Misschien niet helemaal het juiste topic, maar weet niet waar het anders past.
Van jongs af aan heb ik eigenlijk één ding altijd heel zeker geweten, namelijk dat ik later kinderen wilde (en een gezin/huisje/boompje/beestje alles). Daar was nooit enige twijfel over. Maar ja dat bleek later allemaal niet zo makkelijk/vanzelfsprekend als ik dacht natuurlijk. Zie eerst maar iemand te vinden die dat ook met jou wil.
Nou had ik die persoon uiteindelijk gevonden en we hadden toen ook wel echt richting elkaar uitgesproken dat het serieus was en hadden het ook over trouwen en kinderen, dat we daar na een aantal jaar voor zouden gaan. Maar dat is nu weggevallen en nu weet ik niet of ik weer iemand ga vinden die dat met mij wil.
Inmiddels ben ik 30 en het is nog niet te laat natuurlijk, maar ik merk wel dat het voelt alsof de tijd meer gaat dringen. Alleen nou begin ik de laatste tijd ineens een beetje te twijfelen of ik wel écht kinderen wil? Of ik daar wel aan zou moeten beginnen (als ik dus überhaupt iemand vind en het me gegund is) en dat is best verwarrend. Maar ik weet ook niet wat ik anders met m’n leven zou moeten? In de zin van: zo heb ik het altijd voor me gezien (En op zich had ik ook niet verwacht op m’n 30e nog in een veredeld studentenhuis te wonen hahaha). Maar ja, het is niet dat ik in m’n eentje maar even kan kiezen voor kinderen (alleen een kind krijgen zie ik ook niet zitten). Ik vind het zo ingewikkeld dat je daarvoor dan afhankelijk bent van een ander. Die je dan maar weer moet vinden. Sowieso krijg ik het de laatste tijd een beetje benauwd van kleffe stelletjes en moet ik daar helemaal niet aan denken om daar deel van uit te maken, haha. Volgens mij weet ik gewoon even helemaal niet meer wat ik wil met m’n leven. Misschien is dit ook gewoon m’n 30ers crisis ofzo 

En wil deze jongen zeker niet wegjagen, denk echt dat het wel wat gaat worden. Dus houd vanaf nu gewoon m’n mond tegen hem over dit onderwerp en laat het hem uitzoeken. Ben alleen heel bang dat hij er dan achterkomt dat het niets is, maar ja