Ja ook heel normaal, denk ik, ook al ben je het grootste deel van de tijd wél tevreden met je (single) leven en twijfel je niet aan jezelf. Herken 't ook wel van sommige momenten terwijl ik me verder momenteel top voel, over het algemeen. Maar het zijn maar weinig mensen die echt per se alleen WILLEN blijven, denk ik (kan zelf maar één zo’n persoon bedenken in ieder geval). Dus ook niet gek om er soms van te balen. En het weer is natuurlijk echt ook perfect nu om tegen iemand aan te hangen. Ik zwelg er meestal maar gewoon even in (nu bijvoorbeeld), in de wetenschap dat het ook altijd weer over gaat 
Denk overigens wel dat er genoeg mensen zijn die je zien zitten hoor, wat @Amphitrite zegt, het zijn alleen jammer genoeg niet altijd de mensen waarvan je het weet, of die je op het goede moment tegenkomt, of die je zelf ziet zitten (case in point: die een beetje eager jongen van laatst, toch?
). Komt naar mijn mening inderdaad best wat geluk bij kijken en soms duurt het echt tergend lang (of gebeurt het wellicht nooit). Hoorde toevallig laatst van een kennis die achterin de 30 is, een traject in ging om alleen een kindje te krijgen, en nu voor het eerst in haar leven iemand heeft ontmoet met wie het serieus wat lijkt te worden. En de moeder van een vriendin kreeg haar samen met een man met wie het snel stuk liep, had daarvoor nooit een relatie en heeft daarna pas achterin de 50 opnieuw een relatie gekregen. Zijn niet echt de standaardverhalen maar vind ze wel altijd leuk. En hoop zelf ook wel iemand te ontmoeten op den duur, maar ja, meer dan af en toe eens op date gaan en er een beetje voor open staan kan je er toch niet aan doen, dus maar gewoon moedig voorwaarts en soms even balen.
Ik wilde sowieso in dit topic komen posten want ik ga dit weekend weg met twee stellen, haha (twee vriendinnen en hun vriendjes), het wordt vast super gezellig maar ik voel me wel lichtelijk het vijfde wiel in deze situatie