Het leed dat single zijn heet

Trots op je!!! :muscle:
Ik laat me inspireren door jouw goede gedrag ga het vanavond ook echt doen!

1 like

Daarom heb ik lekker geen boom haha :joy:

1 like

precies dit, wat een gedoe.

2 likes

Als het een neppert is kan je de lampjes gewoon laten zitten. Die bij ons thuis zitten er al 10 jaar in :joy:

Ik zat laatst op m’n werk in de kantine te kijken naar de contactpersonen die medewerkers hebben opgegeven in geval van nood.
Collega a: partner
Collega b: partner
Collega c: partner
Collega d: partner
Collega e: partner
Flexican: moeder :upside_down_face:

36 likes

Haha shit that reminds me, ik moet dit nog om laten zetten :face_with_hand_over_mouth::crazy_face:

2 likes

Hahaha mijn moeder is ook mijn contactpersoon.

1 like

Hahaha ik dacht hier laatst ook aan. Ik moet dit ook opgegeven maar mijn ouders wonen totaal niet in de buurt? Wordt waarschijnlijk een vriendin dan :joy:

1 like

Single leed: ik heb het zoooo koud nu in bed :cold_face: toen ik nog samen sliep had ik alleen een hempje aan in de winter.
Nu heb ik een dunne trui aan met legging, 4-seizoenen dekbed en nog een 1-persoondekbed erbovenop. O ja en sokken want heb echt ijsklompjes als voeten. En het is nog niet eens aan het vriezen echt. Help :expressionless:

1 like

Een elektrisch deken is geweldig!

1 like

Hahah neem een kruik of een electrisch matrasding

1 like

Ooh ik ben denk ik te veel gewend om alleen te slapen, want ik doe juist geen oog dicht als ik met iemand slaap. Zo warm en bewegend en ademend.:dizzy_face:

3 likes

Poeh ik heb het nu wel even lastig. Ik heb vakantie en voel me een beetje eenzaam in de kerstmaand. Genoeg dingen te doen, maar moet dus overal alleen heen. Ik vind het echt even niet leuk nu.

@Pabbles, @S.onrisa @Banananana, late reactie :see_no_evil: dank nog voor de tips! Ik had vroeger altijd een elektrische deken maar ooit een eng verhaal gelezen over een deken die in brand is gevlogen. Dus nu durf ik niet meer haha
Kruik/pittenzak heb ik maar vergeet ik altijd. En dan te lui om weer op te warmen

Maarrrr de extra deken was heerlijk warm! Dus dubbele dekens :ok_hand:t3::muscle:t2:

Het kwam even binnen dat je in een relatie grote beslissingen samen moet maken. Of tenminste, je raakt altijd een ander als je een beslissing maakt die voor jou groot is. Besluit je bijvoorbeeld een totaal andere baan (met andere uren) aan te nemen, dan heeft dat effect op het leven van de ander. En ook op de toekomst samen. Wil je naar plaats x verhuizen, dan kan dat niet zomaar.
Soms lijkt het me fijn om een ‘team’ en ‘wij’ te zijn. Maar nu ben ik even heel blij dat ik alles in mijn eentje kan bepalen en niemand afhankelijk van mij is of andersom.

16 likes

Ik heb net gebeld met m’n 95-jarige Poolse opa en die wreef het zware single bestaan er lekker in.

‘Ik wens dat je een man vindt, want alleen zijn is vreselijk. Dat wil je echt niet. Het is vreselijk als je alles zelf moet doen.’

‘Ik hoop dat je niet een gezin krijgt zoals dat waar jij uit komt. Maar kind, dat daar kan jij niks aan doen natuurlijk.’ (m’n ouders zijn vroeg gescheiden)

‘Je moeder zal er niet eeuwig zijn. Als je moeder dood is, heb je niemand meer.’

En dat ik vriendinnen heb om leuke dingen mee doen, is natuurlijk niet goed genoeg.

Thanks opa voor deze kerstwensen.

Dit zei een vriendinnetje ook al, en ik snap het ook wel. Ik hoor aan z’n stem dat ie t goed bedoelt allemaal, maar het is wel heel deprimerend hahaha. Ik zeg ook steeds ‘maar opa ik kom alleen eikels tegen, ik ben liever alleen dan met een eikel’. Hij denkt dat m’n standaard te hoog is hahaha.

Ik ben nu trouwens 29 en hij zeurt al sinds m’n 23e dat ik moet trouwen, ben het wel gewend haha.

1 like

Wij kunnen eeuwenlang swipen😂

2 likes

Ik ook niet

Heb nu voor mezelf een swipelimiet. Ik mag dan maar 50 keer swipen en met geluk swipe ik 1x rechts😂

1 like

50 keer per jaar? Of per uurtje op Tinder? :stuck_out_tongue: