Het leed dat single zijn heet

Ik juist het seksuele gedeelte. Ik houd niet van one night stands (voelt onveilig) en ik wil me geen zorgen maken over soa en condooms, maar mn libido is gewoon hoog (met name de laatste tijd). En als ie daarna weer weg is, juist beter want ik vind iemand 10x sexier als ik zn poeplucht of vieze sokken niet ken en als hij dat ook niet van mij kent.

Voor de rest heb ik vrienden en vriendinnen en familie.

4 likes

Ik ga het proberen!
Wat hebben jullie gedaan? En hebben jullie al een tweede date gepland ?

1 like

Goed zo! Gewoon doen :slight_smile:
Hij kwam naar mijn stad voor een koffiedate. Tijdens de date dacht ik: ooo ik vind dit super leuk, straks vindt hij het niks en dan ben ik sip. Hij had s middags weer afgesproken met vrienden dus na 1,5 uur ofzo gingen we weer terug naar waar zijn motor stond en toen zei hij bij t wegrijden dar hij het heel leuk vind en of we elkaar deze week nog een keer konden zien. Toen spraken we af dat ik morgen bij hem ga eten s avonds want hij woont vlakbij mijn werk :grin:

2 likes

Waarom is Maastricht een legitieme reden om niet meer met jou te praten???

1 like

Ik zit in de knoop met mezelf. Een boy uit mijn verleden (lees: flink gezoend in de club) volgt mij opeens op insta en ik ben helemaal van de leg. Aan de ene kant wil ik met hem scharrelen, want ik vind hem supersexy en mijn date leven mag wel wat spannender (beeld je een spookstad met een rollende baal hooi in). Aan de andere kant ben ik nog niet klaar voor seks en ben ik bang me achteraf vies/gebruikt te voelen.

En ik heb laatst voor het eerst in lange tijd gehoord dat mijn eisen te hoog zijn! Ik had een gesprek over mijn date van 3 jaar geleden op wie ik was afgeknapt, omdat hij homofoob bleek te zijn en een verleden met politie had. De reactie: “Hij is ten minste eerlijk tegen je geweest. Een echt slechte man speelt eerst mooi weer om je daarna klappen te geven. Ik zou er ook aan moeten wennen als mijn kind gay bleek te zijn”. Toen zei ik dat ik me heel hypocriet zou voelen als ik met hem zou gaan, want ik heb een vriendin die gay is. “Oh, dus hij moet het met iedereen kunnen vinden?! Je eisen zijn te hoog”. :neutral_face:

Haha wat is dit nou weer voor argument haha. Nee iemand hoeft het niet met iedereen te kunnen vinden, maar homofoob zijn is wel het andere uiterste. Ik vind dat een goede reden om het af te kappen hoor, echt geen hoge eis. Als je al niet van iemand mag eisen dat ie homo’s accepteert haha gekke wereld dan

4 likes

Ja dit heb ik ook, iedereen die vraagt of ja al plannen hebt ehhhh nee ik heb niemand om mee te gaan

1 like

Ik vond het laatst voor het eerst lastig. Ik ging naar een geweldige boekpresentatie van een vriendin vanaf mijn geboorte, maar daartussen van 10 - 30 niet gezien. Naast dat het heel luxe was, zag ik haar ouders en broer en kinderen/kleinkinderen (en schrijvers). Van al die mensen van de pers kende ik niemand. Ik kwam echt voor die vriendin en het was geweldig, maar miste iemand naast me.

Veder vind ik het enkel irritant bij mensen die er naar over praten of je wegzetten als ongelukkig. Die gesprekken haat ik, maar raken mij niet in mijn hart.

STOP DE PERSEN! Ik heb zojuist DE winnende tips gehad om een lover te vinden:

- ga naar de sportschool, daar ontmoet je zeker iemand. (Goh, dat ik daar zelf niet ben opgekomen!!)

- ga op single reis (betaal jij?)

- wees minder veeleisend (ik stel natuurlijk abnormale eisen, wie wilt er tegenwoordig nog een “klik” met een ander. Just settle for less!)

En deze tip vond ik echt super goed, dat ik hier zelf nooit aan heb gedacht:

- Ga niet op zoek, het komt wanneer je het niet verwacht.

Dat was m! Als jullie nog meer tips willen, zal ik morgen tijdens de lunch aan mijn collega’s (die vanaf hun 18e een rela hebben, dus ervaringsdeskundige zijn) vragen of ze mij allemaal weer ongevraagd willen voorzien van de beste liefdesadviezen!

51 likes

Jouw tijd komt nog wel :heart:

7 likes

Pff ik zat echt mn tranen weg te slikken tijdens dit “gesprek”. En toen ik zei dat ik 2x per week sport en 3x per week dans (salsa + feestjes), was ik ineens te sociaal :slight_smile:

Voel me even enorm bitter nu. Weet dat ik enorm gezegend ben met mijn leven (lieve vriendinnen, leuke job etc), maar soms steekt het zo.

6 likes

Vooral dat ‘je komt vast niet zo vaak buiten de deur’ anders kom je echt wel iemand tegen. Nou ik ga minstens Ă©Ă©n keer per week uit, veel naar feestjes, doe veel dingen met vrienden, naar de sportschool, heb een bijbaan, zit bij een studievereniging, loop stage en volg een studie. En toch kom ik hier niemand tegen dus daar ligt het ook niet aan denk ik.
En wat ik ook irritant vind is dat m’n zusje echt minstens Ă©Ă©n keer per week op een random plek om haar nummer gevraagd wordt en meerdere instagram of facebook berichten per week krijgt van jongens en dat ze dan daar over KLAAGT. Echt mens je hebt ze voor het kiezen. Ze zullen vast niet allemaal leuk zijn maar er zijn in ieder geval opties.

3 likes

Tegen mij heeft ooit iemand gezegd, ‘je moet niet zo veel met homo’s omgaan, anders kom je nooit iemand tegen’


4 likes

Ja zo herkenbaar! Echt niet te doen gewoon.

1 like

Hahaha ja m’n post was vooral ook cynisch bedoeld. Veel mensen zeggen dat ook (veelal mensen die in een relatie zitten). Zo storend als mensen “goedbedoelde” adviezen geven of opbeurende dingen zeggen.

Ik denk hier de laatste tijd ook vaak aan en ik bedenk me dan vooral hoe heerlijk het was om kind te zijn :joy:

1 like

Ik herken ook alles wat je zegt. Je moet minder veeleisend zijn. Ga weeeeg, ik ben niet veeleisend ik zoek gewoon DE klik. En elke keer als ik denk van ja dit zou wel iets wat kunnen zijn is het niet wederzijds. Ik vind altijd iemand leuk die mij niet wil en andersom, het is niet zo dat echt niemand geĂŻnteresseerd is. Het is alleen zooooo frustrerend dat het bij anderen zo makkelijk lijkt te gaan? Terwijl ik me altijd bedenk hoe uniek het is dat iemand mij net zo leuk zal vinden als ik diegene.

5 likes

Hahahaha <3

2 likes

Ik vind dit ook zo tegenstrijdig. Ga naar de sportschool om iemand te zoeken, ga op singlereis om iemand te zoeken, pas je verwachtingen aan zodat je tijdens het zoeken meer hebt om naar te zoeken, maar ga vooral niet zoeken :question:

10 likes

Als je bindingsangst hebt heb ik nog een tip. Echt de tip der tips.

Gewoon een keertje een relatie nemen en er voor open staan :grinning:

13 likes

Hahaha ja nou inderdaad! Was een goede comeback geweest