Het leed dat single zijn heet

Hoop dat het gezellig is! Ik ben helaas in gezelschap haha

Hele fijne avond iedereen :heart:

1 like

Ik heb mijn NYE film afgekeken. Ga nog even kijken of de hond naar buiten wilt en dan kom ik ri chat :raising_hand_woman:t2:

1 like

Ik ben er gewoon nog niet goed van :roll_eyes:. Verschrikkelijk

Wil heel graag ook even stoppen met datingapps, maar heel stom, heb aandacht van andere mannen nu ook wel nodig

Same hier

1 like

Heb mijn oude scharrel maar weer geappt hoop dat hij wil afspreken :grimacing:

1 like

Nice!

Dat heb ik vorige week gedaan maar viel een beetje tegen dus ik ben na drie drankjes weer weggegaan haha.

Dankjewel, dit moest ik even lezen!

1 like

Hebben er nog mensen leuke verhalen? Mijn date gaat last-minute niet door dus van hier voorlopig niks haha. Pff

Oh vervelend! Wel met een goede reden?
De leuke verhalen staan meestal in het datetopic haha

Daten is leuk maar man oh MAN dat afscheid nemen!! Ik moet echt een manier om dat minder ongemakkelijk te maken.

Had net een eerste date en we moesten buiten allebei andere kant op dus het afscheidsmoment was ineens. Ik dacht dat hij voor een knuffel ging, hij dacht dat ik wilde zoenen, dus kreeg ik ineens zo’n droge kus. In de verwarring gaf ik hem er nog een (?), zei “nou doei!” en liep weg? Huh? Wat? Kunnen we daar geen code of conduct voor ofzo? Pfffff.

6 likes

Mwa beetje twijfel. Maarja.
Jammer, zit nog niet in dat topic haha

Op Hin.ge zegt iemand: You look amazing with longer hair!

I hate it here.

Ik kondig nu altijd aan wat ik ga doen
“Oke ik ga je een knuffel geven”
En tot nu toe gaat dat altijd goed eigenlijk

Dat doe ik ook vaak maar bij deze leek het op het eerste oog gelijk op te gaan :’) was dus niet het geval

1 like

Ik laat het altijd maar gebeuren. Ook met hoi zeggen, de ander heeft vast een plan en om het niet akward te maken doe ik niks en zie ik wel wat er gebeurt. Al mijn familieleden hebben een ander manier van begroeten en ik word zo gek van die ongemakkelijkheid dat ik maar gewoon stil sta en afwacht.

3 likes

Oké als stok achter de deur zeg ik hier maar even dat ik morgenavond bij mijn knappe buurman ga aankloppen. Ik heb een kookvuur die zorgt voor kortsluiting en dan valt de elektriciteit uit als ik deze opzet. Nu was mijn plan om dit te doen en dan aan te kloppen bij de buurman (zit tegenover mij in hetzelfde appartement) en te vragen of hij ook problemen heeft met de elektriciteit en dan kijken hoe hij reageert. Of hij heel kortaf is of hulp biedt en even komt kijken ofzo en dan gesprek proberen aan te knopen. Of gaat dit te ver :grimacing: ik ben echt een noob op gebied van flirten.

25 likes

Nee joh grappig, laat weten hoe het loopt!

1 like

Jemig ik heb een tijdje terug nummers uitgewisseld met een jongen uit de buurt die ik op tinder tegen kwam.
Nu waren de app gesprekjes echt totaal niet spannend. “Hoi! Hoe was je dag? Wat ga je eten? Hoelaat moet je morgen op? Ga je nog wat doen vandaag? Hoe was je weekend?” Gewoon weinig boeiends dus niet echt een klik.
Het gesprek is al zeker 30 keer dood gelopen, maar ie-der-e keer probeert hij het weer met dezelfde soort vraag. “Heee hoe was je weekend?”

Omdat we verder ook niet echt interesse naar elkaar hebben uitgesproken vind ik het ook gek om ineens te zeggen “hee gozer dit wordt niks!” Maar ik vraag me toch echt af hoe vaak hij het nog gaat proberen voordat hij ook inziet dat dit niet echt ergens toe gaat leiden.

1 like

Zou wel appen dat het niks wordt. Ik denk dat hij niks door heeft

2 likes

En???