Het leed dat single zijn heet

Al die nieuwsbrieven ook voor Valentijnsdag, laat me met rust.

3 likes

Eens met dat samenwonen omdat het goedkoper is, ja tenzij je t anders niet redt maar dan liever wat minder rijk hoor. Word ik echt sip van en zie ik meteen excelsheets voor me ter optimalisatie. En je kunt toch bij elkaar op bezoek zoveel je wilt? (En nee dat is dan niet zonde van je huur)

3 likes

Pas in maart helaas, heel goed dat je dat doet. Miss heb je hier niets aan maar ik ben wel minder emotioneel tijdens eisprong of menstruatie geworden (icm heartbreak) door rhodiola rosea. Het is eigenlijk een soort ginseng dat sporters gebruikten vroeger voor meer energie maar kan als adoptogeen in de ochtend ook positieve invloed op je hormonenhuishouding hebben of helpen tegen stress. Ik voel eigenlijk vrij snel na inname iets kalmer/rustiger.

Capsules van 500 mg met verhouding 3% Rosavin en 1% Salidroside is t beste wat ik erover online had gezien en gelezen. Ik heb eerder t geprobeerd met macapoeder maar deze capsules werken beter voor mij.

5 likes

Tja als dat dé reden is. Dan is het puur zakelijk. Dat kan toch niet de reden zijn van leuk gezellig je leven met mekander delen.

4 likes

En vooral hartstochtelijk de liefde bedrijven. Een en ander sluit elkaar uit.

2 likes

Wat zeg je?

5 likes

Of je worst
 nevermind.
Nee gewoon hartstocht != excelsheets

Voordat je het weet is het maart! En bedankt voor de tip. Heb je nog advies waar ik dit het beste kan halen?

Heb aanstaande maandag al een afspraak met praktijkondersteuner, ben benieuwd.

5 likes

Ah fijn dat je zo snel terecht kan. Hoop dat er goed naar je geluisterd wordt. Ik gebruik die van vitakruid 500mg bij vitaminstore of een online drogist.

3 likes

Ben nu onderweg naar ‘huis’ om de spullen te gaan verdelen pfff. Ben gewoon zenuwachtig đŸ« 

13 likes

Nog ff meid en je bent van die lul af.

4 likes

Hoe gaat het nu met je?

5 likes
Samenvatting

Lief dat je het vraagt! Gisteravond was echt heel emotioneel, moesten allebei veel huilen en hebben nog tijd geknuffeld en dat voelde alsof alles weer even normaal was. We hebben nog tijdje gepraat, ik had hem nog een aantal vragen gesteld en dit gesprek hebben we op een normale toon gevoerd. Heb nog aan hem gevraagd waarom hij mij in de week dat ie het uitmaakte nog ‘gouden bergen’ beloofde en hij zei dat ie daar graag nog in wilde geloven. Maargoed, heb daar verder toch niks meer aan. Ik mag heel veel houden. Eigenlijk neemt hij alleen mee: tvkast (die is toch lillek), tv, vloerkleed slaapkamer, bed, stofzuiger, poefje, keukenspullen zoals blender / pannen en natuurlijk zijn eigen spullen. That’s it. Rest is allemaal voor mij :sweat_smile:. En hij bleef maar zeggen dat het hem enorm spijt en dat ie rondloopt met een immens schuldgevoel. Tsja

21 likes

Even een lief dagboekje na een mindfulness les vanochtend haha

-

Als ik het rationeel zo opsom heb ik sinds ik single ben geen haaruitval van stress meer, veel dikkere bankrekening, rust en niet meer ruzies om onbenullige dingen. En met name was het ook goed om het uit te maken om meer voor mijzelf op te komen en dat ik gewoon geen relatie wil met een alcoholist die verbaal zulke woede aanvallen kon hebben. Ook al die momenten dat hij aan t schreeuwen was, iemand aanbelde om werkzaamheden uit te voeren en hij kon in 1 seconde switchen naar charmant, grapjes maken en die man ging weg en weer schreeuwen.

Dat mis ik echt totaal niet, tuurlijk ben ik ook jaren gelukkig geweest en eerste relatie maar alleen zijn is wel veeeel rustgevender als je partner stapje bij stapje comfortaber voelt om zijn mentale problemen verbaal op je af te reageren. Ook wel een beetje groei omdat in te zien ipv het romantiseren of alleen terugdenken/missen van de fijne momenten maar ik ben dankbaar dat ik niet meer met zijn grillige gedrag hoef te dealen ipv iemand die gewoon leuk en gezellig is of positief als je een verassing geregeld hebt. Uiteindelijk wilde ik laatste 1.5 jaar dat hij zou gaan veranderen en dat kan hij niet dus ja. Ben nog traag in het verwerken maar ik denk dat ik er op deze langzame manier wel beter uitkom. Eigenlijk is het ook heel ziek dat de persoon die ik ongezond veel hebt ondersteund en geholpen mij zoveel stress gaf. Liefde maakt echt blind, ben liever alleen dat dat ik ooit nog in zo’n ongezonde situatie terecht kom.

48 likes

Heel knap van jou! :heart:

5 likes

Ik weet niet wat er ineens gebeurd is, maar werkelijk IEDEREEN die vorige jaar rond dezelfde tijd uit elkaar ging, heeft ineens weer een vriend(in). Echt wtf. Zelfs m’n neefje die alleen maar stond de blùren dat hij ging genieten van het single leven en even helemaal geen zin had in iets serieus. Wat doe ik verkeerd? :sob:

3 likes

Niks

24 likes

Hahaha ja dat is wel echt zo ja. Een vriendin die rond dezelfde tijd als ik single werd, zat mij toen heel erg aan te sporen om ook weer datingapps te downloaden na een week ofzo. ‘Ja je moet het er echt van nemen en lekker genieten van het single zijn en zoveel mogelijk mannen daten’. Toen zag ik haar twee weken later weer en vertelde ik dat ik weer een beetje aan het swipen was. Toen zei ze ‘ik kan m’n datingapps al bijna weer verwijderen denk ik’. Die had binnen een paar weken al weer iemand gevonden.

6 likes

Het is gewoon zo voorspelbaar dat het grappig is. :joy:

Tbh heb ik dat ook vaak genoeg in dit topic gezien :grimacing:.

6 likes

Donderdag terug naar mijn huisje❀. Blij maar ook ‘spannend’ omdat ik 6 weken lang altijd mensen om mij heen heb gehad. En natuurlijk alleen in ‘ons’ huis. Weer een nieuwe fase; blij om mijn leven weer in te richten, tegelijkertijd pijnlijk en confronterend.

52 likes