Het leed dat single zijn heet

Wel met lesbo’s!

Ik heb wel een vriendin die nu happy in een relatie is met een jongen van de singles reis…

1 like

Er zit tegenover mij in de trein een stelletje dat klef aan het doen is. Normaal denk ik er niet zoveel van maar nu vind ik het zo lief en doet het me pijn dat ik niet iemand heb die me vast kan houden. Dat lijkt me zo zo fijn

3 likes

Dit ben ik denk forever. Ik ben al best een tijd single en heb echt het gevoel dat ik nooit meer iemand ga vinden. Mijn ex wordt binnenkort vader en is inmiddels al getrouwd. Soms denk ik dat de liefde niet voor mij is weggelegd (klinkt heel triest dit I know).

Kan dit topic trouwens niet verplaatst worden naar het liefde en relatie gedeelte?

1 like

Ik weet echt niet wat ik wil/moet doen.
Ik heb Ba.doo en Hin.ge gedownload, maar ik word zo ziek van hetzelfde riedeltje: wat doe je in het dagelijks leven, wat zijn je hobby’s, blablabla. Ook durf ik niet op date te gaan uit angst dat ik tegenval.

Ik wil scharrelen, maar weet dat het echt geen goed idee is, omdat ik al gauw in mijn feelings ben.

Ik ga deze zomer een paar keer festivallen, dus hopelijk levert dat wat op, maar ik vraag me echt af wat ik verkeerd doe.

:hugs:

1 like

Misschien is het toch allemaal niet zo erg… :wink:

6 likes

Ik ben verbrand precies tussen mijn schouderbladen en op mijn rug waar je zelf niet goed bij kan met zonnebrand (of aftersun…) smeren…

Heeft iemand hier al iets geweldigs op gevonden??

1 like

Misschien een borstel gebruiken waar je je rug mee kan wassen? En dan zachtjes insmeren? Of een spons op een stok, volgens mij hebben ze die bij action. En dan hopen dat niet alle zonnebrand opgezogen wordt door de spons.

Of een leuk persoon zoeken om je lekker door te laten insmeren

Ik ben net thuis van een weekend weg met een redelijk grote groep vrienden van vroeger en werkelijk iedereen had een relatie of kwam net uit een hele lange relatie. Het hele weekend ging eerst over hypotheken en banen en hoe succesvol en blij iedereen is, terwijl ik net met mijn studie ben gestopt, weer thuis woon, mijn laatste werkdag heb gehad en alles een rotzooi is. En daarna ging het alleen nog maar over hun rol binnen hun relatie en hoe binnen vijf jaar we allemaal wel getrouwd zijn en kinderen hebben (ik weet vrij zeker dat ik dat niet zal zijn) en dit was drie dagen lang het enige waar iedereen het over kon hebben. Heb het daardoor helemaal niet leuk gehad en kwam doodmoe thuis.

Ik heb het prima gevonden om alleen te zijn want ik had een hele hoop dingen waar ik mee moest dealen en ik kon daar even niet iemand anders bij hebben. Of ja, prima, ik wist dat dat even zo moest. Maar ik heb me dit weekend zo vreselijk ongelukkig en zo’n faalhaas gevoeld. Ik ben echt wel verliefd geweest maar het was nooit wederzijds en om de een of andere reden wil het gewoon niet lukken?! Laatst, toen een collega erachter kwam dat ik nog nooit een relatie had gehad, zei ze “maar je bent zo leuk en knap en intelligent, hoe kan dat nou? Dan moet het toch wel aan jou liggen? Ben je te kieskeurig?” en toen voelde ik me ook al zo kut

Het voelt gewoon echt alsof het niet voor me is weggelegd en nu na dit weekend zit ik er zo doorheen. Ik wil dit niet meer :mad:

1 like

Wat een rotopmerking is dit toch echt. En als je boos zou worden zou ze zeker beledigd zijn omdat het goed bedoeld is. Hoe kan je zoiets zeggen. Of denken überhaupt. Nee, het ligt níet aan jou. Ligt nergens aan, alleen aan het toeval, als twee mensen elkaar vinden is dat ook toeval. Mooi toeval, maar dat wil helemaal niet zeggen dat die mensen iets wel goed hebben gedaan en vrijgezelle mensen niet. Zulke kwalijke gedachten vind ik.

