Het leed dat single zijn heet

Ik heb net zo teringhard gehuild omdat ik net ‘doei’ heb gezegd tegen mijn ex. Zullen elkaar nog wel keer zien ivm huis, spullen etc. Maar dit was het dan echt dat we samen voor het laatst op de bank in dit huis zaten. ‘Hou vol poes, je komt er wel’. Ben nu op mijn paps aan het wachten

Al zei die dat het geen forever goodbye was. Maarja wat denk je, over 3 maanden lekker met elkaar op de koffie en samen gaan swipen op Tinder.

14 likes

Wat een kuteind van het jaar… :heart:

1 like

Wat is dit toch een heerlijke gelegenheid om te voelen dat je niet écht prioriteit bent. Hoe lief mijn vrienden ook zijn, ze doen niks verkeerd. Maar het is toch confronterend en maakt vooral even heel erg duidelijk hoe enorm ik mijn eigen prioriteit moet zijn.

19 likes

Nee ik ben toch bij vrienden. En het was heel gezellig tot de drugs op tafel kwamen. Taxi is helaas te duur dus ik nu lekker op een luchtbed hahaha ik red me wel

6 likes

Fijn nieuw jaar :heart: ik hoop voor ons allemaal dat we er een beetje van kunnen genieten!
Het was gezellig hier, stoel geleend van de buurman nog :sunglasses:

7 likes

Fijn nieuwjaar meiden. Mijn ex appte nog ‘schat ik wil je toch een gelukkig 2023 wensen. Je verdient een hoop geluk en good vibes’. Awesome

2 likes

Die gast moet echt opzouten. Eerst je jaar nog lekker op de valreep verpesten en zich dan ook weer met je nieuwe jaar bemoeien.

41 likes

Ik mis een facepalm emoji

5 likes

Maar echt. Wens hem veel kracht en wijsheid toe

5 likes

Ik ga aanstaande woensdag naar mijn vriendin toe in Amsterdam (in eerste instantie voor een week om te kijken hoe het gaat) en krijg er eigenlijk helemaal paniek van 🥹. Voelt zo kut om nu even ‘mijn’ huis te verlaten tot hij wat anders heeft (heb hem
2 maanden gegeven).

2 likes

Gisteren gezellig oud & nieuw gevierd met vrienden. Een koppel uit de vriendengroep heeft hun zwangerschap aangekondigd. Is het tweede koppel binnen de vriendengroep die een kindje krijgt, de kinderen zullen ongeveer 1 jaar met elkaar schelen. Ik ben suuuuuuper blij voor hen en ik gun het hen heel erg, maar ik heb altijd het ideaalbeeld in mij hoofd gehad dat we rond dezelfde tijd kinderen zouden krijgen en onze kinderen niet veel zouden schelen in leeftijd enzv. En toen kwam nog maar eens het besef dat iedereen zijn gangetje gaat en een gezin sticht, en dat het nog maar de vraag is of het mij wel gegund zal zijn.

10 likes

Twee maanden is gul van je vind ik. Kan je niks mee maar ik wilde het toch even zeggen tegen je.

6 likes

Ja achteraf denk ik ook van, jezus 2 maanden is lang. Waar ben ik in dit verhaal die aan zichzelf denkt. Merk nu al dat ik het heel kut vind om mijn plek te verlaten, laat staan 2 maanden uit een koffer bij een ander te leven.

1 like

Ja dat lijkt me zeker niet makkelijk voor je. :weary:

3 likes

Kan hij niet ook bij iemand anders logeren? Dat je beiden om en om 2 weken logeert bij iemand? En dan totdat hij iets gevonden heeft met een Max van 2 maanden?

11 likes

Dit is geen slecht plan inderdaad, thanks!

6 likes

Ik vind het zo irri dat je als single zijnde een sooet entertainment bent voor vrienden die een relatie hebben. Snap dat date en sex verhalen leuk zijn. Maar bij alles wat je doet is er altijd die vraag van " En nog mannen gezien/gemeet/geneukt"
Als dat zo is meld ik het zelf wel. Niet alles in het leven draait om sex/daten.

47 likes

Omg ja inderdaad. En dan willen ze ook altijd even op Tinder en dan zijn ze daar hysterisch enthousiast over. ‘Omg als ik single zou zijn, zou ik dit zo leuk vinden en heel de dag doen’. Ja echt fantastisch die apps joh.

22 likes

Ja echt hè, en op een feestje ook altijd meteen “heb je al leuke mannen gespot?” Weet ik veel, ik ben te druk met dansen

15 likes

Zoooo ik wist niet dat ik deze frustratie zo erg had maar nu ik dit lees denk ik echt JA WOW DJEEZ? Volgens me soms echt zo’n circusclown die een vermaak-act af moet draaien, laat me gewoon ff met rust???

10 likes