Als je hem gelijk blokken te drastisch vindt, kun je misschien eerst waarschuwen? Dan zeg je dat je zijn berichten van de laatste tijd als vervelend hebt ervaren, en dat je de komende tijd danwel überhaupt geen contact meer wil. En dat je hem zult blokken als hij dat niet kan respecteren.
Bweh ik ben de onzekerheiden van daten en single zijn zo zat aan 't worden. het niet weten waar je aan toe bent, waar het heen gaat lopen, wat hij van je vindt, hoe lang het gaat duren voordat je je echt op je gemak gaat voelen bij hem…
geef mij maar gewoon weer elkaar al jaren kennen, insider jokes hebben en totaal tevreden zijn met elke avond samen op de bank of in bed te liggen <3
Wow pf, krijg een naar gevoel van zulke acties. Succes daarmee
Wow, dat gaat echt veel te ver! Slim dat je alles hebt verandert! Dit is echt een actie waarvan ik zou overwegen aangifte te doen. Belachelijk!
Wat? Dit is echt grensoverschrijdend op zoveel manieren! Ik hoop dat je je nog wel veilig voelt, als er zo’n inbreuk is gedaan op je privacy. Echt supergoed dat je hem hebt geconfronteerd! Dapper!
Ik heb zo onwijs veel werkstress op het moment en iemand heeft die emmer net nogal laten overlopen. Nu zit ik in een mega drukke trein onderweg naar huis, op het trapje en ik ben zo onwijs moe en klaar met alles. Dit is echt zo’n moment dat ik heel graag een vriend zou willen hebben om tegen hem aan te kruipen/te bellen/bij uit te huilen.
Wel een shout out voor mn moeder die mijn uitbarsting net opving though…
Lief, dank je wel. Het is inmiddels wel weer wat gezakt gelukkig. Zit inmiddels in ieder geval op een normale stoel. 
Ten eerste: natuurlijk mis je niet iets! Iemand vinden die echt bij je past en er hetzelfde in staat als jij is denk ik echt een kwestie van geluk en toeval, en welke verwachtingen mensen hebben. Hoe weet je trouwens dat hij jou minder leuk vindt dan jij hem? Heeft 'ie dat laten merken? Of vul je dat zelf in? Als je die twijfels een beetje los kunt laten, kun je misschien ook op een leuke en ontspannen manier met hem omgaan en meer ervan genieten.
Wat ik wel merkte bij mezelf toen ik nog aan het daten was: ik had het idee dat ik soms te graag wilde dat het iets ging worden, ongeacht of ik de persoon heel leuk vond. Ik wilde gewoon ‘huisje boompje beestje’, ook met een jongen die eigenlijk niet echt bij me paste. Maar ik maakte mezelf wel wijs dat hij het hélemaal was. Misschien herken je dat ook wel een beetje?
Ik kan inmiddels wel concluderen dat ik bindingsangst heb. Dagelijks pieker ik over mijn onvrijwillige relatiestatus en ik zou er uren over kunnen zeiken, maar ik ben weg zodra iemand interesse toont en op date wil. Ik ging pas ook naar een festival en voelde me zo ongewild en lelijk, hoe ongezond dat ook is.
Helaas kan ik sinds gister ook meeposten in dit topic.
Ik jank mijn ogen uit mijn kop ,ik was even vergeten hoe liefdesverdriet voelde.
Wat rot voor je. Sterkte…
Bedankt. Ben de hele tijd mijn gedachten aan het relativeren, en gelukkig weet ik dat het niet door mij komt.
Alleen de manier waarop(via sms na 5 jaar?!?) dat krijg ik niet uit mijn hoofd. Tot nu toen zijn alle mannen in mijn relatie leven zeer zwak geweest op de manier waarop ze het verbreken. Dit kwetst mij het allermeest.
Mannen zonder lef.
dat meen je niet. Echt bizar, enorm respectloos vind ik dat. Kan me goed voorstellen dat je daar heel erg teleurgesteld in bent. Overigens ben ik bezig in Hotel Hartzeer, een boek over liefdesverdriet, best wel een aanrader om te lezen, haal er veel troost uit.
Inderdaad respectloos maar juist door dat ik dit vaker heb meegemaakt, heb ik nu wel ergens een klein beetje het gevoel dat ik hier boven sta en dat hij hierin de zwakste is, zijn karma komt over een paar weken wel.
Bedankt, Ik zal het boek eens googlen. Wie weet is het iets voor mij ondanks dat ik amper lees.
Inderdaad via sms, zijn woorden waren dat er niks meer te bespreken valt en dat hij niet wilt praten.
Terwijl dit bericht echt uit het niets kwam, geen enkele aanleiding geen ruzie geen problemen gehad helemaal niks.
Ik wil even zeggen dat ik je verhaal een beetje hebt gevolgd hier en dat ik het mega knap vind hoe je nu op de situatie terug kan kijken. Ik zit/zat zelf in een lastige situatie (een beetje soortgelijk maar toch ook weer heel anders, ik herkende vooral die hele heftige verliefdheid en hoe je er dan tegen aan kijkt) en heb nog steeds heel veel verdriet ervan. Hoop dat ik het binnenkort ook gevoelsmatig echt kan afsluiten net zoals jij hebt gedaan en dan sterker uit deze afgelopen bijna 10 maanden kom…
Wow na vijf jaar zoiets uit het niets? Jezus wat een laffe move, hij is je echt wel wat meer context verschuldigd. Sterkte!
Dat zocht ik eigenlijk maar kon het niet vinden. thnx!
Het is members only, weet niet of je erin kunt. Ik kan je aantal posts niet zien helaas.