Het leed dat single zijn heet

Ik heb precies hetzelfde. Waar woon je?

Same story hier:(

1 like

Ja vreselijk, ging laatste een etentje plannen met 2 vrirndinnen die allebei geplakt aan hun vriendje zitten. Ondertussen zijn we bij laatste week maart beland, nu al zin in. Not

I need new friends die spontaan appen van ‘yo vanavond 00:00 bij bar flugel’ (bij wijze van). MaargĂŒt

7 likes

Same.
Ik heb het idee dat dit een paar maanden terug nog zo was en nu ineens heeft iedereen een vriend/vaste scharrel en dus vroeg naar huis gaan ipv lekker doorhalen.

Maar ligt dit echt aan vriendinnen met een relatie? Bij mij is iedereen namelijk zo.

Zelf heb ik een tijdje lang geprobeerd om de dingen meer open te laten maar dan zat ik op vrijdag thuis zonder plannen omdat iedereen wel wat had. Nu plan ik maart dus ook maar weer vol.

Pffff bij mij ligt het ook niet per se aan het feit dat ze een relatie hebben, we willen een etentje plannen met wat collega’s en de eerstvolgende datum is nu 4 april :sob: das toch niet okĂ©.

Blegh ik mis iemand om lekker tegen aan te kruipen.

1 like

Ik zit de komende weken kreupel thuis en voel me nu Ă©cht alleen. Vriendinnen komen 1 keer langs wat super lief is maar als ik een vriend had was hij er gewoon vanzelfsprekend.
Heb wel een date die suuuuperlief is enzo maar die wil ik ook niet teveel belasten of van hem vragen want voor dat je het weet denkt ie dat hij mijn verzorgende is i.p.v. ik zijn sexy date ben.
Blehhh

Nou even een update in dit topic:

Ik vind het even lastig. Ik zit op een punt dat ik belangrijke keuzes moet maken op werkgebied en ik mis iemand die me daarin steunt.
Zo dat was mijn gezeur voor vandaag haha

6 likes

Ik zit altijd te zeuren dat ik geen vriend heb, maar zodra een jongen interesse in mij toont heb ik algauw zoiets van kssst ga weg :see_no_evil::joy:

Mooi om m’n 1e reactie hier te plaatsen haha


Ik begin het vrijgezel zijn nu ook wel een beetje beu te worden, alle vrienden al bezet behalve ik😂

Ga niet uit, geen dateapps
 niks meer spontaans mehh

2 likes

Dit is zo herkenbaar!

Hier ook! Heb ook totaaaaal geen sjans ofzo. Ik denk altijd “het komt wel” maar opzich mag dat moment nu wel een keer komen. Nu lul ik altijd tegen mn kat aan, is ook gezellig, maar niet hetzelfde

Zelfde hier alleen dan met mijn konijn.
Ik ga zelf ook niet uit. Het kan ook aan mij liggen hoor maar naar mijn idee zijn de meeste kerels tijdens het uitgaan/tinder alleen maar uit op 1 ding. Ik wil echt graag weer een relatie maar wordt echt moe van het idee om te gaan daten, zo vermoeiend pfff😂

Heeft iemand hier ervaring met speeddaten? Ik wil dit misschien uitproberen, maar ik vraag af welke ervaringen hebben daarmee.

In het date topic staan wat ervaringen

Vriendinnen van me hebben dat een paar keer gedaan en waren matig enthousiast. Leuke ervaring, maar de mannen waren allemaal niet zo heel leuk. Ze hebben het denk ik 2 of 3 keer gedaan en het was telkens teleurstellend qua aanbod.
Wel vonden ze dat de gesprekken prima soepel verliepen en je kreeg een blaadje waar je ja of nee moest aankruisen en dan kreeg je later een mail met je matches.

@Marsepein dat is jammer. Ik vroeg mij ook een beetje af of daar leuke mensen op af kwamen. Ik vraag mij af of het eeb soort tinder is, maar dan in levende lijve en niet online.

