Nee dat klopt. Ik heb hem hier gisteren daarom ook nog specifiek naar gevraagd omdat hij aangaf me te missen. Hij ontkrachtte dat hij heeft gezegd geen gevoelens voor me te hebben. Hij zei gisteren niet verliefd te zijn, maar hij kon ook niet goed omschrijven wat hij dan wel voelde.
Hij gaf aan dat hij de laatste maanden niet lekker in zijn vel zat, en dat hij gewoon niet weet wat hij wil. Het afgelopen jaar heeft hij alleen met mij contact gehad, dus het is niet zo dat dat de reden is van zijn twijfel. Terwijl ik in de periodes dat ik weinig/geen contact met hem had wel met andere jongens appte en ook een enkele keer seks had omdat ik behoefte had aan (mannelijke) aandacht.
Wij zijn altijd eerlijk geweest tegenover elkaar hierover. Hij gaf terecht aan dat hij hierdoor dacht dat ik het ook niet serieus nam, maar dit vloeide dus voort uit zijn gedrag tegenover mij.
Ik vul inderdaad misschien teveel in dat hij ook gevoelens voor mij heeft, maar hij kwam zo oprecht over gisteren dat hij me mist en weer wil zien. Het is ook niet dat we alleen seks hadden maar we gingen vaak uiteten, naar de bioscoop, varen etc.
Maar ik ben het zeker met je eens dat je zoiets niet zegt als je het niet meent, het is erg kwetsend namelijk. Alleen daarom moet ik misschien al niet met hem willen zijn.