Vervelend zo’n weekend. Hoop dat je het van je af kunt zetten :heart:

8 likes

Hele dikke knuffel, het is best herkenbaar…

1 like

Nou dat precies! Ik denk hier best vaak overna, wat een geluk je toch hebt als het toeval wil dat je elkaar vindt. Verbaas me er ook over dat dat kan. Maar dat je dan iets verkeerd doet alleen maar omdat jij die ander niet hebt gevonden? Pff… ik snap ook niet waarom alle waarde als persoon op een relatie moet liggen. Alsof alle goede eigenschappen en dingen waar je trots op bent niet meer tellen omdat je alleen bent? Hou toch op.

@Madrid ik zie deze vrienden niet zo vaak, heb andere vrienden die nooit zo zouden doen waar ik vaker mee optrek dus ik vind het aankaarten nu niet waard, maar als dit nog een keer gebeurt zeg ik er idd wel wat van. Ik snap ook niet dat er geen andere gespreksonderwerpen te vinden waren? Er is zoveel om over te praten en ik snap dat dit hen bezig houdt maar dit moet toch ook niet leuk zijn geweest voor die jongen die net uit een breakup kwam? I don’t get it. :woman_shrugging:t4:

@Kamerbreed Nou, dat ook idd. Moet je dan maar settelen voor minder omdat je dan tenminste in een relatie zit? Sorry hoor maar dat wil ik niet. Ik heb ook geen belachelijk hoge eisen, ik wil alleen dat het klikt. En als het dat niet doet ga ik ook niet mezelf forceren en dan ongelukkig samen zijn. Snap dat niet hoor, ben veel liever alleen. En normaal gesproken sta ik daar ook volledig achter maar na zo’n week… pfff.

@Flerken <3 jij ook, ik hoop dat het je niet teveel dwars zit.

Voel me wel een stuk beter na jullie reacties, dank jullie wel. iig dat je er niet alleen in bent en ik niet compleet overtrokken reageerde haha. Goddank voor dit topic. :heart:

7 likes

Ik word er ook gek van dat mensen er maar vanuit gaan dat ik wel iemand zal hebben en op zijn minst al getrouwd ben. Als ik dan vertel dat ik nog niemand heb omdat ik niemand tegenkom, die verbaasde gezichten: Huh jij??? Maar je ziet er zo bezet uit ofzo!! Laat je handen eens zien? Draag je een ring ofzo dan?? Huhhh maar je bent zo leuk en knap, ik denk dat niemand op je af durft te stappen etc etc

Vreselijk. Ja ik ben harstikke leuk lief en zie er prima uit, maar ik ontmoet gewoon niemand waarmee er een klik is? En nee ik ga niet uit, en nee ik heb geen mega vriendinnengroep.

Frustrerend

4 likes

“Je ziet er zo bezet uit” hahahaha alsof dat kan? Wat betekent dat nou weer?

En je bent te intimiderend om op af te stappen kan je toch ook helemaal niks mee? Wat moet je dan? Rondrennen en roepen dat je single bent en iedereen bij je langs mag komen? Ik snap de insteek wel dat je (algemene je, niet jij specifiek) je naar mensen open kan stellen ipv heel gesloten zijn maar als je niemand vindt met wie het klikt houdt het op he. “Je verdient iemand” is niet hetzelfde als gelukkig zijn. Het moet wel de juiste iemand zijn.

1 like

Haha ja echt he, dat vroeg ik ook aan die persoon, maar die had er uiteraard geen antwoord op. Alleen “Ja geen idee, dat straal je uit ofzo…”
Ik zei ook tegen diegene dat ik voortaan wel een bordje zou omhangen met single, en dat ik maar overal moest aankondigen dat ik single ben.

@Hufflepunk @Flerken zo herkenbaar! Ondertussen ook bang dat ik forever alone ga zijn… Ik hou niet van uitgaan, ik heb geen grote vriendengroep, redelijk introvert ook wel

Dit allen betekend helaas helemaal niks, want ik heb dat wel en heb ook geen partner. Gelukkig hebben ze nu iets als online dating!

2 likes

Ik meld me ook. Ik heb eigenlijk ook nog nooit een serieuze relatie gehad. Ik klap compleet dicht als ik iemand leuk vind en ga dan eerder heel ongeïnteresseerd doen dan dat ik laat weten dat ik diegene leuk vind. Daardoor blijft het eigenlijk altijd bij een crush waar verder nooit wat mee gebeurt:(.

1 like

Mensen die je willen koppelen. Tyf op echt. Ik ben niet wanhopig, ik wil niet gekoppeld worden.

14 likes

Yes, beetje hetzelfde maar ook niet helemaal. Ik klap niet dicht, maar kom gewoon altijd mannen tegen waar het uiteindelijk niet mee werkt. Heb ook geen zin meer om te daten, dus misschien moet ik maar een kat of hond nemen.

1 like