Het leed dat single zijn heet

Ja en net tijdens nalezen raakte ik eigenlijk nog meer geïrriteerd door de discussie over hoe een man zich graag nodig voelt en daarom stiekem niet houdt van onafhankelijke vrouwen…

:o_o:
In de context van dit artikel doe ik net als @EllaFitzgerald alles fout haha

1 like

Ik keek een vlog van Jackie Aina en ze ging met haar verloofde en nichtje naar de speeltuin. Het zijn zulke kleine dingen binnen een relatie die mij zo fijn lijken.

1 like

Ik herken dit wel! Bij ons werd het onderwerp “mannen” vermeden als de pest en dan zou je verwachten dat je rebelleert/op zoek gaat naar de “verboden vrucht”, maar ik heb die fase nog steeds niet gehad. Ik ben op dat vlak zo streng voor mezelf, terwijl ik ook gewoon mijn behoeftes heb.

1 like

Nou ik ben op valreep van 2019 nog even gedumpt door mijn date, dus kom maar op met dat nieuwe jaar. Morgenavond eerst even mijn verdriet wegdrinken.
Had zo gehoopt dat het deze keer anders zou gaan :frowning:

1 like

Nee, wat lullig zeg! Gaat het een beetje? :heart:

Ja het neemt ook wel heel veel onrust weg, maar ik had het graag anders gezien. Hij heeft zich ook echt niet netjes gedragen, had ik niet achter hem gezocht… vertrouwen is weer kwijt in ieder geval!

Sorry, late reactie maar was even druk met werk. Maar zeker herkenbaar dat ouders dus meer impact hebben op hoe je date dan ik zelf dacht. Ik zeg ook veel niet, maar dan met name niet tegen mijn moeder. Mijn vader is eigenlijk heel cool, maar die is ook veel vrijer dan mijn moeder. Mijn moeder doet altijd alsof ze heel open is, maar ik zie aan d’r hoofd meteen dat ze het toch ergens afkeurt. Dus ik zeg niets meer.

Same, mijn moeder heeft echt haar angsten op haar kinderen afgevuurd. Niet eens bewust, maar nu ik terug kijk denk ik oei… Nu snap ik waarom ik zelf ook te voorzichtig ben geweest met date-dingen die het niet eens waard waren.

Ah getver, wat is er gebeurd?

Mmm, het onderwerp werd bij ons thuis niet vermeden maar het was wel heel duidelijk dat het niet gewenst was om met jongens om te gaan op die manier. Toen ik bijna volwassen werd was ik het zat. Toen ging ik spijbelen zodat ik in ieder geval met iemand kon zoenen. Echt slecht voelde dat, maar aan de andere kant dacht ik: Let’s go! Anders eindig ik als een 40 year old virgin. En het was ook wel tof om lekker ‘los’ te gaan, haha! Want ja, hoe los is zoenen nu eigenlijk maar dat vond ik toen heel wat XD

2 likes

Hij was lekker van twee walletjes aan het eten. Moet bijna kotsen van de gedachte dat hij nu met haar in bed ligt en hoe ik voorgelogen ben :frowning:

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:
Waarom zijn er zoveel egoïstische mensen op de wereld. Verdrietig voor je :frown: Gooi een lekkere huilfilm op en laat jezelf verdrinken in je favo guilty pleasure wijn/chocola/nieuwe mannen en hopelijk lukt het je om deze loser in 2019 te laten.

5 likes

Lief! Ga het er morgen lekker afdansen en dan zien we in 2020 wel weer verder. Hoop dat ons dan allemaal alleen maar leuke mannen gegund zijn

6 likes

Ben benieuwd of ik nog kan slapen. Wil zo graag boos op hem worden

Heel begrijpelijk. Heb je toch nog een beetje kunnen slapen uiteindelijk?

Rond vieren :grimacing:. En nu gewoon werken. Denk dat ik vanavond op de dansvloer in slaap val. Hopelijk in de armen van een (leuke) jongen

Ahh dat is wel klote. Ik hoop dat je vanavond een hele leuke avond hebt alsnog :heart:

He bah, naar zeg, zeker op deze manier. Werkze vandaag en veel plezier vanavond! :heart:

Lief allemaal! Het blijft steeds maar door mijn hoofd spoken waarom en hoe maar daar schiet ik natuurlijk niets mee op. Hoop mijn opgekropte woede om te kunnen zetten in een dutje maar zou het liefst tegen een boksbal slaan nu

Joeeee wie zit er ook lekker in z’n eentje een fles wijn leeg te zuipen vanavond? :smiling_face_with_three_hearts:
Komen jullie naar de ff chat?

7 likes