Het leed dat single zijn heet

Ow ja zo irritant, en niet alleen met feestdagen. Heb ook een meegemaakt dat we vanwege bezetting iemand van vrije dag moest wisselen en er meteen een beetje van uit gegaan werd dat ik die wel kon inwisselen want die had dan dit met zijn partner en de ander dat met zijn kind. Toen ik was jonger was had ik nooit zo probleem mee om wat meer mee te bewegen maar op een gegeven moment had ik wel zoiets van ja doei dat ik alleen ben zegt niet dat ik maar altijd de persoon moet zijn om dat allemaal op te vullen.

8 likes

Ik droomde vannacht dat ik een soort van relatie had en voel me er de hele dag sip door. Ondanks dat ik nu niet de head space heb om actief te daten en wel een soort van iemand heb met wie ik het af en toe leuk heb mis ik het wel.

4 likes

Ik word hier echt plaatsvervangend boos van :rage: wat een eikels

4 likes

Ik ben echt soort van ‘the only single in the office’ ofzo (niet helemaal de enige maar bijna wel). Boeit me normaliter geen hol maar nu is er in december een kerstviering (groter dan normaal want bedrijf bestaat X jaar) en tot nu toe heeft iedereen ‘ik kom incl. partner’ gereageerd en dan denk ik: gadverdamme ik wil niet alleen terwijl iedereen dan zijn/haar significant other meeheeft en ik dan niemand heb :frowning::frowning:. Heb dan al meteen geen zin meer om te gaan en het is ook nog ver rijden. Zou best kunnen vragen of ik iemand anders mee mag nemen en zou denk ik best mogen maar dat voelt dan óók weer debiel…

2 likes

Nou dit is wel het laatste bedrijf waar mensen met elkaar gaan lopen vozen denk ik HAHA. Waren laatst een paar dagen weg zonder partners en alles was súperbraaf :tipping_hand_woman:. Bij de Rabobank was dit inderdaad ondenkbaar.

6 likes

Zund, zijn altijd vacatures bij ons alleen wel 3 uur rijden vanuit jou :upside_down_face:

2 likes

Als echt bijna iedereen iemand mee neemt zou ik ook echt vragen of je lekker een vriendin mee mag! Denk dat bijna iedereen wel snapt dat het niet super is als je de enige bent die ‘alleen’ is

5 likes

Je kan ook gewoon meedelen dat je een vriendin/familielid meeneemt. Als ze er iets van vinden en meer info willen komen ze wel naar je toe en anders is het gewoon geregeld.

6 likes

Ik vind dat helemaal niet debiel, gewoon lekker een vriendin meenemen. Maakt de borrel mss nog draaglijk. Vooral borrels met partner kunnen onnoemlijk saai zijn.

5 likes

Maar echt, iedereen gedraagt zich dan opeens semi stijfjes en de hele dynamiek is naar de getver.

8 likes

Het lijkt alsof veel vrouwen in mijn omgeving obsessed zijn met hun partner (met name wanneer die partner een man is). Het grootste gedeelte van wat ze zeggen gaat over die partner. Inmiddels weet ik alles over die man, zijn voorkeuren en gedrag (vaak manbaby gezeik en oninteressante dingen waar hij alsnog voor geprezen wordt). Ik doe dit zelf niet wanneer ik een relatie heb en als feministische single zit ik al helemaal niet op dit soort info te wachten :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik vind dit zooo irritant altijd, dan vinden ze ook echt alles wat hun partner doet hi-la-risch en denk ik echt …:thinking: Heb echt een paar vriendinnen die dit hebben met hun (idd mannelijke) partner

2 likes

Ik roep telkens heel hard dat ik het heerlijk vind om met de kerstdagen niet naar schoon fam te hoeven. Maar stiekem vind ik het vooral heel jammer dat ik voor het vijfde jaar op rij niemand heb om mee te nemen en mee naar toe te gaan. Kerstavond zit ik ook weer alleen op de bank:(

15 likes

Ik had laatst een pijnlijke herinnering aan een oefening tijdens een repetitie. We kregen de opdracht om te denken aan de persoon van wie we het meest houden en er kwam serieus niemand in mij op, terwijl het absoluut geen diss is richting mijn fam/vriendinnen.

5 likes

Er rijden helemaal geen treinen naar mijn station en ik sta hier al 3 kwartier met een groep mensen. Maar er druppelen steeds mensen af die iemand hebben gebeld die hun op kan halen ofzo maar ik heb helemaal niemand die dat kan. Ik moet gewoon 2 uur alleen wachten.

9 likes

:frowning: Dit is zo’n rotgevoel! Misschien wel het ultieme rotgevoel (vind ik dan).

4 likes

Heb je geen vrienden bij wie je kan aansluiten, eventueel ook single?

Ik doe kerstavond met een single vriendin, lekker samen koken en wijn drinken en All You Need is Love kijken. Zij doet hoofdgerecht en ik voor en nagerecht. En dan gewoon samen de hele avond beetje borrelen.

Dan eerste kerstdag met m’n familie en dan tweede kerstdag met twee single vrienden, gaan we altijd heel Hollands doen en gaan we gezellig samen afgeprijsde kerst snacks kopen en ~sorry voor mijn walgelijke term~ gourmetgezellen Hahah gourmetten terwijl we kutmuziek/slechte film op de achtergrond hebben en algeheel kerstig doen :sob: en dan doen we ook aan gezelschapsspellen want dat rijmt. Sorry ik ben echt corny met kerst maar ik bedoel maar te zeggen: het hoeft allemaal niet zo klassiek enzo hè.

Lekker garnalen met je vrienden is óók kerst! :partying_face::partying_face: zoveel opties zoveel plezier imo.

30 likes

Lief!! Ik was in den bosch. Ben nu eindelijk in Tilburg (3 uur later)

3 likes

Reden de bussen ook niet?

2 likes

Nou, ik heb even gekeken maar omdat het heel erg druk was heb ik besloten niet in te stappen, drie andere meiden wel. Toen ik uiteindelijk uit de trein stapte, wilden zij daar instappen. Dus dat heeft qua tijdswinst niks opgeleverd.

1 like