Het leed dat single zijn heet

Dat is ook zeker zo :relaxed:. Zag net ook dat hij al onze foto’s van Insta heeft gehaald, voelt nog meer definitief (ook al had ik onze foto’s samen direct van Insta gehaald).

3 likes

Ik vond die foto’s van Insta ook echt wel een ding hoor! En wij kregen iets in de tijd dat Facebook nog een ding was, dus hij had het ook meteen ‘uitgemaakt’ op FB. Dacht ook van: yoooo ok guess it’s official now

2 likes

Jaa pff ik voel je helemaal! Had zelf ook bijna alles meteen weggehaald maar omdat hij het uit maakte en hij later alles stap voor stap dingen weghaalde was steeds weer een klap en besef moment. Het is bij mij nu precies een jaar geleden en ik kan zeggen dat ik er eeeindelijk overheen ben maar toch ben ik er vaak nog mee bezig. Maar als ik bedenkt hoe diep ik toen zat en nu… heelt tijd alle wonden. Hoop dat de zon weer snel voor jou gaat schijnen❤️

1 like

Dit had ik ook. Kreeg een melding dat hij zijn relatiestatus had veranderd op facebook en barste nog net niet in huilen uit op werk.

3 likes

Dit schijnt echt de standaardprocedure te zijn bij mannen. De ‘Ennn doorrr’ mentaliteit, feesten, etc… Uiteindelijk kickt de break-up er later in en komen ineens alle emoties eruit.

12 likes

Ik ben een man. :pensive: Wist het wel.

5 likes

:+1:

18 likes

Jeetje je moeder moet echt eens kappen met haar kut opmerkingen.

3 likes

Wat denken mensen te bereiken met dit soort opmerkingen? Begrijp dat echt niet

2 likes

Geef die meid zon newborn pop.

10 likes

Nee was niet mijn moeder die t zei, maar een ander familielid. Niet minder kut natuurlijk

3 likes

Sowieso je tante

3 likes

Bingo

2 likes

God, ging vandaag kleding halen ‘thuis’ want ja, leef tenslotte al 15 dagen uit een koffer. Ik kwam binnen, zegt hij ‘ben je boos’. Dus ik ‘ja, je hebt heel mijn toekomst overhoop gegooid. Wat denk je. Dat ik slingers heb opgehangen. Jij voelt je vast opgelucht’. Kregen we een verhitte discussie. Vervolgens gaf die nog aan dat hij zag dat ik was afgevallen en of ik wel goed zorgde voor mezelf, dat ik met mensen erover moest praten en niet alles moest opkroppen. Hé bedankt voor je advies.

Ben nu ook weer ‘tijdelijk’ wonende bij mijn ouders. Ben op bed gaan liggen met natuurlijke valeriaanpil . Mand

14 likes

Lastig zeg zulke confrontaties en gesprekken!
En ook als je denkt dat de ander er makkelijker mee omgaat, gevoelsmatig.
Kwam dit uit het niets?

Ja vreselijk. Lijkt ook alsof er ineens een vreemde voor je staat terwijl je vier weken geleden nog letterlijk alles deelde, dat is ook zó pijnlijk. Nadeel is dat als je elkaar ziet je van de leg bent qua emoties, hoort er allemaal bij. Hij heeft in ieder geval allerlei bezichtigingen en ik heb ook zin om het huis straks helemaal gezellig en eigen te maken.

Voordat ik nu in Utrecht ben, moet ik 30 minuten met de bus en mis alle levendigheid en prikkels van de stad ugh

8 likes

Ik ben even helemaaal klaar met single zijn. Er speelt best veel in m’n leven nu, waardoor ik emotioneel niet heel lekker ga. Ik heb echt lieve vriendinnen en zussen die er voor me zijn, maar ik zou het zo fijn vinden om gewoon thuis te komen bij iemand zonder aan te voelen als een last.

Morgen gaat het vast weer beter, maar nu is het gewoon even kut. :woman_shrugging:t2:

12 likes

Ik identificeer me over het algemeen als een erg happy single maar soms ben ik er zo klaar mee dat ik alles alleen moet doen. Kom je thuis van een lange dag werken, moet je nog koken. En altijd het huishouden alleen, dat je nooit kunt zeggen: ‘joh schat ik zit ff krap in de tijd, kun jij even stofzuigen?’

En als ik hier m’n beklag over doe bij vrienden dan is het: ‘joh, dan huur je toch een schoonmaakster in?’ Ja hallo die moet ik dan ook weer in m’n eentje betalen :smiling_face_with_tear:.

28 likes

Als ik overprikkeld ben, kamp met zeer veel rugpijn of een enorme baaldag heb, dan wil ik gewoon een keer thuis worden opgevangen door iemand, dat iemand een arm om mij heen slaat. In plaats dat ik zelf alles moet doen en mijzelf moet troosten of moet afwachten dat vrienden een keer tijd voor mij hebben. :upside_down_face:

12 likes

Gisteren voor het eerst in tijden weer eens een leuke date gehad, hij heeft een tijd best moeite gedaan voor me, ik moest er eerst niet echt iets van weten. Maar was echt mega leuk en gezellig, vond ik. Vandaag niks meer gehoord. Heb hem eind van de middag geappt, nog geen antwoord gehad. Kan natuurlijk allemaal en misschien goede reden en blablabla maar eigenlijk voelt het gewoon als een enorme afwijzing. Dat ‘ie nu we elkaar in het echt hebben gezien, opeens niks meer laat horen. Word er gewoon zo moe en hopeloos van, ik wil niet meer moeten daten ugh :weary:

Dit weekend stuurde ook een vriendin die recordpoging speeddaten in Ikea Utrecht door met ‘omg hier moet je echt aan mee doen!!!’ en dat vind ik hartstikke grappig en leuk maar heb soms ook ff zo’n moment dat het gewoon ff een beetje verkeerd binnenkomt ofzo. Mijn dateleven/-leed voelt soms zo als vermaak voor m’n vriendinnen maar voor mij is het elke keer weer een bevestiging dat ik nog steeds ‘moet’ daten want geen rela en daar ben ik zo klaar mee. Pffff.

Gaat morgen vast weer beter maar nu zit het ff dwars.

18 likes