Hoi hoi!
Dit is geloof ik mijn eerste bericht in dit topic ooit. Ook niet in het egf tijdperk. Ik heb wel vaak meegelezen en heb meegeleefd en gefrustreerd. Nu ben ik op het punt dat ik ook eens wat wil delen.
Ik ben een eeuwige vrijgezel, en heb er tot kort geleden zeker niet onder geleden. Ik vind dat ik alsnog een leuk leven heb, leuke vrienden, leuke dingen doe. En wat helpt; ik had ook wat vrijgezelle vrienden, dat scheelt. Nu heb ik steeds minder vrijgezelle vrienden en steeds meer huwelijken en babies in mijn omgeving. Nu begint het echt te kriebelen en slaat frustratie toe.
Mijn jongere zusje heeft mij aan iemand gekoppeld (hier sta ik overigens voor open, hartstikke leuk om zo nieuwe mensen te ontmoeten) die nog eens met mij wil afspreken.
Ik voel niet zoveel voor een nieuwe date om meerdere redenen, naar de voornaamste was dat ik nu eenmaal niet zo kapot van hem ben. Mijn zusje zei me dat ik het voorstel om opnieuw af te spreken enkel om die reden mocht afslaan als ik wekelijks meerdere uitnodigingen krijg van leuke mannen…
Dat was echt best wel een steek in mijn hart, en ik reageerde vrij fel, maar ik begin het langzaamaan wel te geloven.
Herkennen jullie dit? Dat je langzaamaan aanvoelt dat je toch je eisen/verwachtingen/voorkeuren aan het bijstellen bent terwijl je er eigenlijk niet achter staat?