Pffff dit inderdaad. Ik wil alleen iemand als hij m’n leven makkelijker maakt. Geen interesse in iemand die lastiger maakt. Dat doe ik zelf wel.
Dit laat me denken aan een van de grappigste posts die ik ooit van jou gelezen heb, iets met een zuid amerikaan en een hoed? Ik weet het niet meer precies maar @grace was er ook bij betrokken
Edit: echt aan t graven in mn brein maar iets met op stap gaan en aangetrokken worden tot kleine mannen met hoeden terwijl je vriendinnen denken dat er echt wel wat beters te fixen valt (aka story of my life)
Hahaha tranen over mijn wangen ff aan mn vriendinnen laten weten dat ik niet de enige ben
Hahaha oke, ik moet heel goed nadenken.
Mensen die ook echt in het buitenland wonen:
- Letland(3x)
- Geboren in India, maar daarna naar de Uk verhuist
- Canadees
- Canadees die in Curaçao woonde maar met Chinese roots
- Oezbekistaan
Nederlanders met buitenlandse roots
- half Israëlisch
- half Brits, maar geboren in Taiwan
- half Koreaans
- Colombiaan
- Libië(uit mijn hoofd)
- zuid-afrikaan
- half Marokaans/zuid amerikaans
Ik denk dat ik er nog wel wat vergeet en dan is dit nog maar de lijst waarmee ik seks heb gehad, niet eens waarmee ik heb gedate(dan heb je echt een wereldkaart vol)
Hahaha ik lees echt indrukwekkende dingen hier. Soms voelt het alsof ik achterloop omdat ik nog single ben, maar nu voelt het bijna alsof ik achterloop omdat ik nog niet tot de 5 nationaliteiten kom
@Oprah Ik heb ook een tijdje met een kiwi gedate maar hij was een beetje een nerd en achteraf denk ik echt ‘que’?
Verder ben ik blijkbaar echt een stuk nationalistischer bekrompen dan ik dacht want heb alleen verder gezoend met een Ier, een Peruaan en een Nederlandse man met Surinaamse roots. Verder alleen Hollandse boeren.
Ik zei het toen ook al, maar dat was echt mijn favo post. Moet er nu weer hard op om lachen
3 Brazilianen en 3 Fransmannen ik heb denk ik wel een bepaalde voorkeur.
20 stempels hier, ik doe op reis graag veldwerk en houd van single zijn.
Ik was as we speak info aan het opzoeken over Work&Holiday in NZ. Good to know
(zeg ik nu heel stoer, maar als het er op aankomt, gebeurt er waarschijnlijk weer niks haha)
Ff Tinder aanslingeren, vooral in de grote steden/Randstad is dat echt expat paradise.
Of een half jaar in het buitenland wonen, helpt ook ontzettend goed voor de ranking! Of even een paar maanden backpacken
Ik vind het altijd eng als mannen geen Nederlands spreken, ben dan bang dat ik me niet goed uit kan drukken en dat alles mis gaat
Het is toch super ouderwets om je te schamen voor het aantal seks partners? Juist fijn dat je zo hebt genoten!
Ik hou wel een lijstje bij omdat ik het anders niet meer weet
ik houd geen lijstje bij en ik weet het inderdaad niet meer
Ik had ooit een lijstje op een vorige telefoon en uiteindelijk ben ik die kwijtgeraakt bij het instellen van een nieuwe telefoon. Vind ik oprecht kut haha
Krijg er een beetje rooshv vibes bij met die nationaliteiten waar ze opscheppen over hoeveel ‘flags’ ze al hebben.
Daarom heb ik 'm ooit naar een vriendin gewhatsappt, valt altijd terug te vinden en zo nu en dan update je 'm en stuur je hem nog een keer
Poortje betreden