Het leed dat single zijn heet

Ik kom net thuis van m’n rijles en zie dat er chocolaatjes op m’n bureau liggen. Heeft m’n vader die neergelegd omdat hij het zo zielig vindt dat het niks is geworden met m’n vorige date <3

58 likes

Ja dit idd. Iedere keer hoop ik weer op een leuk kaartje ofzo, maar nee hoor…

2 likes

Net bijna m’n arm uit de kom (ok beetje dramatisch) jeuk op een plek op mijn rug waar ik nét niet goed bij kon… Single life :sweat_smile:

1 like

Leed van vandaag; elk jaar al bijna 6 kaar lang krijg ik elke valentijnsdag een kaartje van mijn beste vriendin. En ik stuur haar er 1. Nu heeft ze sinds een maand een vriendin. En ze heeft niets gestuurd. Doet me een klein beetje pijn

2 likes

:frowning: ik snap je gevoel. Mocht het helpen: heel veel liefs + een ghost hug van mij <3

2 likes

Jaa beetje kut… heel lief! Dank je wel!!

1 like

Bedoel je dat jullie de jaren hiervoor allebei alleen waren? En zij nu niet meer? Ik kan me voorstellen dat het pijnlijk is voor jou als ze dan ineens geen kaart meer stuurt, het leek toch een beetje traditie te zijn geworden. Heb jij haar wel wat gestuurd? Dan ben ik wel benieuwd hoe ze erop gaat reageren. :pensive:

1 like

Echt kut dat ik niemand op pad kan sturen om ontbijt voor me te halen

3 likes

Ja dat zijn de momenten dat ik heel ff baal dat ik alleen in bed lig. Maar dat duurt meestal drie sec want alleen in bed liggen is toch 29483x beter dan ontbijt.

1 like

Ja ik heb nog niet eerder een relatie gehad en zij is nu bijna 6 jaar single. Dus was inderdaad echt een beetje een traditie. Heb haar wel een kaartje gestuurd. Had de stille hoop dat de post misschien verlaat was. Maar kreeg vandaag een appje met; oeps vergeten maar fijne valentijn. Heb haar toch maar even opgebeld en opgebiecht dat ik het pijnlijk vind… beetje tranen van mijn kant en 1000 maal sorry van de andere kant. Ze had het niet door, denk dat het minder betekende voor haar dan voor mij helaas

1 like

Dit is heel herkenbaar! Ik laat mijn vachtje meestal gewoon staan🤣

1 like

Wel goed dat je haar gebeld hebt en het gezegd hebt!

2 likes

Je huisarts vindt het helemaal niet erg als daar haar zit. Er moet alleen een eendenbek in. Ik zou het echt niet scheren voor hem

1 like

Ik heb mini single leed. Ik moet ongesteld worden en ik zit op mijn wintergewicht, dus dat is met name zichtbaar in mijn borsten. Ik heb vannacht in een wit tanktopje geslapen en toen ik mijn lenzen in deed en mezelf bekeek in de spiegel zag ik dat mijn borsten er fantastisch uit zagen. Naast dat ik mezelf aan het bewonderen was, baalde ik wel een beetje dat ik het niet direct kon delen met iemand.

14 likes

Ontharingscrème van Veet bij de Action iets van drie euro voor 200 ml. Even smeren voor het tandenpoetsen en bv gezicht reinigen en daarna afspoelen in de douche :+1:

Ik lag vannacht bijna diagonaal en dacht nog “oh man hoe moet dit als ik ooit weer ga daten” :joy::sob:

2 likes

Daily reminder

9 likes

Ik snap je! Had het hier gisteren nog met een vriendin over. Ben al een tijdje aan het daten met een man die echt heel leuk is, lief, aantrekkelijk, grappig, dol op mij, zelfde muzieksmaak, hij heeft werk dat hij leuk vindt, is ambitieus, zelfstandig. Echt wel een match. Er is alleen één gebied waarop het misgaat, en wel zodanig mis dat ik denk dat het gewoon niks gaat worden. En dan denk ik zo vaak: kan ik me daar nou écht niet overheen zetten? Volgens mij zou ik buiten dat een goed leven kunnen hebben met hem. Maar ik kán het gewoon niet. En dan mag ik van mezelf ook niet klagen dat ik single ben “want er is heus wel iemand die interesse heeft in mij maar ik ben gewoon niet verliefd op hem” wat ook weer gelul is want je kunt jezelf niet DWINGEN om verliefd te worden maar toch denk ik dan zulke dingen over mezelf en aaaah!! Hier een rant van mij maar tl;dr: ik snap je en het is kut. Fuck daten.

4 likes

Ik dacht dat ik de enige was die alleen zulke jongens tegen kwam maar niet dus. Ik snap het ook niet hoe moeilijk het blijkbaar is om trouw te blijven aan je vriendin…

1 like

Ik was laatst op een feestje en een vriendin van me had me gekoppeld aan een vriend van haar, maar ik vond hem helaas niks omdat ik hem totaal niet aantrekkelijk vond. En dat vind ik echt super oppervlakkig van mezelf :upside_down_face: :upside_down_face: