Nee ze hebben nog wel een beetje gepraat en toen niks meer. Ik zou m laten
Oh jammer⦠ach his loss
Eerlijk zeggen hoe je je hierover voelt? Vind er omheen draaien en vragen goh gaat je broer mee een beetje raar als het duidelijk een date is
Alleen heb ik dan niet echt het idee dat zijn broer wel met mij op date wil. Ik zou het zelf namelijk ook niet doen bij mijn broer of zus.
Ik zou hem gewoon afwijzen en ook niet proberen om de broer die je leuk vindt wel te fixen. Jammer, maar het lijkt mij persoonlijk veel te ongemakkelijk (en tbh als zus zou ik noooit met iemand willen gaan waar mijn zusje een oogje op heeft en haar heeft afgewezen lol, mijn zusje gaat heeel ver voor een potentieel leuke date).
Nee maar dat bedoel ik ook niet. Die broer heeft geen interesse in jou maar ik zou tegen degene die jou nu op date vraagt gewoon eerlijk zeggen dat je m niet op die manier ziet en thatās it met deze broers-situatie
Als ze samen op reis zijn dan denk ik dat ze wel een goede band hebben en dus alles bespreken? Wat maakt dat ik denk dat de broer die je mee uit eten gevraagd heeft dit met de ander heeft besproken, zo van ja vind haar wel leuk zal ik haar vragen? Feit dat die andere broer (die waar jij meer interesse in lijkt te hebben) zijn broer dus wss heeft aangemoedigd of iig niet heeft gezegd āneeee ik vind haar leuk!!ā Maakt dat ik denk dat je het beste of gezellig vriendschappelijk met zijn 3en kunt gaan, of gewoon nietā¦
Dat is ook zo! Ik ga hierover wel met hem in gesprek, want vrienden wil ik zeker met ze blijven.
Heel veel dank allemaalš
Heb je nou je bericht verwijderd?
Is dit een vraag? Haha ![]()
Ja, want stel die broers vinden de post. Er stond ook geen bro.ers he, dus zo gevonden via Google. ![]()
Misschien ivm herkenbaarheid? Kan me voorstellen dat je zoiets ook naar je vrienden appt haha.
Maar vind verwijderen van posts zelf ook hinderlijk (ook al maak ik me er ook wel eens schuldig aan).
Trieste opmerking
Het is gewoon irritant. Zo bestaat het halve forum uit halve gesprekken
Ik zit er niet mee dat ik single ben en ik vind alleen wonen juist fijn, maar het is zo irritant dat je als single alles alleen moet betalen. Als stellen in mijn omgeving zeiken over dure meubels of vloeren dan kan ik dat amper serieus nemen. Ze doen het van twee inkomens, cry me a river.
Vind vooral de afvalstoffenheffing achterlijk. In je eentje betaal je ā¬217 en voor een tweepersoonshuishouden 270???
Ja eens. Ik had het er laatst nog met een over maar die zei ja dat zijn natuurlijk de opstart kosten dus logisch. Eh ja joh
Ik vond dit echt een goede video over hoeveel duurder het is om single te zijn. Het is eigenlijk echt om te janken =ā)
Wat ik soms zelf zo zwaar vind aan single zijn is dat je alles alleen moet doen. Als je een dag weg bent, ziek bent of even niet zo lekker in je vel zit bijvoorbeeld. Dan is er niemand die even een was draait of boodschappen haalt etc. Je moet alles maar in je eentje regelen. Vind dat soms zo vermoeiend.
Pff ja ik had echt een zware week op werk en vond het toen zo kut dat ik dan thuis kom en zelf nog moet koken en dat er dan niemand is die me even een aai over de bol kon geven en kon zeggen dat alles wel goed kwam
Normaal heb ik hier niet zoveel last van, maar ben nu paar dagen ziek geweest en nog niet beter genoeg om iets te doen. Ik begrijp dat iedereen druk is en eigen plannen, maar merk dat ik dan toch iemand mis om gewoon gezellig mee te kletsen en bijv op de bank te hangen. Ik vind het dan wel confronterend dat iedereen iemand heeft.