Het leed dat single zijn heet

Leuke mensen (sorry voor triple post maaaar), ik heb een date op 7 december! Hij woont niet in NL, dus daarom zo laat.

Na wat appen, heb ik gisteren 2+ uur met hem aan de telefoon gehangen. Ik probeer niet te hard van stapel te lopen maar hij is tot nu toe echt heel leuk en lijkt ook enthousiast over mij :slight_smile: Heb nog bijna niemand over 'm verteld omdat ik het idee heb dat alles waar ik te enthousiast van wordt binnen no-time weer verdwijnt. Maar goed, ik vind de date fase altijd heel leuk, eens zien of we de proefperiode overleven…:sweat_smile:

20 likes

Same want GEEN SCHOONFAMILIE :tada::tada::tada::tada::tada:

5 likes

Ja heerlijk. Heb nog steeds nachtmerries dat ik op eerste kerstdag altijd bami moest eten :joy:

1 like

Hahaha oh god. Of die keer dat we lootjes gingen trekken maar de rest van de familie collectief besloten had om toch maar niks met gedichten of wat dan ook te doen, had ik dat dus voor niks wel gedaan. Of die keer dat ik zelf (met ex dan) het hele kerstdiner naar schoonfamilie mee moest nemen want vegetarisch was toch echt te ingewikkeld. Toetje zou wel lukken. Zat daar gelatine in. Ongelofelijk.

Ga nu denk ik gewoon de hele kerst met m’n moeder en broertje chillen en dan nog dajge met de rest van de familie - helemaal prima.

Waren het wel een beetje aardige mensen? :sweat_smile: Gelatine kan ik me nog iets bij voorstellen dat je dat over het hoofd ziet, maar het is toch gewoon absoluut niet gastvrij om geen vega hapjes te hebben? Zou dat zo jammer vinden. Ga dan liever uit eten of thuis koken en daarna later in de avond aansluiten ofzo.

Meh ja, ik vond de schoonfamilie ook altijd zo’n ā€˜moetje’. Ik was liever de gehele kerst met mijn eigen familie, veel gezelliger. Eigenlijk vond ik mijn ex ook geen gezellig type tijdens zulke gelegenheden, misschien hadden we het gewoon altijd gescheiden moeten vieren.

2 likes

Wat een sukkel. Kop op!

Hoe goed ken je m? Komt het initiatief als hij komt altijd vanuit jou? Zou het kunnen dat ie een vriendin heeft? Heb dit ook een keer meegemaakt… die man was getrouwd maar dat wist ik niet. Ik wilde niks serieus van hem, en nam eigenlijk ook geen contact met hem op. Dus als we afspraken kwam het vanaf zijn kant. Maar toen ik een keer spontaan een appje wilde sturen, bleek dat ik zijn whatsapp afbeelding ook niet kon zien. En toen bleek dat hij me steeds blokkeerde als hij niet van plan was met me af te spreken, zodat hij niet in verlegenheid gebracht kon worden. Vond t zo onsympathiek, heb m ook niet meer gezien sindsdien.

Ja mm exscharrel heeft dit ook een keer gedaan toen hij serieus datete met een vriendin en op haar verjaardag was. Hij was bang dat ik zou appen en familieleden dat zouden zien :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Nou, ik vond het niet zo’n probleem want vond m toch niet super. Ik kwam erachter omdat hij dus opeens wel weer contact opnam en ik hem ermee confronteerde dat hij mij (voor mijn gevoel uit het niets) geblokkeerd had en dan toch weer contact opnam. En dat ik dat een kneuzenactie vond. Toen probeerde hij het voor mij recht te breien met dat hij getrouwd was, dus ā€˜logisch’ dat hij dat deed.

Ik heb twee weken geappt met een jongen die op z’n jongens best wel droog/kortaf kon reageren dus ik verwachtte er niet veel van, maar ineens vroeg hij me op date. Dat was afgelopen vrijdag en echt supergezellig wat ik niet verwacht had! En hij vond het blijkbaar ook leuk want nog voor dat we afscheid waren vroeg hij al om een tweede date, die is aankomende zondag.
Nu zijn we in de tussentijd dus weer een beetje aan het appen maar hij is weer zo droog en kortaf. Ik weet wel dat ik me daar niet druk om moet maken in dit geval maar het is irritantšŸ˜…

8 likes

Oh ik ben echt deze persoon. Ik kan gewoon niet fatsoenlijk appen haha. Goed dat je het een kans gaf/geeft!

4 likes

Vind het echt naar voor je dat je hier zo mee zit. Een goede vriendin communiceert toch wel gewoon helder? Iemand is toch niet zoooo druk dat ie dagenlang nodig heeft om te antwoorden? Ik heb zelf nog wel eens moeite met bellen ofzo, maar berichtjes kan iedereen beantwoorden.

Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Ik heb dus bijna een jaar geleden iets afgebroken met een scharrel omdat hij me volkomen negeerde en toen ik hem daarop aansprak bleek hij een vriendin te hebben gevonden en te laf te zijn om dat te vertellen. Maar ik vind het zo stom dat ik soms nog steeds aan hem denk en mis hoe chill het met hem was. De seks was ook zo belachelijk goed maar hangen met hem was ook gewoon heel fijn. En ik voel me een domme trut dat ik dat mis met iemand die me verder zo behandeld heeft.

1 like

Ik snap dat helaas wel :frowning: Heb ongeveer hetzelfde met mn oude date (hij had dan geen vriendin maar hij negeerde me wel ineens) en ik denk nog steeds aan hem soms omdat hij verder wel heel lief was altijd. Terwijl hij waarschijnlijk geen seconde meer aan mij denkt.

Dus ik snap je wel! Maar je kunt hem beter wel gewoon proberen te vergeten, want zo’n jongen/man is jouw tijd niet waard. Je komt vast een veel leuker iemand tegen :two_hearts::two_hearts:

1 like

Mijn leed: die fucking kerstlampjes alleen moet ophangen in de boom.

4 likes

Haha, daarom heb ik een nep boom gekozen die inclusief verlichting komt.
Scheelt veel gezeik :joy::see_no_evil:

1 like

Omg ja echt hĆØ, daarom staat mijn boom al een week, kaal, te wachten om te worden versierd :sob:

1 like

Ik stond op het punt om alles weg te gooien, vooral toen ook de lampjes nog eens kapot gingen. Ben lamg niet meer zo gefrustreerd geweest hahah
Maar hij staat!

1 like

@lauraD hahah ja dit overweeg ik ook voor komend jaar.

@Kruiswoordpuzzel hahah hier heeft hij ook 2 dgn ā€œuitgehangenā€ .