Mijn doel is 1x per dag en dan 50 keer dus dat is in een minuutje wel gepiept hahahaha
Ik swipe zo vaak uit verveling en dat wil ik een beetje beperken.
Je mag maar 100 keer per dag swipen dus 50 keer per uurtje gaat sowieso niet lukken hahaha
Echt? Ik telde wel eens hoeveel mannen ik naar rechts swipete en dat was vaak maar 1 op 10/15. Heb alleen wel eens gezien dat ik door alle mannen heen was, niet door al mân swipe momenten.
Ja ik krijg vaak de melding dat mn likes op zijn. Dus je swipes naar rechts zeg maar niet je algemene swipes!
Oh maar wist niet dat @Marsepein alle 50 naar rechts wilde swipen. Dat haalde ik er niet uit.
Maar wow doe jij elke vent dan naar rechts? Waarom?
Edit: lees nu ook dat@marsepein gewoon 50x wil swipen. Dus naar links en mogelijk 1x naar rechts. Dat moet lukken hoor.
Ohh ik dacht dat jij juist bedoelde dat 50 swipes per uurtje betekent dat je alsnog makkelijk 350 keer per dag kan rechts swipen oid. Neehoor, ik swipe niet iedereen naar rechts, hoezo?
Snap er niks meer van
Jij zegt dat je melding krijgt dat je likes op zijn, maar dat gebeurt dus pas na 100 swipes naar rechts? Voor mijn idee doe je dan iedereen naar rechts als je aan zoveel naar rechts komt.
Ik snap het niet meer hahaha
Volgens mij kun je eindeloos swipen mits je niet over je likeslimiet heen gaat. En dan kun je alsnog blijven swipen alleen dan nog maar naar links.
Mijn plan is om 50 keer per dag te swipen. Vandaag zaten daar 0 likes tussen, maar misschien morgen meer geluk
Ik doe ook maar eens mee met klagen over single zijn. Bij vrienden houd ik me altijd âgrootâ en zeg ik dat het me heel goed bevalt alleen, dat ik niemand nodig heb, mezelf ook heel goed vermaak, het lekker vind om niet met iemand rekening te hoeven houden, etc., maar de waarheid is dat ik eigenlijk heel graag ook wel eens iemand in mijn leven wil die volledig voor mij kiest. Die me een knuffel of een zoen geeft, met een blik duidelijk maakt dat hij gek op me is, me trots voorstelt aan zân ouders, thuis op me wacht.
En ik dacht dat ik eindelijk zo ver was dat ik durfde te gaan daten, had iemand gevonden met wie ik een leuke avond had en die me nu volledig ghost en ik ben er dus nu alweer klaar mee. Ik kan echt niks met al die onduidelijkheid. Als ik nooit date hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken over waarom hij niet meer reageert, waarom hij een date afzegt, of hij mân persoonlijkheid niet leuk genoeg vond, blablabla. Maar ja, als ik nooit date ga ik ook nooit mijn kerst delen met een liefde en ga ik nooit samen het nieuwe jaar in.
Soms is het gewoon even stom allemaal. En dat wil ik niet tegen vrienden zeggen, want die gaan me sowieso zielig vinden, dus schrijf ik het hier maar van me af.
@Wish welkom
Heb vanavond een heel sterk verlangen naar mijn eigen gezin. In ieder geval een man, laatst ook bedacht dat ik eigenlijk heel graag 2 kindjes zou krijgen als mijn lichaam het toelaat en misschien een hond. Met kerst matching pyamaâs voor ons kopen en alleen met zân viertjes chocomel drinken voor de openhaard en slapen in de woonkamer; eigen tradities bedenken en voortzetten. Ben mijn familie voor de avond een beetje zat. Wil mijn eigen.
Pffft, zo rot om elk jaar met Kerst alleen te zijn. Er zijn zoveel dingen die ik zou willen doen. Ik weet dat het nu ongezond is om een relatie te nemen, maar het steekt toch.
Dadelijk is het januari en dan ben ik er wel overheen.
Ja dat klopt @ellegirltalk ik like soms wel eens 100 mensen maar dan swipe ik er ook makkelijk 100 naar links hoor
Dit is zo herkenbaar. Ik zit ook veel liever in mijn veilige bubbel waarin ik niets van iemand hoef te verwachten. Ipv mezelf weer blootstellen aan een persoon die mijn potentieel kan ghosten. En zo blijf ik in dezelfde situatie
Hoe bedoel je ongezond? Of is het specifiek op jouw situatie gericht?
Mijn situatie. Niet die van anderen
Ah, oké. Je eigen welzijn komt natuurlijk voorop dus als de situatie ongezond wordt, nog even op de tanden bijten. Wat zou je dan willen doen? Kan je het niet alleen doen?
Het zijn meer de gezellige dingen die ik met iemand zou willen doen. Samen een Kerstfilm kijken, naar de Kerstmarkt, met iemand aan tafel zitten ipv weer de eeuwige single zijn. Alleen kan ik dat natuurlijk ook, maar na een tijdje heb je wel eens behoefte om ziets met een ander te doen. Zo lastig
Ja, ik heb dit jaar maar 1 date gehad en eigenlijk bevalt dat me wel prima. Ik mis wel de intimiteit, maar verder mis ik the âdatinggameâ echt totaal niet. Al die âregelsâ en onzekerheid en twijfel aan mezelf, en de anticipatie op de mogelijke afwijzing/break-up. Ik vind het zo afschuwelijk en ik voel me mentaal ook beter als ik dat niet doe. Ik hoop gewoon dat het me gegund is om een keer iemand in het echt te leren kennen, met wie ik ook niet hoef te daten, maar die ik gewoon langzaam leer kennen (via werk ofzo) en dat dan de vonk overslaat Haha, totaal niet veeleisend ofzo. Maar dat lijkt me eigenlijk veel fijner dan het swipen en de kieskeurigheid die ik plots bij mezelf voel als ik date via Tinder. Dat het niet zo âzoekenâ is, maar meer dat ik er plotseling op stuit haha.
Snap ik! Kerstfilms zijn ook echt leuker om met minimaal 2 te kijken Die kijk ik inmiddels dus ook gewoon niet meer
Dat kutgevoel gaat gelukkig ook weer voorbij, daar zullen we voorlopig maar aan vast moeten houden.
Dat is rot en helaas heel herkenbaar. Hoop dat je desondanks fijne kerstdagen hebt gehad