@Evi-lena ik zal het date topic ook checken. Dankjewel.

@visual dat klinkt best leuk. Misschien komen daar ook singles op af.

1 like
Een grote rant

Ik zit er echt een beetje doorheen. Ik ben zo extreem emotioneel, heb ’t hele weekend alleen maar zo hard gehuild, voelt alsof het uit m’n tenen komt. Ik ben zĂł enorm eenzaam. Ik heb het even zo moeilijk met het feit dat ik alleen ben. Daar speelt ook doorheen dat ik verliefd ben (nog steeds) op iemand die niet verliefd is op mij, we zijn al 2 maanden uit elkaar en ’t ging beter, maar ergens had ik toch het gevoel dat het wel weer goed zou komen misschien onbewust, en nu het april is komt het weer extra hard aan dat dat niet zo is. Ik mis z’n stem en z’n geur en alles aan hem, terwijl het vaak genoeg ook echt zo verschrikkelijk was voor mij. En ondanks dat het juist vaak een kutsituatie was had ik ergens zo sterk het gevoel dat dit hĂ©t was. Nu ik het uittyp klinkt het zo super naief en dommig en schaam ik me er eigenlijk voor, maar zo voelt het gewoon.

En ik was vorige week op een verjaardag met alleen maar koppels, mensen die gelukkig zijn met elkaar. We lopen allemaal tegen de 30 dus iedereen heeft het over trouwen en kinderen krijgen. Ik ben letterlijk de enige alleen en dan krijg je natuurlijk weer 100x de vraag: EN hoe gaat het met jou en de mannen? Heb je al iemand leuks gevonden??? Oh nee WACHT, jij bent natuurlijk ook echt een carrierevrouw he!!!

Mijn zusje ging dit weekend verhuizen en allerlei grapjes over de babykamer, maar die baby gaat ook echt komen volgend jaar. En m’n moeder die dan tegen iedereen opschept dat ze zo mazzelt met al haar schoonkinderen en kleinkinderen. En Lapzwans, nee die is inderdaad alleen, maargoed die is ook zo druk met werk!!! Ik vind het moeilijk om m’n neefje te zien, omdat het me zo confronteert dat mijn broer een gelukkig gezinnetje heeft, mijn zusje ook bijna en ik niet, en ook voorlopig nog lange niet. Ik vertelde mezelf altijd dat ik ook niet perse kinderen wilde, maar dat is gewoon een leugen en dat zeg ik alleen maar in de hoop dat het minder hard aankomt als het er niet van gaat komen.

En vandaag vertel ik collega’s dat ik volgende week op vakantie ga, en dan zegt er Ă©Ă©n zo zachtjes en een beetje medelijdend: ‘ga je alleen? :frown:’

Ik trek deze dingen gewoon allemaal effe niet meer. Een vriendin van mij was na een relatie van bijna 10 jaar verlaten door haar partner en vindt binnen 2 maanden een nieuw persoon en iedereen vindt het ‘zoooo fijn voor haar, dat verdient ze echt!’.

En zodra ik zeg dat ik het moeilijk vind om geen liefde te hebben dan krijg ik weer ‘het komt wel vanzelf, echt, je moet er niet zo naar zoeken’. Mag ik niet verlangen naar liefde?

Ik word gek van de druk dat ik het niet mag willen, dat ik gelukkig moet zijn met mezelf, dat ik altijd alleen thuis kom in een stil huis, dat nooit iemand mij een knuffel kan geven als ik er doorheen zit. En dan vind ik iemand waar ik van ga houden en dan houdt hij niet van mij. Oke nu even m’n tranen doorslikken want ik moet wel gewoon werken vandaag.

8 likes

Alsof ik mezelf lees hierin
 soms moet je het verdriet even laten komen (lucht op). Voor de rest weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar ik herken je verhaal :(. Sterkte <3

1 like