Het leed dat single zijn heet

Kunnen ze voor die mannen niet gewoon een bbq organiseren? 1 avondje, lekker eten (goeie incentive voor al die moed en zelfopoffering die van je verwacht wordt). Maar een volledig weekend, pff. Laat een vriendinnenweekend toch gewoon voor vriendinnen.

Haha oh en oh man, alsof die mannen erop zitten te wachten.
Mijn exen vonden het best prima een keer mee te gaan naar een verjaardag van een vriendin waar meer partners bij waren, maar een weekend? Of elke keer? Vrij zeker dat ze allemaal gezegd hadden: “jo Damnatio, superkut idee, ik heb mn eigen vrienden en ga zeker niet een weekend geforceerd met een aantal dudes waar ik niets mee heb op de bank zitten”. Afgezien van dat zou ik dat nooit gevraagd hebben want afspreken met vriendinnen = met vriendinnen.

5 likes

Won’t somebody please think of the men!

@Hatsmetflats ik zou dat echt uitspelen in je voordeel :smiling_imp: Desperate times 

1 like

Ja, daar dacht ik ook al aan! Denk daarom ook niet dat het doorgaat. Want dit is typisch zoiets dat alleen zij een goed idee vinden. Maar het sentiment erachter is wel kut. Maar ja.
Het lijkt me eigenlijk ook niet eens echt gezellig.

1 like

Ik had er zelf niet eens bij willen zijn nee. Vind het echt stom dat ze een vriendinnen weekend omtoveren tot een stellen-weekend. Sowieso heb ik ook geen zin om mijn persoonlijke zaken te delen met mensen die ik niet eens (goed) ken :o_o:

2 likes

Ik had laatst hier vertelt over de knappe buurman waarbij ik ging aankloppen omdat de elektriciteit uitgevallen was (expres) maar dit uiteindelijk toch niet durfde. Nu had ik een nieuwe strategie bedacht, namelijk mijn werkbadge met naam en foto op de trap laten vallen in de hoop dat hij zou aanbellen om het af te geven. Ik heel de avond gewacht en hoorde hem uiteindelijk om half 11 aankomen. Hoorde enige aarzeling op gang, maar verder niets. Vond ik mijn badge de volgende ochtend voor de deur :joy: voel me toch een beetje afgewezen, haha.

32 likes

Ahh die is waarschijnlijk gewoon heel verlegen

1 like

Misschien dacht hij dat je al sliep qua tijdstip?

1 like

Wellicht kun je hem nu uitgebreid bedanken als je m tegen komt? :grin:

1 like

Kun je niet gewoon met hem afspreken?

De meeste mannen, in mijn ervaring, leven niet in een Disney fantasiewereld. Als je m wil, moet je ook gewoon ervoor gaan.

16 likes

Mooie reden om even bij hem langs te gaan en hem te bedanken, toch?

Ik zou na negen uur ook niet meer bij iemand aankloppen/aanbellen tenzij ik licht zie branden en/of wordt verwacht.

2 likes

Ik wil echt een onafhankelijke vrouw zijn maar wil ook gewoon dat er ‘s avonds iemand op me wacht, waar ik tegenaan kan zitten op de bank en met wie ik over alles en niets kan praten.

12 likes

Ja eigenlijk wel! ik weet wel een manier hoe :smirk: :smirk:

ik ben op dat gebied nogal een angsthaas

hmm aankloppen durf ik zelf niet goed. echt flauw, weet ik!

Wonen er verder nog andere leuke mensen als buren? Misschien een mini-burenborrel organiseren? Of klinkt dat heel kut?

1 like

Voor de rest zijn het oude mensen die er wonen :shushing_face: had anders een goed plan geweest!

1 like

Kan juist positief werken. De oudjes willen misschien niet en/of hij komt waarschijnlijk eerder naar jou toe omdat jij van zijn leeftijd bent. En wie weet zitten er een paar romantische oudjes tussen die jullie willen koppelen :rofl:

3 likes

Ik heb de hele middag dit topic door zitten lezen en ben zo blij dat ik niet de enige ben met dit soort gevoelens. Echt zo herkenbaar allemaal!

Ik ben nu 21 en heb nog nooit een relatie gehad (ook nog nooit scharrels of fwb enzo). Een paar jaar geleden was ik er nooit zo mee bezig, maar ik zit nu echt in een fase dat ik zo graag wil. Misschien zelfs wel te graag. Heb gewoon zo’n grote behoefte aan samen zijn en intimiteit, maar het lijkt me ook gewoon zo fijn om lekker te kunnen kletsen met iemand.

Vind het de laatste tijd ook zo vervelend dat iedereen zich met mijn ‘dateleven’ gaat bemoeien. Mensen die zeggen dat ik te kieskeurig ben, zomaar ineens concluderen dat ik bindingsangst heb of het raar vinden dat ik niet met iemand blijf daten als ik na een paar dates het gevoel heb dat het niks meer wordt. Is het echt zo gek dan dat ik gewoon echt een klik met iemand wil of ‘het’ wil voelen?

Of van die mensen die de afgelopen 10 jaar niet langer dan 3 maanden single zijn geweest die dan gaan zeggen: ‘Jouw tijd komt nog wel’ en ‘je moet je er niet zo mee bezig houden, het komt allemaal vanzelf’. Vind dat altijd zo lekker makkelijk praten. Ik heb, behalve Tinder, geen idee waar ik leuke jongens tegen kan komen. Ik doe een typische ‘meisjes-studie’, ga stage lopen bij een bedrijf waar nauwelijks jongeren werken, ben mega introvert en ik heb ook niet echt specifieke hobby’s ofso waar ik zomaar nieuwe mensen leer kennen.

Sorry voor deze mega egopost met zoveel frustratie, maar het moest er even uit geloof ik.

9 likes

Ik kan je niet geruststellen, maar zit in hetzelfde schuitje. Ook 21, nooit een relatie gehad (ĂŒberhaupt pas twee keer een date gehad) en ik zie het in mijn situatie ook nog niet zo snel gebeuren.
Ik weet niet wat ik hiermee wil zeggen, maar misschien is het al fijn om te weten dat we niet de enigen zijn?

1 like