Netjes van ‘hee, het contact dat we hadden was gezellig, maar ik heb geen behoefte aan verder contact, groetjessss’. Offf je reageert niet meer of gewoon kortaf
Aarrgh. ik heb het toch nog niet aangedurfd! Ik wilde het deze avond na mijn late shift doen na 22u30 (hij is deze week ook altijd na 22u30 thuis, werkt ook met shiften naar wat ik kan horen), maar dan denk ik weer dat het misschien te laat is nom nog aan te kloppen, of dat hij het me nog erg kwalijk neemt dat ik in begin heb geklaagd over muziekoverlast bij hem (wat nu niet meer het geval is). Ik hoor wel dat hij nog altijd laat wakker is, dus het is niet zo dat ik hem zou wakker maken ofzo. Wie kan mij moed inpraten
En heb je het nog gedaan?
Blijkbaar nog heel veel keren, aangezien dit al een tijdje zo gaat. Het is al gezegd maar wees gewoon duidelijk, en maak het niet moeilijker dan het is.
Soms worden dingen hier zo overdacht (in het algemeen, niet naar jou specifiek hoor), dan denk ik: in de tijd dat je hier post had je het allang aan degene zelf kunnen vragen/het kunnen afkappen/op date kunnen vragen
Haha nee durfde uiteindelijk niet (zie uitleg boven).
Vandaag was echt even een heftige dag en dan mis ik echt iemand tegen wie ik even aan kan liggen.
Toch nog een kans wagen?
Iemand wel eens op singlereis geweest? Beviel het, en met welke organisatie was het?
Ik heb namelijk niet echt mensen in mn omgeving die een weekendje of week weg willen. Dus ik dacht, wellicht een singlereis… Maar eigenlijk durf ik niet
Ik ben op reis geweest met G adventures, naar Oeganda. Wil je daar mee over weten?
Haha, ik zat zelf te denken aan een weekendje ardennen ofzo dus Oeganda is heel wat anders.
Was het makkelijk contact leggen? Nog contacten aan over gehouden?
Nee maar meer over de soort organisatie. Snap wel dat je niet direct naar Oeganda wil.
Ik vond het wel makkelijk contact maken en heb ook nog contact met een aantal. Ik was op een 18 to 30 something’s reis. Was niet speciaal voor singles maar genoeg die ook alleen reisden.
Ik ben ook niet op singlereis geweest, maar wel ook met G adventures en vond dat heel chill (was in mijn groep ook maar één koppel en verder was iedereen alleen gekomen dus maakt wel makkelijk contact, ik zat op een vrij actieve reis dus ook jonge mensen, maar je kan het volgens mij ook aanvragen voor het boeken wat de groepssamenstelling is!)
Hier ook hetzelfde!
Dat zou de drempel voor mij wel verlagen.
Ik heb een vriendinnengroep met echt mijn beste vriendinnen. Nu waren we het afgelopen weekend een weekend weg. Eentje is nu net aan het daten, de rest heeft al een relatie, is getrouwd, en eentje is er zwanger. Ik ben de enige die single is. Op zich geen probleem, maar dit is het ENIGE waar het altijd over gaat. Altijd maar gepraat over schoonfamilies, relatieperikelen enzovoort. En ze hebben het over mij in de zin van ‘als jij dan een jongen vindt’. Ik vind het nu echt vervelend. Ik heb nooit het gevoel dat ik iets mis, behalve als ik bij hen ben. Ik ben echt heel erg bang dat ik aansluiting ga missen als ik nog veel langer single blijf. Ik wil echt hun verhalen wel horen, maar niet het hele weekend. Ik ben ook geïnteresseerd in de rest van hun levens, en ik zou graag willen dat zij ook geïnteresseerd zijn in de rest van mijn leven.
Het zijn verder echt de liefste meiden aller tijden en ik wil ze echt niet kwijt, want ik houd echt veel van ze! Maar ik was moe en oke mede hierom ben ik een dag eerder weggegaan van het weekend. Ik had van tevoren aangegeven dat ik er tegenop zag hierom, en ze zouden erop letten. Maar dat hield alleen maar in dat ik meewarige aaitjes en knuffels kreeg als het weer over de relaties ging. Ik vind het niet moeilijk om single te zijn, ik vind het moeilijk als de rest niks anders dan hun relatie lijkt te zijn.
Nu voel ik me eenzaam en wil ik ook een relatie. Maar ik wil helemaal geen relatie, ik wil gewoon connectie.
Edit: En ze willen het volgende vriendinnenweekend ook doen met alle vriendjes/partners erbij, zodat die elkaar kunnen leren kennen. Toen zei ik dat ik dan niet zou komen en toen kreeg ik alleen als antwoord ‘ja, dat begrijpen we wel.’
Klinkt niet echt als een gezellige boel maar eerder als een weekend vol relatietherapie sessies ah naar, heb niet echt goed advies maar zonde zeg.
Is het altijd al zo geweest of is het een recente evolutie?
Het is altijd al wel een beetje zo geweest, maar dit was de eerste keer dat ik de enige single was
Sommige mensen verliezen echt hun eigen leven wanneer ze een relatie krijgen. Ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik heb ook een paar vriendinnen gehad die dan alleen maar over dat soort dingen konden praten, alsof de rest van de wereld niet meer bestond. Hoogst irritant!
Tot hier had ik begrip voor beiden kanten, maar dit vind ik zo kut? Het is toch een VRIENDINNENweekend, dus het gaat toch om jullie vriendschap. Ik zou me echt afgewezen voelen, ze willen liever hun vriendjes erbij dan mij? Super lullig voor jou.
En ook die meewarige aaitjes en knuffels krijg ik uitslag van, je bent geen melaatse.