is anders.

1 like

Ah sorry dan!

2 likes

Geen sorry nodig! Ik hoop dat het voor jou wel verandert als je dat wilt :hugs:

4 likes

M’n zusje nam voor het eerst haar vriend mee met het kerstdiner en m’n moeder kan het dan toch niet laten om een paar keer te zeggen: ‘nu jij nog hè!!’ hou op laat me met rust

10 likes

Jaaaa super, heb dit ook weer minstens zes keer te horen gekregen gisteren en vandaag :raising_hand_woman:t3: Maar gezegd dat ze er de komende jaren ook niet op te hoeven rekenen

4 likes

Ik heb definitief besproken dat ik het huis heb, geeft me in ieder geval een beetje kracht.

83 likes

Ugh weet niet wat ik met oud en nieuw moet doen; thuis bij mijn ouders op de bank en om 10 uur een slaappil nemen of naar vriendin in Rotterdam en daar een feestje pakken. Bij mijn ouders kan ik ongeneerd janken natuurlijk.

1 like

Misschien kijken hoe je je die dag voelt? Al is dat misschien minder fijn voor die vriendin. Met een gebroken hart je forceren tot feesten als je hem niet helemaal voelt is ook niet zo fijn. Kan je je voorstellen dat je over een paar dagen echt zin hebt in een feestje?

Ik heb een paar uitnodigingen voor feestjes met allemaal stellen waar ik bijna niemand ken (eigenlijk nu al geen zin in), of ik ga alleen thuis zijn. Mmmm doe mij maar gewoon lente.

18 likes

Gisteren maakte de psycholoog een opmerking dat het leven voor mij (met adhd) waarschijnlijk wel makkelijker zou zijn als ik een partner zou hebben en niet alles alleen zou hoeven doen. Ja goh, dat zou op wel meer vlakken goed zijn voor me, maar het is niet alsof ik ze zomaar voor het uitkiezen heb. Voorlopig lukt het me niet om iemand langer dan een week of 2 geïnteresseerd te houden dus ja :+1:t2: :+1:t2:

Ik vind dit ook altijd zo’n schijtperiode he, zowel de feestdagen als nu deze periode met dat terugblikken en goede voornemens enzo. Ik word komend jaar ook 34 dus de klok tikt ook lekker door als ik ooit nog kinderen zou willen, helpt ook niet bepaald mee.

18 likes

Wat een onnozele opmerking zeg. Ik weet niet of het terecht is, maar ik vind het ook niet erg professioneel overkomen. Zit iets raar normatiefs in naar zowel jou als naar een eventuele partner. Totaal niet helpend ook.

7 likes

Ja, heb je gelijk in. Heb ook helemaal geen zin om maar iets aan mijn uiterlijke vertoning te doen. Morgen weer naar werk en zie nu al op tegen de treinreis met allerlei mensen om mij heen. Pfff liefde is het mooiste wat er is maar kan ook het meest pijnlijke zijn😔

5 likes

Snap ik helemaal dat je in datsoort dingen geen zin hebt! Heel heftig waar je doorheen moet. Veel sterkte komende tijd :white_heart: Wees lief voor jezelf en hopelijk heb je veel lieve mensen om je heen die je er doorheen trekken.

2 likes

Wat een rare opmerking van je psycholoog zeg.

3 likes

Kwam dit net tegen op Insta

16 likes

Misschien dat het wel fijn is om naar het feestje te gaan als je ook makkelijk weer terug kan naar huis? Toen mijn relatie een maand voor oud en nieuw uitging ben ik wel naar een feestje gegaan maar tegen 1 uur naar huis gegaan. Lag nieuwjaarsdag wel als een gebroken vogeltje in bed maar soit.

2 likes

Is helaas in een andere stad en moet overnachten bij haar, anders was dat inderdaad een goede optie geweest. Zo lastig, heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik het haar vrijdag laat weten.

1 like

Wat een schijtopmerking van die psycholoog zeg! Totaal niet professioneel om dit tegen je patiënt te zeggen!

3 likes